Stránka 4 z 7

Napsal: pon 18.02.2013 13:45
od matiz
Samo ze CIC ma jen jeden jedinny slot... A nikdy jinak :mrgreen:

Napsal: pon 18.02.2013 13:54
od JaraX
jo kurva, má jeden, sorry.

Napsal: pon 18.02.2013 14:13
od xyron
Ok vše jasné :-) ... to mě zklamalo, ja chci mít dva sloty :( :(

:D :D Tak aspon další jednoznačná věc jak laik jednadvě rozezná CIC od CCC v profi provedení :)

Napsal: pon 18.02.2013 14:21
od hurvajs77
tak si kup CCC :-D

Tak hlavne to pozna podle MMI - preci jen CIC ma totolne jinou grafiku a je mnohem pritazlivejsi.

Napsal: pon 18.02.2013 14:26
od JaraX
ja furt čekam jak dopadne Snejk s přestavbou E65 na CIC, pak hned jedu pro E65 :D

představ si že seedíš v E65, pustíš si tam nějakej koncert na DVD, zavřeš oči a slyšíš toho houslistu, sedí tak 10m od tebe a hraje si to tam, bubeník sedí asi 3 metry vpravo od něj a basa je zase na druhé straně.

Napsal: pon 18.02.2013 14:41
od raff007
tak pokud se nepletu, tak ccc se delalo do v E9X do 3/20007 se starsim modulem, ktery mel pouze asi 2 tlacitka a od 2007 az do faceliftu ktery byl snad 9/2008 se delalo ccc s tim novym modulem (ktery se dle informaci min sere??)...od 2008 pak teda cic....

Moje otazka je jestli je nejakej rozdil mezi CCC pred 2007 a po 2007??? nebo je to jen v tom ze muzes z modulu ovladat radio tema 8 tlacitkama a to je vse???

Napsal: pon 18.02.2013 14:44
od hurvajs77
JaraX píše:...zavřeš oči a slyšíš toho houslistu, sedí tak 10m od tebe...
a smyčcem Tě dloube do oka... :D.

Je to opravdu hodně velký rozdíl. Pro mne takový, že jsem byl ochoten rozebrat půl auta a nainstalovat - ikdyž na amerických forech tvrdily, že to nejde. Jenže oni neznají Snejka... :-)

Napsal: pon 18.02.2013 14:53
od JaraX
hydrokufr taky do E38 dodělat "NEJDE" a už jsem ho dodělal dvoum lidem, pokud se to do toho auta davalo, vždycky to jde dodělat, otázka je jen jakej to bude omrd.

Napsal: pon 18.02.2013 15:07
od hurvajs77
Jasne JaraXi, to jsem tenkrat cetl. Pak jsem to probiral se Snejkem a on v tom nevidel žádnou potíž. Jeho názor byl pro mne rozhodující. Myslel jsem to tak, že v americe jsou pěkní kokoti a jsou schopni předělat / dodělat skoro vše a od L7 dávali všichni ruce pryč.

Přesně, to jsou i Snejkovi slova - onehdy mi řekl, že jde dodělat vše, jen je to otázka za kolik a jak... :-). A souhlasím s Tebou, že pokud to v autě mohlo být => jde to dodělat

Napsal: pon 18.02.2013 15:12
od JaraX
Snejk ma jen lepší možnosti než ja, jelikož Pražací nejsou Moravaci, kdybych tady někomu řekl že za 30k mu dodělam komplet logica tak si tady budou všichni klepat na hlavu, stejně jako CIC retrofit za 30.
a jak říkam, pokud Snejk dodělá CIC do E65 tak si pro ni hned jedu.

Napsal: pon 18.02.2013 15:13
od matiz
Ono je otazka jeste jak dalece je potom to auto dokurvene...

Napsal: pon 18.02.2013 15:13
od fabledwarrior
Tak přeci jsme češi ne?:D Češi jsou vyhlášení tím, že vždycky přijdou na způsob jak něco ojebat:D Nemožné na počkání a zázraky do 3 dnů:D

Napsal: pon 18.02.2013 15:16
od JaraX
matiz píše:Ono je otazka jeste jak dalece je potom to auto dokurvene...


tak pokud vyměníš vše potřebné a uděláš to pořádně tak prakticky nijak.

taky jsem dřiv viděl tlustej červenej drát, tak jsem si tam vzal napájení, ted už si tahám káble do pojistek přesně tam kde mají byt, je to sice ojeb, ale je to pořádně.

Napsal: pon 18.02.2013 15:23
od hurvajs77
JaraX píše:a jak říkam, pokud Snejk dodělá CIC do E65 tak si pro ni hned jedu.
Tak tohle, to láká i mě... :-D. Jako CIC je fakt hustej. Jak znám Snejka, je to jen otázkou času. Je se bojím toho, jak by se dal do středové loketky joystick. Přeci jen v E65 je vetsi a nejsem si jistý jestli by nejaká redukce nevypadala kýčovitě...

