Stránka 4 z 4

Napsal: ned 25.12.2011 10:26
od Lukino12
jeste ze mi donesl Jezisek stahovak na pruziny.no a to se nebojis s tim delat?ja vim,chapu to ze kdyz clovek doma nema urcite pripravky a naradi tak si pomaha jak muze,znam to z vlastnich zkusenosti,ale i tak,kdyby se to rozletelo,nechtel bych videt co se stane.

Napsal: ned 25.12.2011 12:34
od libovka
Kuba318ie30er píše:aha, jde o to, že chci dát do čtyřválcové těhlice šestiválcovou pružinu, pokud je to tedy technicky možné bez úprav (větší tvrdost se mi hodí, to byl záměr pořízení)


To je nesmysl.

Napsal: ned 25.12.2011 12:48
od Kuba318ie30er
libovka píše:
Kuba318ie30er píše:aha, jde o to, že chci dát do čtyřválcové těhlice šestiválcovou pružinu, pokud je to tedy technicky možné bez úprav (větší tvrdost se mi hodí, to byl záměr pořízení)


To je nesmysl.

takže to nejde?

Napsal: ned 25.12.2011 19:22
od paveld
Ta pružina je stavěná na těžší zátěž, nemusí se chovat moc dobře a zvýší ti předek.

Napsal: ned 25.12.2011 19:36
od icecold
Kuba318ie30er píše:
libovka píše:
Kuba318ie30er píše:aha, jde o to, že chci dát do čtyřválcové těhlice šestiválcovou pružinu, pokud je to tedy technicky možné bez úprav (větší tvrdost se mi hodí, to byl záměr pořízení)


To je nesmysl.

takže to nejde?

mám na 320i snížené pružiny z ISa, tlumiče mám šestiválcove bilstein B4 a těhlice z 318 TDS. A všechno v pohodě pasuje, a jezdí. Sice je to níž než by to mělo být ale jinak pohoda. Na 4válce můžeš v poho dat pružiny z R6, mechanický to bude pasovat ale auto bude vyšší :wink:

Napsal: pon 26.12.2011 00:11
od Kuba318ie30er
aháá, no díky za nové poznatky, budu dávat i zadek z R6, tak uvidíme, třeba tam nakonec dám něco úplně jinýho, ještě je to ve stádiu řešení a příprav...

jaké doporučíte zadní tvrdé tlumiče, ovšem s minimálním snížením?

Napsal: pon 26.12.2011 00:43
od paveld
icecold píše:
Kuba318ie30er píše:
libovka píše:[quote="Kuba318ie30er"]aha, jde o to, že chci dát do čtyřválcové těhlice šestiválcovou pružinu, pokud je to tedy technicky možné bez úprav (větší tvrdost se mi hodí, to byl záměr pořízení)


To je nesmysl.

takže to nejde?

mám na 320i snížené pružiny z ISa, tlumiče mám šestiválcove bilstein B4 a těhlice z 318 TDS. A všechno v pohodě pasuje, a jezdí. Sice je to níž než by to mělo být ale jinak pohoda. Na 4válce můžeš v poho dat pružiny z R6, mechanický to bude pasovat ale auto bude vyšší :wink:[/quote]
Když dáš na těžší auto pružiny z lehčího auta, dojde k tomu, že budou v klidovym stavu víc zmáčklé do sebe a zkrátí se jim jakoby dráha po které pruží a při většim propružení nebo v extrému může dojít že se smáčknou uplně a nezapruží tolik kolik by měli. Krom toho B4 tlumiče jsou pro standartně vysoké pružiny, nikoliv pro snížené (=Mtech pružiny jsou cca o 2cm nižší plus k tomu ještě něco málo navíc když jsou ze čtyřvála a dáš je na šestivál).

Napsal: pon 26.12.2011 00:44
od paveld
Kuba318ie30er píše:aháá, no díky za nové poznatky, budu dávat i zadek z R6, tak uvidíme, třeba tam nakonec dám něco úplně jinýho, ještě je to ve stádiu řešení a příprav...

jaké doporučíte zadní tvrdé tlumiče, ovšem s minimálním snížením?

Billstein, Sachs... ?

Napsal: pon 26.12.2011 01:25
od icecold
mě se teda nejvíc osvědčily sachs advantage ale ty jsou víc sportovnější a o něco dražší než sachs super tour - taky je hodně chválí... nebo potom bilstein b4 nebo b6

Napsal: pon 26.12.2011 01:28
od icecold
paveld píše:
icecold píše:
Kuba318ie30er píše:[quote="libovka"][quote="Kuba318ie30er"]aha, jde o to, že chci dát do čtyřválcové těhlice šestiválcovou pružinu, pokud je to tedy technicky možné bez úprav (větší tvrdost se mi hodí, to byl záměr pořízení)


To je nesmysl.

takže to nejde?

mám na 320i snížené pružiny z ISa, tlumiče mám šestiválcove bilstein B4 a těhlice z 318 TDS. A všechno v pohodě pasuje, a jezdí. Sice je to níž než by to mělo být ale jinak pohoda. Na 4válce můžeš v poho dat pružiny z R6, mechanický to bude pasovat ale auto bude vyšší :wink:[/quote]
Když dáš na těžší auto pružiny z lehčího auta, dojde k tomu, že budou v klidovym stavu víc zmáčklé do sebe a zkrátí se jim jakoby dráha po které pruží a při většim propružení nebo v extrému může dojít že se smáčknou uplně a nezapruží tolik kolik by měli. Krom toho B4 tlumiče jsou pro standartně vysoké pružiny, nikoliv pro snížené (=Mtech pružiny jsou cca o 2cm nižší plus k tomu ještě něco málo navíc když jsou ze čtyřvála a dáš je na šestivál).[/quote]
jasný, jsem si toho všeho vědom, toto auto není na každodenní ježdění, teď v zimě nejezdí vůbec a za celý rok celkově najelo tak 3tis km :D a navíc původní pružiny byly KO tak jsem zatím provizorně prdnul tyhle, je to tvrdší než normál a je mi jasný že to tak nemá být a nebude to tam taky nafurt, časem tam chci dát něco lepšího a samo pro 6val, ale zatím potřebuju chechtáky jinde :wink:
Akorát tu kubovi popisuju co je mechanický možné a co nikoliv :wink:

Napsal: pon 26.12.2011 10:03
od Kuba318ie30er
paveld píše:
Kuba318ie30er píše:aháá, no díky za nové poznatky, budu dávat i zadek z R6, tak uvidíme, třeba tam nakonec dám něco úplně jinýho, ještě je to ve stádiu řešení a příprav...

jaké doporučíte zadní tvrdé tlumiče, ovšem s minimálním snížením?

Billstein, Sachs... ?

tušim, že Sachs, nevim, jsem teď mimo západní sídlo...

Napsal: pon 26.12.2011 10:16
od libovka
Ta šestiválová pružina ti to auto zvedne nahoru a budeš to mít jak houpačku.

Napsal: pon 26.12.2011 10:52
od Kuba318ie30er
i kdxyž budu mít komplet pružiny a tlumiče z R6? (předek i zadek)

Napsal: pon 26.12.2011 11:33
od libovka
Tlumiče na to nemaj vliv.Prostě ta pružina z R6 je na větší zátěž a ty jí tím R4 v životě nezmáčkneš.