Stránka 4 z 9

Napsal: ned 23.09.2012 20:04
od mysakbmw
jojo vizuálně to stačí jestli nejsou spuchřelí,prasklí,prošoupaný atd. musí to všecko pořádně těsnit.

Napsal: ned 23.09.2012 20:04
od fabledwarrior
A nemůže to být třeba vadná ŘJ?

Napsal: ned 23.09.2012 20:08
od MotoMoto
Ted uz to muze byt cimkoliv :-D ...vazne nevim....a nejsem sam...komu to hlava nebere:)

Napsal: pon 24.09.2012 11:45
od MotoMoto
Jeste me napada..co lambda sonda?. Je sice cca rok a pul, mozna dva od vymeny, diagnostika nic nehlasi.....ale... volnobeh drzi krasne, ani nehoupne...ale pokud se lambda ve vyssich otackach ochlazuje, nemuze to trhani motoru delat ona??. Mam zase provedeni 4 vodicove.. s vlastnim vyhrevem tedy asi... nevim.. ??. Nevysvetluje to ale zase ty horsi studene starty v zime....to startuji na dvakrat..trikrat...

Napsal: pon 24.09.2012 12:02
od fabledwarrior
Promiň teďka za OT, ale když jsi narazil na ty starty... Mě to teď v zimě začlo dělat to, že když nastartuju tak mi otáčky vyletěj až 2000 a pak spadnou. Takhle vysoko mi to nelítalo, je to normální?

Napsal: pon 24.09.2012 12:15
od MotoMoto
Normalni to neni...ale pricina??... to by nam rekl all.....kterej je ted momentalne v zahranici a spolecne nad mym problemem badame....je fakt, ze pri studenym startu tam jde benzinu vic, ale..az na 2000 je dost....myslim... nejsem mechanik. Jen jak se zabyvam tim mym problemem, tak zjistuju co vse a jak funguje...ale lambda nema vliv na start. Funguje az po chvili..

Napsal: pon 24.09.2012 12:17
od fabledwarrior
Ahááá=/ No ono to tam hned po startu vyletí chvilku to tam je (jsou to tak nanosekundy ale zůstane to tam na moment) a pak to sjede normálně na volnoběh. Když se motor trochu ohřeje a nastartuju tak to vyletí tak na 1500ot.

Napsal: pon 24.09.2012 12:23
od MotoMoto
I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.

Napsal: pon 24.09.2012 12:32
od MotoMoto
I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.

Napsal: pon 24.09.2012 12:39
od fabledwarrior
Já jsem to auto koupil v létě takže právě nevím jak se má chovat v zimě. Nicméně už jsem tady řešil to, že auto nastartuje vždycky na první pokus, ale zdá se, že startér točí zbytečně moc dlouho.. tak o 2 otáčky víc než by měl a pak chytí motor. Stím mi nikdo nedokázal pomoci no, teď se k tomu přidaly ty otáčky a už delší dobu řeším hodně velkej pokles výkonu zničeho nic.. ze 103kW mi zbylo tak 86 možná (Měřeno při honičce s Modeem 1.8 85kW). Taky nikdo neví čím to.. musím stím na diag. ale furt se tam nějak nemůžu dostat no.

Napsal: pon 24.09.2012 14:08
od MotoMoto
By mohlo delat cidlo vacky, teploty, nebo na klice....vaha vzduchu....moznosti je vic, co ovlivnej vykon.

Napsal: pon 24.09.2012 16:03
od fabledwarrior
Čidlo teploty jsem měnil, váhu kupuju příští tejden no...

Napsal: pon 24.09.2012 17:00
od MotoMoto
A co to?? Vis, nebo jen tusis,ze je ko. Nekdy jen staci vycistit propylalkoholem a ok..

Napsal: pon 24.09.2012 17:27
od fabledwarrior
Nevím, tipuju, zkouším na slepo no. Takže bych ji měl vyndat a vyčistit nejdřív?

Napsal: pon 24.09.2012 17:48
od MotoMoto
Tak vaha vzduchu nejni zrovna levnej dil...pokud myslis, ze je ko, zkus ji nejdriv jen odpojit...pokud to pojede hur, je ok,nebo ne uplne spatna. Pokud nepoznas rozdil, je ko. Pak ji znovu pripoj a projed. Porovnej a uvidis. A s tim cistenim, zadej to do googlu. Jsou tam celkem dobry informace. A nebo nez ji koupis, zkus pujcit z jinyho auta..pokud to lze.

Napsal: pon 24.09.2012 17:51
od fabledwarrior
No já jsem ji zkoušel jednou odpojit na volnoběh a celej motor se najednou nějak rozechvěl a zhlučněl.. ale to už je dýl, tak to zkusím znova. Zkusím tedy ještě jestli mi kámoš nepujčí váhu ze svého IS a uvidím. Díky za rady

Napsal: pon 24.09.2012 18:05
od MotoMoto
Nejni zac. To ze se rozechveje je v poradku. Motor to pozna...zkus od toho kamose a porovnas rozdil. Pokud bude jako tva, hledej problem jinde....pokud ji nemate ko oba dva :-D... vtip.. ;-)

Napsal: pon 24.09.2012 23:56
od mitch17
A zkusili jste měřít fyzikální veličiny..?? Ptám se pro vlastní měření , který jsme udělal a posvětil hodnotama z příruček...

Váha:
Při zapojené svorce a klíčku na jedničce (jako za běhu), musí být na pinech 1 a kostra naměřeno cca 5 V (já=4,95V). Potom připojit multák na pin 1 a 2 a hýbat s klapkou....musí se kontinulaně měnit napětí od cca těch 5v až skoro po nulu...... (já = 4,7- 0,17 V)...

Teplotní čidlo ve váze..: připojit na multák na pin 4 a 5, s odpojeným konektorem by měl ukazovat při 20°C (+- 1°C) =2,1-2,9 kOHM a s rostoucí teplotou odpor klesá řádově....

Teplotní čidlo pro DME...:
venku 18°C, motor studený, na čidle bez svorky = 2,29 kOhm, při ohřátým motoru jsem naměřil=0,24 kOHM...
Na odpojené svorce tep čidla Pin 1 a kostra, naměřeno stejné napětí jako na váze..cca 5V....

Jak jste dopadli vy..???? Pochlubte se...at těm věcem příjdem na kloub....;o)

Napsal: úte 25.09.2012 00:24
od MotoMoto
Diky za info. Jestli se k tomu zitra dostanu, zkusim to;)

Napsal: úte 25.09.2012 00:27
od MotoMoto
Jen muj motor je trochu hinej nez tvuj m42...ale mrknu na hodnoty co to dava a jaky maj bejt.