Stránka 4 z 4
Napsal: pát 23.09.2011 09:38
od Kami1
těžko takhle říct podle popisu.
Unavený pera v setrváku bys spíš poznal tak, že při skokové změně akc/dec nebo dec/akc to s autem škubne
akc/dec - sešláplej plyn a pustíš ho
dec/akc - puštěnej plyn (brždění motorem) a sešlápneš
Napsal: pát 23.09.2011 10:29
od Dabler
dvouhmota se mění okolo 170-200tkm já měnil ve 170. pokud máš 250 tak už nejspíše měněný bude. jinak jestli zvažuješ o komplet sadě tak já za VALEO na m50b25 (jednohmotu s odpruženou lamelou,pasuje tam misto dvouhmoty) dával cca 12k. a jak tady někdo psal o oklepání při chcípání motoru, tak tyhle příznaky jsem na aute měl, vyměnil jsem komplet a občas se oklepe taky(viděl bych to spíš od převodovky,kardanu).. takže to nebude až tak dobrá diagnostika závady jak mi tady taky někteří radili. jinak se špatným setrvačníkem se dá odrovnat přítlačák, převodovka aji ložisko klikovky.
http://www.realoem.com/bmw/select.do funkční odkaz z minula
Napsal: pát 23.09.2011 10:32
od fizzer
neškubne

teda trochu jo, ale to škube víc i fotrův favorit, kterej hádám dvouhmotu nemá

řekl bych jen vymezení vůlí v hnací soustavě z jedný strany na druhou no.
zkusim nahrát video o víkendu.
Napsal: pát 23.09.2011 10:43
od scoupe
Kluci promiňte že sem možná píšu neoprávněně, ale chci se zeptat jaký setrvák má e36 touring 1.6 r.v . 1997 s Digi klimou?
Napsal: pát 23.09.2011 11:04
od Dabler
u aut s klimou se myslim dávaly dvouhmoty, ale ruku do ohně bych za to nedal..
Napsal: pát 23.09.2011 14:41
od zdendys
fizzer píše:
P.S.: jo a ještě prý existuje nějakej forychtunk na změření tloušťky lamely bez demontáže převodovky, jen dírou po pracovním válečku spojky... nevíte o tom někdo něco?
Eistuje orig. přípravek BMW co se dává místo spojkového válce :
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/04/57
Napsal: pát 23.09.2011 19:37
od aigo
tak je to jasne... dnes sem tomu daval pohul a spojka smrdi jak svin tak je ko setrvak je ok... tak az to zacne se srat tak ji vymenim,... na zimu mi to asi vadit nebude
Napsal: ned 25.09.2011 12:29
od DWXak
Jestli muzu tak sem taky prispeju s jednim dotazem, abych zbytecne nezakladal nove tema... Menil jsem spojkovou sadu (lozisko, pritlacak a lamelu) kdyz s autem delam koniny, rozumej kreslím koblizky na silnici nebo se pokusim narysovat nejakou tu caru na krizovatce, tak nemam problem...Ale jakmile jedu pilu, treba na letisti, tak pri vetsich rychlostech je ta spojka cejtit? Je mozny ze si jeste nejak poradne nesedla, tak to obcas zasmrdi, nebo je neco spatne ?
Napsal: čtv 24.11.2011 01:37
od marecekoi
Zdravim,chtěl bych se zeptat.Budu tedka měnit spojku na své e36 328i a zajímaloby mě jestli se při výměně musí vyndat motor nebo ne???nebo stačí jen povysunout převodovka???dík

Napsal: čtv 24.11.2011 03:00
od shade741
samozdřejmě že při výměně spojky není nutné vyndat motor

opět se stačí podívat do FAQ
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=69925 shodíš převodovku a pak už jen vyměnit spojkovou sadu, dva týdny z5 jsem potřeboval vyměnit převodovku, jelikož nemám jámu, v garáži houby místa a venku už byla zima nechal jsem to udělat jednoho mechoše, prostě věc co neuděláš před barákem, už sem na to línej