Napsal: pon 18.02.2013 15:32
od matiz
bezte s tema sedmama do sedmicek a nechte to tu pro trojecky...

Napsal: pon 18.02.2013 15:49
od JaraX
hurvajs77 píše:
JaraX píše:a jak říkam, pokud Snejk dodělá CIC do E65 tak si pro ni hned jedu.
Tak tohle, to láká i mě... :-D. Jako CIC je fakt hustej. Jak znám Snejka, je to jen otázkou času. Je se bojím toho, jak by se dal do středové loketky joystick. Přeci jen v E65 je vetsi a nejsem si jistý jestli by nejaká redukce nevypadala kýčovitě...


silikon :D :D

Napsal: pon 18.02.2013 15:56
od hurvajs77
jako ze 5ky silikon? :-D

Napsal: stř 20.02.2013 00:05
od matiz
Vypada ten kontroler fakt kujva dobje -))) Schvalne jsem ho nechal ve vysokem rozliseni, sice fotak nic moc, ale v realu moc pekne.

http://www.bmwcoding.cz/idrive/P1010968.JPG
http://www.bmwcoding.cz/idrive/P1010969.JPG

Napsal: stř 20.02.2013 12:21
od hurvajs77
to jo, vypada fakt dobře. Je znát pokrok :-)

Napsal: stř 20.02.2013 17:58
od mentuli
Kdyžtak připojuji zkušenost z instalace CIC do E92, která žádný iDrive neměla.

a) Výměna CIC za CCC (případně MASK)
Pokud koupíte jednotku CIC i s displejem a controllerem za nějakou cenu, ale nedostanete k tomu žádnou kabeláž,
tak to pořád není žádná pořádná výhra. LVDS kabel (video z jednotky do displeje) se liší. Nelze použít z
předchozího CCC/MASK. Dokonce nelze ani použít stejný konektor na napájení, protože je jiný.
Samozřejmě potřebujete nový kryt na CIC na středovém panelu (protože má pouze jeden slot na disk oproti CCC).
Vyjde přibližně asi na tisícovku. Potom bych určitě doporučil koupit k jednotce kabel na USB (pokud chcete přehrávat,
nahrávat z flashky nebo updatovat mapy) .. ten vyjde podle všeho asi na dvojku. Poté je kvůli controlleru potřeba
vyměnit lištu na středovém tunelu (ne.. opravdu bych to nevyřezával). Cena dle dekoru od 2-6 tisíc Kč.
Jakmile to je složené, tak následuje coding/programming - opravdu nutné, jinak CIC nebude ukazovat check control,
nebude navigovat a jinak zvláštně komunikovat s ostatníma jednotkama. Je opravdu potřeba si pohrát s VO kódem vozidla,
aby systém věděl, že tam CIC patří. A poslední step se můžete rozhodnout jak provést.. pro aktivaci navigace a hlas.
ovládání je potřeba buď importovat FSC kódy, které vám za mastné love vygenerují v BMW (já to zatím generovat neumím)
nebo koupit bazmek, který se zapojí, jednotku oblbne a funguje to také (moje méně oblíbená cesta).

Takže když to shrneme:
jednotka, displej, knob 18000 - 25000,-
nový kryt na jednotku cca 1000,-
nový kryt na středový tunel cca 2-6000,-
mechanické práce (roztažení kabelů, USB apod.) x,-
kódování/programování x,-
import FSC kódů nebo bazmek na oblbnutí cca 4-6000,-

b) Instalace CIC, kde žádný iDrive nebyl.
Tady už je to ovšem horší. Potřebujete samozřejmě novou palubovku s kapličkou. Budiž... Poté je potřeba nadrátovat
napájení a zapínání (nezapíná se samozřejmě po klíčku.. přivádí se +, -, CAN-hi a CAN-low) pro displej a
controller. Je potřeba zakoupit nový panýlek (facia panel) pro klimatizaci, protože se přesune těsně pod průduchy
topení. Je také potřeba doinstalovat GPS anténu, ale dá se to řešit poměrně lehce obyčejnou FAKRA anténou z nějakého
e-shopu. Taky je potřeba koupit nový vnitřní držák na CIC jednotku (uvnitř palubovky, ze staré se použít nedá, protože držela
malé rádio). No a to je v podstatě všechno co musí být navíc oproti situaci b) :)

Takže když to shrneme tu:
palubovka s kapličkou cca 10000,-
dopinování/nadrátování chybějících kon. x,-
facia panel na klímapanel cca 800,-
GPS anténa cca 700,-
držák na jednotku CIC cca 800,-
+ zbyteček:
jednotka, displej, knob 18000 - 25000,-
nový kryt na jednotku cca 1000,-
nový kryt na středový tunel cca 2-6000,-
mechanické práce (roztažení kabelů, USB apod.) x,-
kódování/programování x,-
import FSC kódů nebo bazmek na oblbnutí cca 4-6000,-