Stránka 4 z 6

Napsal: pon 30.09.2013 21:24
od hamatoyoshi
Tady kdyžtak dělají repase http://www.streetpro.cz/index.php?id=5 a ještě tady http://www.bmwtunning.cz/dilna

Má cenu řešit zvýšení svornosti o cca 10%? Poznám vůbec nějakou změnu?

To Fugass1: Pokud bys chtěl dát poloosy z M3, tak bys musel vyměnit i náboje a brzdy, takže je jednodušší tam nechat standardní.. Spotřeba bude nepatrně vyšší, určitě ne výrazně..

Napsal: pon 30.09.2013 22:02
od Toci
Tak jsem získal více info. Samosvor nakonec není z M3 (ten kluk těch věcí prodává víc a některé jsou z M3, takže jsem to z inzerátu špatně pochopil), pochází původně z 325i. Navíc v současné době jezdí na 323i. Takže by stačilo vyměnit kus za kus, bez řešení čehokoliv ostatního. Pouze mi doporučil preventivní výměnu oleje, jinak má za sebou nějakou údržbu a prý funguje a nehučí. Kua, já do toho asi půjdu, otázka zní, budu to vůbec na gumách šíře 245 schopnej utrhnout? :mrgreen: Vůbec mi nejde o to, že bych chtěl nějak driftovat, nebo pálit gumy na místě, na to mám svoje auto moc rád, ale občasné "hození zadkem" při výjezdu ze zatáčky mě hrozně bavilo na mojí bývalé e30, kde jsem samosvor měl :-)

Napsal: pon 30.09.2013 22:24
od MattyX
Francis píše:Kódy by byly, ale už je to nedodatelné
http://bmwfans.info/parts/catalog/E24/C ... e_parts-2/


ještě ani ne před půl rokem je kamarád bral... cena byla někde kolem 2000kč za obě ;)

Napsal: pon 30.09.2013 22:46
od hamatoyoshi
MattyX píše:
Francis píše:Kódy by byly, ale už je to nedodatelné
http://bmwfans.info/parts/catalog/E24/C ... e_parts-2/


ještě ani ne před půl rokem je kamarád bral... cena byla někde kolem 2000kč za obě ;)


Nějaké OE číslo by nebylo prosím Tě?

Napsal: pon 30.09.2013 22:48
od Francis
MattyX: Mea culpa, nepozornost se nevyplácí. Třecí placky asi dodatelné budou.

hamatoyoshi: OE číslo třecích lamel je na diagramu v uvedeném odkaze: 33 14 1 210 626

Napsal: pon 30.09.2013 23:19
od hamatoyoshi
Francis píše:MattyX: Mea culpa, nepozornost se nevyplácí. Třecí placky asi dodatelné budou.

hamatoyoshi: OE číslo třecích lamel je na diagramu v uvedeném odkaze: 33 14 1 210 626


To stačí vyměnit jen tyhle dvě placky a zase bude vše ok? :-)

Napsal: úte 01.10.2013 11:44
od Hanz
jen takove doporuceni - tech lamel jsou min 3 prumery a nekolik variant vnitrniho ozubeni, tak ne kazdemu ten typ z 6er k necemu bude...

Napsal: úte 01.10.2013 12:34
od Francis
Je to pro typ 188, samosvorná vložka jako komplet je shodná až do E36. Zda byly varianty v průběhu výroby netuším.

Napsal: sob 05.10.2013 19:20
od hamatoyoshi
Z BMW mi odepsali 800 za lamelu po slevě, ale že výroba buď skončila nebo bude díl přečíslován...
Jinak kamarád je umí repasovat, říkal za práci cca talíř + materiál, ví kde to sehnat a taky 800 za lamelu. Stačí vědět správné průměry.

Napsal: pát 08.11.2013 18:48
od fereros2
ták naskytla se mi možnost koupit svor za dobrou cenu, ale je z 320i (3,23 převod?) a já mám 2.5 m52, takže můj dotaz 320 má asi malý obal takže se musí měnit kardan? (jestli jo budu naštvanej z 1.8 jsem vyhodil minulý týden) a co poloosy, sednou moje když přehodim i unašeče? Případně vložka z malýho do velkýho nejde? Hlavní je jestli vydží, údajně nehučí a svírá dobře, ale jelikož je za cenu openu tak to neřeším...

