Stránka 4 z 7
Napsal: ned 30.09.2012 22:27
od mvolesko
srazek pohodovej a vydarenej
Napsal: ned 30.09.2012 23:18
od norom
ve fotkach jsem zatím nenašel sekci srazu ...(nechci ji zakladat)
takže davam sem (a myslím že nekdo z organizatoru to pak přesune )
http://norom.rajce.idnes.cz/30.9_Pixly_Bechyne#
Napsal: pon 01.10.2012 07:53
od yxyxyx
Jsem rád, že jsou takovéhle kladné ohlasy, doufám, že se o srazu zmíníte i dále a jestli se odhodláme uspořádat za čas něco podobného, tak tam přijede ještě více aut. Celkem jsme měli cca 47 BMW vozů a 13 aut ostatních značek. Áda sem pak dodá jednotlivé časy a výsledky..
Napsal: pon 01.10.2012 08:48
od ada540i
Díky moc kluci, tohle potěší. Já bych chtěl zase poděkovat Vám všem zúčastněným za příkladné chování a za to, že jste si našli čas. Z Vaší strany to bylo naprosto ideální, my jsme si zase odnesli cenné zkušenosti a víme co je potřeba zlepšit na příště, protože pár věcí to ještě doladit chtělo.
Jinak výsledky postupně zpracovávám a v průběhu týdne sem hodím kompletní tabulku, kde bude seznam účastníků s časy a výsledky všech soutěží. Fotky klidně dávejte sem, do sekce ,,fotky a videa z akcí,, nemá přístup každý.
Ještě jednou díky všem za účast!
Napsal: pon 01.10.2012 09:38
od BudVlad
Sraz se moc vydařil, včetně počasí. Jestli ale chcete něco doladit, tak je to rozdělení kategorií. Nechtěl jsem vám do toho mluvit, měli jste všechno dobře organizované, ale dělit kategorie podle počtu válců je divné. Většinou jsou kategorie podle obsahu motoru, obsah přeplňovaného motoru se násobí 1.7. Potom se némůže stát, že postavíte šestnáctistovku proti dvolitrovému turbu, nebo dvolitrový šestiválec proti třílitrovému twin turbu. Jinak to bylo výborné.
Napsal: pon 01.10.2012 10:21
od yxyxyx
V tom máte pravdu, ale naše původní myšlenka ani nebylo postavit vedle sebe na závod taková a taková auta, aby byli odpovídající, chtěli jsme udělat volné dragy a pak následně ohodnotit kategorie, které možná nebyli ideálně rozdělené, na druhou stranu v nevelkém počtu aut se jednalo o jednu z nejrozumnějších variant(které jsme vymysleli). Ale jedná se o dobrý námět na příště.. S těmi kategoriemi bylo asi nejvíc potíží.
Jak konkrétně byste si dokázal kategorie představit? (nějaké ucelené rozdělení, které je vyzkoušené a funguje správně? - od kolika do kolika by byli jednotlivé kategorie? A jak s dieslovými vozy?).
Díky za rady i za všechny Vaše pochvaly, vážíme si toho!

Napsal: pon 01.10.2012 10:53
od BudVlad
Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.
Napsal: pon 01.10.2012 11:23
od Ahoy
Sraz super, počasí za 1. organizace taky a s výsledkama jsem taky spokojen
Perfektní bylo občerstbení, to jsem ani nečekal.
Díky, vynahradil jsem si BIG, na kterej sem se letos poprve nedostal.
Příště přijedu zase
Tony.
Napsal: pon 01.10.2012 13:02
od ada540i
BudVlad píše:Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.
To je zrovna jedna z věcí co jsem měl na mysli, příště to tak uděláme. Ono by se teď stejně skoro nic nezměnilo, jen majitelé 320i by byli šťastnější, a 335i by jezdila ve vyšší kategorii, ale při větší účasti bude tohle rozdělení lepší. Jen nevím jestli diesel nenechat odděleně. Jinak by i 2.0d jezdila v nejvyšší kategorii.
Napsal: pon 01.10.2012 13:45
od aristoloser
a kategorie dle kw?jenže to by asi svádělo k podvodum,že

