Stránka 4 z 5
Napsal: úte 05.02.2013 14:43
od Ewing2
Zravim, měl byh prozbu která ztěchto diagnostik by byla vhodněnjší pro BMW 325 TDS e36 r.v. 1995 ews2, načítaní live dat motoru mazání chyb na ABSu airbagu. Zjištóvání závad na motoru benzin i diesel model e46 a e34. Děkuji.
Diagnostika I.
http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-e ... 3-e83.html
Diagnostika II.
http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-e ... -data.html
Diagnostiak III.
http://auto.bazos.cz/inzerat/21275219/a ... I-chip.php
Napsal: úte 05.02.2013 16:19
od johnyfly1
na e34 a e36 by som povedal ze ani jedna z uvedenych, uz ten nazov nv nadpise ze ediabus hovori ze clovek s tym nerobi a este tam trepne ze to ide od roku 96 co je myslim si ze hlupost, pri stasti max 98 a vyssie...
hladaj diagnostiku pod nazvom ADS interface, cinska stoji okolo 60eur ale niekto ju aj robi doma podla original bmw schemy ale ta je raz tak drahsia

Napsal: úte 05.02.2013 19:36
od Lucifer
Tohle by mělo údajně fungovat na fyzický rs 232
http://www.one-stop-electronics.com/sho ... duct_id=17
Je to sice trošku dražší ale pokryje to jak starší ADS tak novější OBD až do roku 2007. Mám v plánu jí v budoucnu taky objednávat tak pokud by se nás sešlo víc mohli by jsme dát dohromady poštovný

Napsal: úte 05.02.2013 21:08
od johnyfly1
vsak to je to o com som pisal

cinsky ads interface

Napsal: úte 05.02.2013 21:18
od Lucifer
Tak možná ty a já a možná ještě 3 lidi ví co to je cinsky interface
Tak pro ostatní aby věděli co opravdu bude fungovat.
Napsal: stř 06.02.2013 15:02
od Ewing2
Nakolik by to vyslo i s postou? Kdyz budem dva.
Napsal: stř 06.02.2013 17:36
od Lucifer
K ceně pošty jsem se na tom serveru nedostal zkusím jim ale dnes napsat kolik by to účtovalo
Jinak ještě otázka ke znalejším budou fungovat nějaký kabely který nemají ani COM ani USB ale RJ-45 ? Vím že je tak origo GT1 jenže asi bude záležet na interface který je umístěn v kabelu nepletu se ?
Napsal: stř 06.02.2013 19:23
od jarda
RJ45 je síťový kabel, origo diagnostika má "v interfejsu" i EDIABAS a síťovou kartu, takže to je vlastně takový server se kterým DIS nebo INPA komunikuje "po síti". Takže jestli ty tvoje "kabely" budou používat stejný protokol, tak to asi fungovat bude, ale o tom dost pochybuju, pokud se nejedná o čínskou kopii žluté hlavy.
EDIT: vlastně myslím, že je to tak, že část EDIABASu běží v té hlavě a část na stejném hostu jako ten DIS/Inpa
Napsal: stř 06.02.2013 19:52
od Lucifer
Já se jen ptal protože jsem viděl v tom shopu kabel na rj-45
Jinak dostal jsem právě odpověď toho obchodu a pokud by jsme brali více interface dostali by jsme svojí cenovou nabídku. Je potřeba ale aby se neobjednávali 2 diag.
Zatím mám info že shipping je free
Napsal: stř 06.02.2013 19:59
od jarda
ten kabel v tom obchodě není diagnostický interface ale redukce mezi RJ45 zásuvku na počítači a OBD zásuvku v autě s ENET signálem.
Napsal: stř 06.02.2013 20:18
od Lucifer
Už tomu chápu díky moc za info.
Jinak z tou objednávkou pokud si to budeme objednávat sami jako jednotlivci tak se nám to vyplatí víc. Protože 79$ už je i s dopravou. Pokud bych objednával více jak 5 kusů cena sice půjde o 10% níž ale náklady na dopravu bych musel platit já, doporučují DHL podle DHL kalkulačky by mě stál dovoz 3075Kč z Hong Kongu.
Takže objednávat po jednom sami
Napsal: stř 06.02.2013 22:16
od JaraX
ale hovno, žadny tydle redukce do USB nefungujou, to by to vyrobci hodili rovnou do toho kabelu, ADS prostě potřebuje plnohodnotnej com a hotovo.
a to že se novy notasy nedělaj s comem je taky blbost, nesmíš si kupovat nějaky acery a podobny srance. ja mam Lenovo T61 s core 2 duo procem, a misto CD mechaniky mam origo IBM HW kartu s plnohodnotnym comem.
Napsal: stř 06.02.2013 22:31
od johnyfly1
tak isto funguju aj PCMCIA karty s com portom.

Napsal: stř 06.02.2013 23:26
od paveld
Snad nevadí že se sem přidám s dotazem: Na fotce je diagnostika kterou mám doma, co jsem pochopil tak je to jedna diagnostika OBDII do USB a druhá OBDI a OBDII do COM portu. Měl jsem to v PC kde byl Carsoft, ale PC už nejde a zajímalo by mě zda to rozchodim přes USB na notebooku (stačila by ta USB diagnostika???). V autě mám OBDI kulatej konektor, E36 12/96 - dala by se na to připojit ta USB diagnostika přes nějakou redukci nebo jen ta druhá do COM portu?
Četl jsem tu toho dost, ale moc moudrej z toho nejsem, rozhodující je snad zapojený pin 15 - jak to poznám? S čím má být spojený abych to uměl ověřit?
Dík
Napsal: čtv 07.02.2013 00:44
od Fx
U faceliftové E36 by to neměl být problém přes FTDI USB-serial převodník.
Napsal: čtv 07.02.2013 00:57
od paveld
Tzn. lepší použít tu COM diagnostiku přes redukci do USB s FTDI a s Carsoftem než tu přímo do USB? Co jsem vyčetl z jiných diskuzí, tak na tu USB diagnostiku by měla jít INPA, které by měla být lepší nebo to chápu špatně?
Napsal: čtv 07.02.2013 08:42
od Fx
Na tom KKL kabelu po úpravě (?) a s redukcí ti INPA pojede. Stejně tak na tom druhém by ti jel Carsoft s převodníkem. Používal jsem to pěkných pár let pro svou E36 (1/96) a chodilo to oboje.
Jestli máš notebook s expresscard slotem, tak v Alze teď mají kartu s nativním portem za 590 korun - stojí za úvahu kvůli ADS.
Napsal: čtv 07.02.2013 10:19
od johnyfly1
express card pracuje ako USB takze plnohodnotny com nenahradi takze ads mod na starsich autach nepojde len obd mod na 98a vyssie...
Napsal: čtv 07.02.2013 10:55
od gofli
v práci jsem řešil stejný problém nešlo se mě připojit k plc automatům a frekvenčním měničům. Dostal jsem nové pc a to nemělo comku tak první co bylo tak jsem koupil usb převodník ale ten je k prdu pak jsem koupil teda ten port do pcmcia a je to plnohodotná comka
Napsal: čtv 07.02.2013 12:48
od paveld
Dík za rady, tušíš co za upravu je na tom kabelu potřeba udělat aby šla INPA?
Zatim jsem si objednal FTDI převodní do USB - ADS nějak nutně nepotřebuju, ale myslim že na to nemám kabel. Pokud jsem pochopil dobře, tak pro ADS je potřeba kabel s kulatym 20pinovym konektorem ale se všemi piny, já mám kulatý pro 20pin konektor ale je na něm jen několik pinů a to je podle mě pro OBD (?).