Jj, neříkám, že to bylo stejné. Motor (330xd) nehodnotím, je jiný. Bohužel jsem nikoho s 330i s manuálem zatím v okolí nesehnal. Nicméně opravdu mi nepřišel podvozek o moc jiný než u 130i, pravda, jel jsem jen pár km a po relativně rovném úseku. Auto je uvnitř krapet větší a zdálo se mi lépe odhlučněné, takové víc do pohodlí.xhans píše: Jses si jist ze jsi sedel v 330xd? Chovani 3 kupe v xdrivu je hrozne odlisny od 130i, navic nafta avtomat... Zejmena podvozek uplne jinaci, teda jestli si s tim jel po dalnici tak asi ne, ale s trochou dynamiky v zatackach a jsi jak v jinem aute...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 130i
Jen taková hloupá otázka. Kde jsi vybíral tolik EURo v hotovosti? Banka?xyron píše: Platil jsem cash
Tak obecně 200tis km na 3litr nic není, ale záleží jestli se o to minulý majitelé dobře starali nebo na to kašlali a jestli to není zhuntovaná ludra... 200tis km bych se obecně nebál... na autě je spousta spotřebních věcí (podvozek, oleje, brzdy atd) které se stejně dřív či později budou muset vyměnit (kor když to jezdí po našich tankodromech..)
Ahoj,
osobně bych se 130i nebál. Jen jak tady všichni zmiňují, je třeba najít si vůz s jasnou servisní historií a hlavně i s výbavou se kterou to auto bude vypadat.
Jezdím se 120i v plné výbavě na 18'kolech a jízdní vlastnosti toho auto jsou naprosto geniální - na silnici sedí jako přilepené a neustřelí ani v hodně ostré zatáčcce.
Co se servisu týče, osobně servisuju v Kp design, kde se na BMW zaměřují a na kluky nedám dopustit. Vždy se snaží pomoct a vymyslet co nejlepší řešení. U každého auta si vedou jeho servisní historii, takže když tam zavolám, tak vědí s kým mluví.
Co se peněz týče, tak to není nic závratného a určitě to nejsou částky, které by tě zrujnovaly.
za sebe 1er rozhodně doporučím, pokud si chceš užít srandu a skvělé jízdní vlastnosti
osobně bych se 130i nebál. Jen jak tady všichni zmiňují, je třeba najít si vůz s jasnou servisní historií a hlavně i s výbavou se kterou to auto bude vypadat.
Jezdím se 120i v plné výbavě na 18'kolech a jízdní vlastnosti toho auto jsou naprosto geniální - na silnici sedí jako přilepené a neustřelí ani v hodně ostré zatáčcce.
Co se servisu týče, osobně servisuju v Kp design, kde se na BMW zaměřují a na kluky nedám dopustit. Vždy se snaží pomoct a vymyslet co nejlepší řešení. U každého auta si vedou jeho servisní historii, takže když tam zavolám, tak vědí s kým mluví.
Co se peněz týče, tak to není nic závratného a určitě to nejsou částky, které by tě zrujnovaly.
za sebe 1er rozhodně doporučím, pokud si chceš užít srandu a skvělé jízdní vlastnosti

bude mít vyšší spotřebu, bude těžší a nebude to pravé bmw. Taky tam je logicky víc věcí na posr... a na servisování / údržbu.JayFader píše:Borci, bude mít 330 xi vyšší spotřebu než klasika s pohonem zadní nápravy? Souvisí s pohonem všech kol u tohoto vozu a motorizace ještě nějaká specifika? předem díky za postřehy...
Pokud nutně nepotřebuješ, radši bych hledal bez x-drivu
Díky, myslel jsem si to. Sleduju nabídky a občas se objeví i zajímavé 330i právě s pohonem všech kol. Osobně také preferuju jen jednu nápravu.blackwhit píše:bude mít vyšší spotřebu, bude těžší a nebude to pravé bmw. Taky tam je logicky víc věcí na posr... a na servisování / údržbu.JayFader píše:Borci, bude mít 330 xi vyšší spotřebu než klasika s pohonem zadní nápravy? Souvisí s pohonem všech kol u tohoto vozu a motorizace ještě nějaká specifika? předem díky za postřehy...
Pokud nutně nepotřebuješ, radši bych hledal bez x-drivu
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
můžu taky svoji trošku do mlýna?
mám 330ix 200kW e91, nalítál sem s tím 130 tis km
chvilku sem jezdil s 330i e90 190kW
těch 10 kW a myslím 20 Nm tak akorát kompenzuje vyšší hmotnost a větší odpory = jezdí to +/- stejně....
ale x je výrazně klidnější v zatáčkách projížděných na hranici adheze RWD (x ji má výrazně dál, takže jede jak po kolejích)
je ale taky tupější v rekaci na práci s plynem
spotřeba je odvislá od motoru: N52 (190kW) žere o dost víc než N53 (200kW), myslím si že N53 x bude jezdit za stejno jako n52 bez x
že těch potenciálních kurwítek je tam víc, o tym není sporu
jelikož ale bydlím v horách a sem zimní potvor, x prostě potřebuju (bavíme se o all-round car, ne summer driver)
mám 330ix 200kW e91, nalítál sem s tím 130 tis km
chvilku sem jezdil s 330i e90 190kW
těch 10 kW a myslím 20 Nm tak akorát kompenzuje vyšší hmotnost a větší odpory = jezdí to +/- stejně....
ale x je výrazně klidnější v zatáčkách projížděných na hranici adheze RWD (x ji má výrazně dál, takže jede jak po kolejích)
je ale taky tupější v rekaci na práci s plynem
spotřeba je odvislá od motoru: N52 (190kW) žere o dost víc než N53 (200kW), myslím si že N53 x bude jezdit za stejno jako n52 bez x
že těch potenciálních kurwítek je tam víc, o tym není sporu
jelikož ale bydlím v horách a sem zimní potvor, x prostě potřebuju (bavíme se o all-round car, ne summer driver)
Ještě taková otázka. Když jste vybírali 130i/330i nebo obecně BMW. Zohledňovali jste nějak zásadně nájezd vozů? Mám na mysli reálný nájezd, budu věřit lepším prodejcům v Německu, že to reálné bude. Ve smyslu, tyto auta, resp. motory vydrží při dobrém servisu hodně vysoký nájezd.
Například 130i rv 2007 s najetými 70 tis km a 130i rv 2011 s najetými 170 tis km. Víceméně podobná výbava, servis u BMW, vizuální dojem (běžné opotřebení) podobný.
Čemu by jste dali přednost a proč? Díky.
Například 130i rv 2007 s najetými 70 tis km a 130i rv 2011 s najetými 170 tis km. Víceméně podobná výbava, servis u BMW, vizuální dojem (běžné opotřebení) podobný.
Čemu by jste dali přednost a proč? Díky.
Nejlépe vidět oba kusy naživo. Ta se 70tis může být uplná pastouška a ta se 170tis být v super stavu, a nebo taky naopak. Všchno je to o tom, jak se k tomu předchozí majitel choval a jak se o to staral. Podle fotky se to nedá nikdy s jistotou poznat. Na fotce může auto vypadat pěkně a naživo je to pak hrůza.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