Napsal: pon 01.10.2012 14:17
od ada540i
Přesně, a to samé platí u poměru výkon/hmotnost. Příště to uděláme podle obsahu, jak píše BudVlad. Ono to nejde rozdělit tak, aby to bylo spravedlivé pro všechny. Vždycky se najde někdo, kdo jen těsně přeleze do vyšší kategorie a tam se nebude chytat.
Napsal: pon 01.10.2012 14:48
od rooc
já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...
Napsal: pon 01.10.2012 15:01
od surfis
rooc píše:já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...
Zajímavý slovosled
Tady se neřeší Leon. RZ, nebo si zasprintovat mohl kdokoliv. Nemůže však počítat s tím, že si z BMW srazu odnese diplom, nebo pohár. Je to sraz BMW a tečka.
Napsal: pon 01.10.2012 15:22
od IlikeU
Jinak ten leon byl 81kw + chip. Predohrab. Me by o to neslo ale divky nam pri placeni rekli ze i jine znacky budou zavodit o pohary. Tak to pak bylo zklamani. Kdyby na zacatku to rekli tak bylo vse ok.
Jinak to rozdeleni bylo na pi*u. Me osobne to bylo jedno kde pojedu.
Za 1. Nafta musi byt zvlast. Jedna kategorie do 2 nebo 2.5l nerozlisovat turbo zadny nasobeni u dieslu. 2. Kategorie nad 2 nebo 2,5l.
U benzinu klasika do 1.6, 2.0. 2.5, 3.0 nad 3.0
Turbo x 1.7
Jak bude reseno nitro? A jine steroidove doplnky paliva?
Kdyz uz chcete resit vyrovnanost 4x4 bude zvlast?
Doufam ze nez napadne snih bude repete. Pohary pro cizi znacky koupim

Napsal: pon 01.10.2012 15:51
od ada540i
To je přesně ono. Rozdělení bylo vybráno s ohledem na účast (nemůžeš mít deset kategorií, když přijede 50 aut) a hlavně na značku BMW. Kategorie do 1.6??? A kdo by tam jezdil?
Nafta zvlášť byla, tak nevim proč píšeš, že to bylo na p...
Prostě nám přišlo, že to takhle bude nejlepší. Kdybychom věděli, že přijede třeba 200 aut, bylo by rozdělení jiné. A příště tam jiné značky vůbec nebudeme pouštět...
Napsal: pon 01.10.2012 15:54
od georg
Sraz byl supr a musim říct, že mě to bavilo maximálně. Spíš že jsem pokecal s lidma, které jsem dlouho neviděl a prostě jsme se sešli.
Občerstvení pecka maximální
Kluci supr práce.
Rozdělení sprintů nebylo úplně vhodné.
Za mě osobně po zkušenostech z různích jiných akcí.
Benzín
Do 2000
Do 3000
Nad 3000
turbo, kompresor, twin turbo x1,7
Nos, Nitro x1,3
Diesel
do 2500
nad 2500
bez koeficientu za turbo apod. čistě podle obsahu.
Proč vymýšlet vymyšlené a odzkoušené. Ano nikomu se nikdo nezavděčí, ale to by pak mohl dostat pohár každý u vjezdu a je to.
Co se týká Leona, jsem toho názoru, že zajezdit si proč ne, ale bojovat o poháry??? Jednou je to BMW sraz tak mají soutěžit BMW mezi sebou. Chápu že na nějakých profesionálnějších sprintech si kluk neškrtne, protože tam v jeho kategorii kdo nezajede pod 13 tak není na bedně tak tam jel si dokázat že předjede 320D v kombíku.
Mám jednu zkušenost z VW srazu, kam jsem jel s partou lidí Golf III, IV, Vento, Fabia a já s E36 Cabrio. Chtěl jsem jet s nima k chatce a hovno musel jsem ho nechat někde u silnice před kempem. Tak asi tak.
Napsal: pon 01.10.2012 15:57
od IlikeU
Ja proti rozdeleni nic nemam. Vim ze s preplnovanym 3litrem bude v te nejvyssi. Hlavne nemichat naftu a benzin. Pokud chces mit jednoduche deleni udelejte v kazde katogorii do2,5l a nad 2,5l. Hlavne by to chtelo jeste pred snehem zopakovat a doladit detaily na pristi rok. Klidne bych takovy sraz delal kazdy mesic max 1x za 2 mesice. Tyhle komorni srazy jsou uzasny oproti mega srazu. Pokud by bylo potreba se podilet s pomoci pri organizaci jsme Vam k ruce.
Napsal: pon 01.10.2012 16:01
od IlikeU
To ze leon nedostal pohar je spravny. Jedine co nas sklamalo ze u vjezdu holky rekli ze o pohar zavodit muze pak vyhral a nic. Kdyby holky rekli sprint byt muze ale pohary ne tak vse bylo pintlich.
Napsal: pon 01.10.2012 16:10
od georg
Jj to je poučení pro příště, aby se rovnou dopředu řeklo, o poháry BMW ostatní změříme, ale nebojujou o bednu. Pak by se předešlo takovému nedorozumění, které bylo zbytečné.
Mě osobně takový sraz baví víc než ty mega a proto je to chce podporovat

Napsal: pon 01.10.2012 16:14
od ada540i
IlikeU píše:To ze leon nedostal pohar je spravny. Jedine co nas sklamalo ze u vjezdu holky rekli ze o pohar zavodit muze pak vyhral a nic. Kdyby holky rekli sprint byt muze ale pohary ne tak vse bylo pintlich.
To byla chyba, která mě mrzí.