Stránka 4 z 4

Napsal: pát 23.03.2012 16:20
od Fw190
a proc ne tydle?
http://www.bmwstyle.sk/index.php?route= ... path=20_95
svitivost maji podle me dobrou a je to jednodusi

Napsal: pát 23.03.2012 16:22
od fanda1
Fw190 píše:a proc ne tydle?
http://www.bmwstyle.sk/index.php?route= ... path=20_95
svitivost maji podle me dobrou a je to jednodusi


To je na mně? Jednoduší? Svítí ok ale musel bych rozpůlit světlo. To fakt ne

Napsal: pát 23.03.2012 16:25
od Lucifer
Já sám si budu stavět ty svoje světla ze světlovodů z e39 a instalovat svoje kroužky, udělám nástavbu za světla pro 20W LED čip. Pak budu mít na svojí e36 AE s kterejma budu fakt moc svítit ve dne :)

Tyhle AE jsem už viděl na tolik autech, ať už to byly CCFL nebo LED nebo plastový světlovody nasvícený kroužkama tak nic ve dne nebylo ani trošku vidět.

EDIT : a ještě jednou jsem potkal X5 kterou jsem jen míjel, ale svítilo sluníčko proti mě, a tý X5 svítily AE jako jsem dával bmw_e60 !! Toho chci docílit. Bylo to fakt vidět z dálky jako by mu svítily xenony. Ale jak se dostal ke mě tak jsem viděl ty 2 kroužky fakt to svítilo brutálně. Jak ten toho docílil by mě zajímalo. Navíc jsem ho potkal asi po 3 měsících a furt tak svítil :!:

Napsal: pát 23.03.2012 16:29
od Fw190
ja bych rekl, ze tydle jdou 8) zkusim nafotit

Napsal: pát 23.03.2012 16:34
od fanda1
a nebyla to teď ta poslední X5? Ty svítí pěkně, i poslední pětky ale to je origo.

Napsal: pát 23.03.2012 16:34
od Lucifer
Nebyla to nová X5 byla to tahle

Obrázek

Napsal: ned 25.03.2012 20:43
od fanda1
Tak co myslíte když dám místo H8 xenon, může se něco posrat/roztavit?

Napsal: pon 26.03.2012 23:27
od bmw_e60
Já si myslím že ano, že se roztaví. Ale pokud budeš dělat svoje světla, tak si to můžeš zkusit nanečisto venku, stačí chvíli u toho výbojku nechat. Videa jsou hezký, ale všichni to na nich pouze zapnou a vypnou, podle mého s tím nejde jezdit..
Také jsem přemýšlel dát do E60 třeba výbojku do toho origo kalíšku, ale právě kvůli teplotě výbojky jsem od toho ustoupil a dal tam raději z autoshop24 ty 10W. Za přímého slunce raději svítím xenony, protože i světla pro denní svícení nejsou občas vidět, ale jinak je nechávám zapnutý bez světel a docela to jde.. tedy lepší než to vše roztavit.. :)

Napsal: úte 27.03.2012 08:00
od Lucifer
Tak to určitě je lepší než aby se to roztavilo ! Ta malá H8 parabolka je plastová ?

Jako ona i ta žárovka sama o sobě má docela teplotu.

Ty svoje světla budu stavět s 20W LED čipem na kterej postavim stabilizační zdroj a vlastní chlazení :)

Napsal: úte 27.03.2012 08:28
od Dave320
Které LED markery by jste doporučili pro E90 s xenony? Aby to bylo trochu vidět, teď mám pouze origo žárovky, tak bych je chtěl vyměnit aby to svítilo bíle jako xenony. Nejspíš asi ty 10W, že?
Díky Dave

Napsal: stř 28.03.2012 20:28
od Fw190
tady davam to foto, tydle jdou videt dobre a v noci je to zare jak prase, jeste nevim co to udela v mlze :twisted: a co na to technicka kontrola :twisted:
ve skutecnosti to sviti zblizka bodove, ale ja jsem celekm spokojeny, ty zlute muzou byt taky good, ale nevedel jak moc to bude zlute

Napsal: stř 28.03.2012 21:06
od Lucifer
Nevypadá to vůbec špatně, ale když potkáš ty nový funglovky tak úplně chci ty AE aby takhle svítily :D

Jediná věc, která se mi na novejch BMW po roce 2000líbí. Originální AE s homologací pro denní svícení...

