Napsal: čtv 16.07.2015 23:05
Tak ono těch informací o motoru n62 (4.4 a 4.8 ) je víc než dost stačí se podívat do vlákna 7er a též je tam moc informací o n52 (3.0d) + ještě vlákno 5er - teď to není tak hrozné, ale na podzim Pomoc auto kouří, pomoc auto nestartuje, pomoc nepravidelný chod, pomoc strácím výkon, pomoc ....
Když se budeš snažit najdeš repas turba i 4tis, ale polož si ruku na srdce a zamysli se jak asi bude ten repas kvalitní, co elektronika v tom druhém turbu kolik má asi nalítáno?
Mě to je jedno jezdi čím chceš druhé moje auto je e53 3.0d, já jsem zatím v pohodě aditivuji jak prase pořád se bojím co když náhodou řízli naftu,... jo a turbo už olej propouští a má cca 240tis, ty jako běžný uživatel si toho ani nevšimneš příjdeš na to až ten olej v těch trubkách chytne a dopadneš takhle a motor pápá https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o on je problém v tom že každý tady na začátku chválí naftu, ale až příjdou výdaje a hlavně nemalé výdaje už to tady nenapíše a potom si někdo podle tvého názoru koupí ropáka a brečí. Jo ještě ti tvoji páni opraváři co ty motory dělaj a perfektně znaj, proč všichni volaj JaraXe a Snejka a chtějí servis od nich, že nikdo ty motory pořádně nedělá a nezná? A nebo to že servisovat diesel motor je zlatý důl pro opraváře?
Když se budeš snažit najdeš repas turba i 4tis, ale polož si ruku na srdce a zamysli se jak asi bude ten repas kvalitní, co elektronika v tom druhém turbu kolik má asi nalítáno?
Mě to je jedno jezdi čím chceš druhé moje auto je e53 3.0d, já jsem zatím v pohodě aditivuji jak prase pořád se bojím co když náhodou řízli naftu,... jo a turbo už olej propouští a má cca 240tis, ty jako běžný uživatel si toho ani nevšimneš příjdeš na to až ten olej v těch trubkách chytne a dopadneš takhle a motor pápá https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o on je problém v tom že každý tady na začátku chválí naftu, ale až příjdou výdaje a hlavně nemalé výdaje už to tady nenapíše a potom si někdo podle tvého názoru koupí ropáka a brečí. Jo ještě ti tvoji páni opraváři co ty motory dělaj a perfektně znaj, proč všichni volaj JaraXe a Snejka a chtějí servis od nich, že nikdo ty motory pořádně nedělá a nezná? A nebo to že servisovat diesel motor je zlatý důl pro opraváře?