Stránka 4 z 4

Napsal: úte 24.01.2012 13:31
od rikin
jiriik píše:A proč nevíš? nějaké články nebo informace k tomu podrobnější nemáš ?


Uz si to presne nepomatuju, ale i kdyz mas lpg motor musi startovat na benzin, je tam nejaka komplikovana elektronika a casem se to tak rozhodi ze uz to nejde opravit. Je mozne, ze od doby co jsem se o to zajimal jiz doslo k nejakemu pokroku, zkus google. Kazdopadne bys to asi musel jit resit do italie, podle me pokud by to bylo resitelne tak italove jsou v tomhle o dost dal, nevim jestli to v CR nekdo kvalitne dokaze.

Napsal: úte 24.01.2012 13:34
od jiriik
rikin píše:
jiriik píše:A proč nevíš? nějaké články nebo informace k tomu podrobnější nemáš ?


Uz si to presne nepomatuju, ale i kdyz mas lpg motor musi startovat na benzin, je tam nejaka komplikovana elektronika a casem se to tak rozhodi ze uz to nejde opravit. Je mozne, ze od doby co jsem se o to zajimal jiz doslo k nejakemu pokroku, zkus google. Kazdopadne bys to asi musel jit resit do italie, podle me pokud by to bylo resitelne tak italove jsou v tomhle o dost dal, nevim jestli to v CR nekdo kvalitne dokaze.


Díky, to mě celkem zaskočilo... pokusím se něco pohledat a uvidím

Napsal: stř 25.01.2012 08:03
od Marda
Pokud máš instalován pohon LPG, tak vždy startuješ na benzin! Po dosažení teploty chladící kapaliny cca 30°se to automaticky přepíná na LPG. Nevidím důvod, proč by tento motor nemohl jezdit na LPG, pokud se tedy stále jedná o N52, M54... :roll:
Bavíme se o sekvenčním nepřímém vstřikování plynného LPG.....

Napsal: stř 25.01.2012 18:04
od Totic
To bych se kromě těch firem poptal i u dealera, jestli do N52 jde normál LPG skrz tu elektroniku (někdy to dělají i na zakázku ve fabrice, ale za moc love). Podle mě proč by tahle atmosferka nešla že.
Jinak je to bohužel u N53 šetrného přímovstřiku, kde musí být každý třetí vstřik kvůli ochlazování piezo trysek benzínem. To pak ve výsledku tolik neušetří a instalace stojí majlant.
Ale tak na LPG je tady jiný velký téma a přední firmy nějaký to řešení třeba brzo dopilujou.

Napsal: pát 27.01.2012 10:55
od jiriik
Přidavájí se do benzínu taky nějaké aditiva ?

Napsal: ned 26.02.2012 17:28
od jiriik
Ještě jsem někde na jiném foru četl nějaké rejpání ohledně E90.
Prej má odfláknutéj interiér, kteréj se nevydrží a pořádně drnčí ...
Máte s tím někdo zkušenosti ?

Napsal: ned 28.10.2012 14:12
od jiriik
:?:

Napsal: ned 28.10.2012 16:47
od BudVlad
Já mám na E92 tvrdá péra, tvrdé tlumičře, tvrdé uložení per, tvrdé silentbloky a interiér nedrnčí ani na zdejších silnicích. E90 má asi stejný interiér.

Napsal: ned 28.10.2012 17:35
od jiriik
BudVlad píše:Já mám na E92 tvrdá péra, tvrdé tlumičře, tvrdé uložení per, tvrdé silentbloky a interiér nedrnčí ani na zdejších silnicích. E90 má asi stejný interiér.


Tak to jsem rád...

Napsal: pon 29.10.2012 17:14
od us-tim
ja mam e90 330xd 140tis najeto a v interieru slysim pouze radio :-) zadne zadrnceni :)

Napsal: pon 29.10.2012 17:21
od jiriik
us-tim píše:ja mam e90 330xd 140tis najeto a v interieru slysim pouze radio :-) zadne zadrnceni :)


uf:-D raději se ptám nebo v mojí E60 vrže snad všechno :D