Napsal: sob 09.11.2013 01:17
od MattyX
320i ma 3.45 převod ;)
Je to v malém obalu (typ 168) a když ho chceš dávat místo středního (typ 188) jsou zapotřebí dat druhé poloosy (malé z 318 a nebo z tý 320i)
Vnitřky přehodit nejdou.
Na 2.5 m52 bych hledal ten střední typ... ten malej to časem nemusí dát, já ten malej obal rozlámal (planetový soukolí) Pravda, moc si neodpočnul s mojim stylem jízdy, ale... :)

Napsal: sob 09.11.2013 10:22
od fereros2
tak to jsem dobrej vůl, já vyhodil komplet zadní nápravu s open diffem z 1.8 :D ale nevadí, teď jsem koukal na RealOEM a podle všeho má 2,5TDS stejný diff (poměr něco kolem 2,5), ale svorná vložka je podle čísla stejná, takže budu radši koukat dál a nebo se naštvu a koupím si novou vložku :D

Napsal: ned 10.11.2013 13:37
od Huska
fugass1 píše:To bych neměnil, na prodej je pouze samosvor bez toho ostatního a shánět to někde nechci. Kolik řádově to obnáší? S ETK nemám žádné zkušenosti, e36 mám krátce a zatím jsem tam nic nepotřeboval:-)

edit: Jo tak už to chápu, ty unašeče se vezmou z původního difu, takže se to nemusí kupovat. Chtěl jsem se zeptat, dával tu někdo samosvor 3,15 konkrétně do 323i 125kW? Můj mechanik říká, že to tomu neudělá dobře a strašně mi vylítne spotřeba. Je asi jasný že se spotřeba zvýší, když mi při stejné rychlosti stoupnou otáčky, ale jak moc? Zajímala by mě konkrétní uživatelská zkušenost, jestli tuto kombinaci někdo má, je spokojen, či by do toho už znova nešel?


přesně tuto kombinaci jsem kdysi měl na e36tce 323i (můžeš pohledat i v klubových autech) a pouze pozitivní zkušenosti. těch 7% rozdílu je na spotřebě neznatelné a na normální jízdě je to ku prospěchu (osobně se mi zdá že tam měli dát 3,15 hned ... ale asi šetřili a vyráběli jen jeden pro 2,5 a 2,8i). Měl jsem diff z M3 3,0 a stačilo prohodit unašeče z původního (bacha že z M3 3,2 to již nepasuje). Než jsem sehnal funkční tak jsem testoval 2ks z 325i až ten M3jkový byl OK).
použít malý obal je nesmysl .. poloosy jsou tenší a nemusely by to výhledově vydržet

Napsal: ned 10.11.2013 13:47
od MattyX
Zrovna o poloosy bych strach neměl, když si vemu co vydrží E30 poloosy koní tak to bude OK.

větší strach by měl o toto:

Obrázek


Ehm, moje soukromá sbírka :) typ 168 je fakt tak max na těch 150ps a nesmí se s tím dělat prasečiny jinak to později dopadne takto :)
Letos jsem měl už tři difece typu 168 a každej se rozhučel za chvilku :lol:
188 vydrží o strašně víc :) ale ono si stačí porovnat převodový zuby a pak to je jasný :)

Napsal: ned 10.11.2013 17:28
od DWXak
je tady milion témat o tom :D a po miliontý to sem zase napíšu :D

vím o třech 325i, který jezděj na svoru 3,45 už několik let a furt to funguje :D

Napsal: ned 10.11.2013 20:01
od MattyX
Asi málo trestaj no :lol:

Napsal: pon 11.11.2013 00:10
od DWXak
:D tak nějak přirozeně :D

Napsal: úte 12.11.2013 19:49
od Michal_01
Si připiš další s 3.45 Zvarosvorem a trestá se pořádně :lol:

Napsal: sob 01.03.2014 14:51
od riman
Ahoj,

řeším aktuálně samosvor na svoji E36 328i a mám nabídku na úpravu svornosti ze sériových 25% na 50%, ale protože s autem jezdím běžně v denním provozu, tak mám obavy, že by auto nebylo moc dobře ovladatelné. Jaký je váš názor na maximální svornost v denním provozu?
Díky.

Napsal: sob 01.03.2014 20:55
od Huska
funkční 25% úplně stačí ... je to úplně jiné než otevřený. Bohužel dnes sehnat svor v dobrém stavu je rarita.