vita11 souhlas, nicmene 70tis je takovej trochu jeste trotlfest najezd . U tech 170tis km uz hodne zalezi na tom, nejen jak v tom majitel jezdil, ale zejmena jak to servisoval a jaky dily pouzil. Musi byt udelany spravne brzdy, naplne, rozvody, kdo ví jak vypada spojka s dvouhmotou apod. A kazdopadne nesmis auto privezt z nejaky vesnice pobliz Nurburgringu
(tam se ale najezdu 170tis ty auta nedozijou)
Jayfader - nahradni dily jsem ted kupoval brzdy 4xkotouc origo, 4x desky Textar 2x cidlo - cena 12500.

Jayfader - nahradni dily jsem ted kupoval brzdy 4xkotouc origo, 4x desky Textar 2x cidlo - cena 12500.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Já dyž vybíral 30i v Reichu (Z4 e89 tj m4Zlik tj. summer driver tj. autí pro radost), taxem měl nepřekročitelný mentální blok nastavený na 50tis km... a nakonec sem ho našel.... s 35tis km ... a i tak mi po dalších 13000km po českých tankodromech začal týct jeden tlumič....JayFader píše:Ještě taková otázka. Když jste vybírali 130i/330i nebo obecně BMW. Zohledňovali jste nějak zásadně nájezd vozů? .
Cena celkem ok, i když úplně málo to taky není. To je včetně práce?xhans píše:vita11 souhlas, nicmene 70tis je takovej trochu jeste trotlfest najezd . U tech 170tis km uz hodne zalezi na tom, nejen jak v tom majitel jezdil, ale zejmena jak to servisoval a jaky dily pouzil. Musi byt udelany spravne brzdy, naplne, rozvody, kdo ví jak vypada spojka s dvouhmotou apod. A kazdopadne nesmis auto privezt z nejaky vesnice pobliz Nurburgringu(tam se ale najezdu 170tis ty auta nedozijou)
Jayfader - nahradni dily jsem ted kupoval brzdy 4xkotouc origo, 4x desky Textar 2x cidlo - cena 12500.
Je mi jasný, že u ojetého auta, pár let starého, to vždycky bude trochu loterie. Pokud mají komplet servisku s razítky BMW servisů, tak doufám v alespoň trochu rozumný stav. Jeden němec mi teď psal, že si všechny úkony od záruky dělal sám v garáži. Auto je 2008, nájezd 100 000 km.
V Německu s nájezdem lákavě klesá cena, ale mám trochu obavy, abych pak nelitoval.
V Německu s nájezdem lákavě klesá cena, ale mám trochu obavy, abych pak nelitoval.
Tomu rozumím, každopádně do 50tis km, to jsou pro mě již velmi drahá auta.pavproch píše:Já dyž vybíral 30i v Reichu (Z4 e89 tj m4Zlik tj. summer driver tj. autí pro radost), taxem měl nepřekročitelný mentální blok nastavený na 50tis km... a nakonec sem ho našel.... s 35tis km ... a i tak mi po dalších 13000km po českých tankodromech začal týct jeden tlumič....JayFader píše:Ještě taková otázka. Když jste vybírali 130i/330i nebo obecně BMW. Zohledňovali jste nějak zásadně nájezd vozů? .