Napsal: stř 28.03.2012 21:07
od Fw190
i kdyz maji homologaci, tak aby to nekoho nesralo ze to v e36 nema co delat, ja se tohodle trochu bojim

Napsal: stř 28.03.2012 21:25
od Lucifer
Tak pokud na to nejezdíš jako na denní svícení tak se ti nemůže nic stát. Kdyby si na to chtěl jezdit jako denní svícení tak musejí bejt v souladu s normou EHK/OSN 87.

Na světlech musíš mít RL. Jinak ti nemůžou vůbec nic udělat, pokud máš potkávačky protože ty o ničem nevíš takhle jsem ty světla koupil. Ty světla jsou originál.

Napsal: čtv 27.12.2012 22:42
od vvinohrad
Ahoj, jak tu už bylo napsáno, potvrzuji.

Nedá se dosáhnout svítivosti jako u nových X5 a podobně protože mají jinou konstrukci světel - světlovodů než před i po FL E90. Zkoušel jsem všechny 3 typy LED markeru a vždy je to podobné. To oslnění jako u nové X5 je bobma, ale bohužel. Na fotkách a videích to vypadá dobře i proto, že kamera či foťák 'vidí' jinka než naše oči. zkuste si do kamery posvítit a uvidíte sami jak to oslní. Skutečnost je pak jiná. A xenon to zřejmě roztaví pač tam není větrání ani nic jiného a o proti halogenu má mnohem vyšší teplotu (hořící plyn).

Napsal: čtv 27.12.2012 23:33
od vvinohrad

Napsal: pát 28.12.2012 10:13
od raff007
U original AE do modelu F, to bylo tak ze jedna zarovka nasvicovala oba dva krouzky-svetlovody(tudiz to svitilo na hovno a nebylo to pouzitelne pro denni sviceni). U novych modelu to sviti jako krava (vsimni si treba nove X3), tam je to reseno tak ze kazdy krouzek nasvicuje zvlastni zarovka - predpokladam nejaka LED (presne nevim, ale jsem si jistej ze rozdil je v tom ze kazdy krouzek nasvicuje samostatna zarovka). Taky proto uz u novejch model tohle muzes pouzivat jako denni sviceni a u starsich E90 atd. to byly pouze parkovacky.

jinak nevim kdes prisel na to ze led maji blbou svitivost. Ja mam tedka na sve e90 svetla depo P90 s Led UHP AE, ktere jsem si privezl z usa a to sviti skoro jeste vic nez ty nove modely. (vyfotim to a postnu sem).

CCFL jsem mel na aute taky - svitivost o neco lepsi nez u original AE (protoze kazdy krouzek sviti rovnomerne stejne, kdezto u origo sviti jeden vic a jeden min). Ale taky na me lidi blikali ze nesvitim - takze z dalky to viditelny moc neni. Dalsi problem u CCFL jsou trafa ktery odchazi pravidelne. Ja menil skoro kazdy 2 tejdny. Pak jsem projel bimmer forum a vsichni rikali ze pokud ccfl tak jedine tyhle trafa (a musim rict ze fkt drzeli - mel jsem je pul rok a vse ok, pak jsem ale vymenil cely svetla za ty depo)..

http://www.elwirepros.com/halo-inverter.html

Napsal: pát 28.12.2012 14:48
od Lucifer
U novejch modelů BMW jsou kroužky nasvěcovaný výkonovým led čipem, kterej má teplotu světla kolem 8000K to znamená že je víc fialový a je víc vidět protože největší problém LED CCFL UHP atd jsou kolem 4000K teplotou barvy světla a to se podobá víc dennímu světlu proto to splývá, když vezmeš třeba AE u e39 kde svítí původně jedna žárovka halogenka která má kolem 2000K tak je to víc do žluta a míň se to podobá dennímu světlu proto to je tolik vidět. U e90 e60 atd je vnitřní kroužek nasvícenej víc než vnější protože se nepočítalo že to bude svítit jako denní svícení a počítalo se s tím, že to bude svítit potkávačka nonstop + ten jeden AE jako obrysový.

U F modelů je kroužek nasvícenej ze spodu každej zvlášť.