Stránka 4 z 8

Napsal: čtv 17.09.2009 10:26
od Paavo
pohledejte klouzci na netu, jsou tam grafy z brzdy kde mel tejpek 328i s 325kovym sanim.propad kroutaku je co si mamatuju propastnej,tam kde ma 325i vanos max., tam dochazi u 328i s timto sanim k razantnimu poklesu.

Napsal: čtv 17.09.2009 20:26
od Mirda328
Paavo píše:pohledejte klouzci na netu, jsou tam grafy z brzdy kde mel tejpek 328i s 325kovym sanim.propad kroutaku je co si mamatuju propastnej,tam kde ma 325i vanos max., tam dochazi u 328i s timto sanim k razantnimu poklesu.


no ta dira lezela hned vedle sani, uplne celej jsem do ni spadnul :lol:

Napsal: sob 19.09.2009 23:38
od Mirda328
tak hosi sani je na motoru, chova se to dobre, zadnej tragickej propad tam neni, nic co by za to stalo komentovat......

Napsal: ned 20.09.2009 08:36
od tomanger
A to je všetko?
Stálo to za to? Je cítiť nárast výkonu?

Napsal: ned 20.09.2009 10:56
od Mirda328
tomanger píše:A to je všetko?
Stálo to za to? Je cítiť nárast výkonu?

ani ne, nic co by nejak pocitove stalo za neco, on ten prubeh je celej jinej, je to takova silnejsi 325....v emko se to nepromeni

hele co jsem jezdil drive na 5ku do kopce jedu porad stejne zadny tragycky propad tam neni, kdyz to nikde neprisava a udela se to poradne tak je to dobry....
poznat je to na 3ku zhruba od 5 do 6,5 tis jinak zadnej zazrak, me to jezdilo predtim dobre takze nakejch 5 koni nepoznam :), spis citim rozdil v prubehu, chtelo by to AFR merak a zkontrolovat smes, protoze mi padla spotreba

co se tyce upravy kdyz nepocitam sani tak pocitejte, ze jsou potreba nove tesneni vsude a nejlip duralovy plech na redukce, nejake hadice, kolinka a trochu vzrucnosti

Napsal: ned 20.09.2009 16:53
od tomanger
Takže predpokladaný nárast +25 PS sa pravdepodobne nekonal. To by si poznal určite. Teda to odhaduješ na cca +5PS?
Samého ma to zaujíma, lebo tiež som nad tým uvažoval ( a ešte stále uvažujem :D ), len ma odrázdali problémy s utesnením sania.
Určite privítam, keď to s odstupom času a najazdených kilometroch porovnáš.

Napsal: ned 20.09.2009 21:26
od Mirda328
tak po dni jezdeni muzu konstatovat, ze mi vubec neprijde ze se propadl naky kroutak, protoze kdyz jezdim normalne mam pocit, ze spis pribyl, normalni provoz cca do 3tis ot, proste jezdeni v praze to startuje a taha to od 15set ot jako predtim skoro si troufam tvrdit ze lip, proste kroutak se nikam neztraril a jse je jak driv, 25koni urcite ne, to by se dalo asi spolecne s programem ale nepotrtebuju aby to pak bylo zbytecne uzrane, ale to je taky diskutabilni

horsi to neni, a mam pocit ze to reaguje vice na plyn, rychleji :)

Napsal: ned 12.02.2012 23:23
od BMWIIIPower
Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku :twisted: .Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.

Napsal: ned 12.02.2012 23:48
od noname
koukám, že ti to nakonec nedalo :twisted: zásadní změna za pár kaček a ta reakce na plyn... :palec:

Napsal: pon 13.02.2012 00:02
od BMWIIIPower
To mám z tý M50ky ještě komplet výfuk-dvourouru,ale je zima a nechce se mi teď pod auto.

Napsal: stř 28.03.2012 20:27
od code
Chtěl jsem se zeptat jestli se vyplatí měnit na M52 (mám 528i E39) měnit sání za to z M50? Spadne krouťák, nespadne? Zvětšený výkon je poznat?

Prostě jestli s tím má někdo realnou zkušnost s tou 2,8kou.

Dík

Napsal: stř 28.03.2012 22:46
od Dan td
code píše:Chtěl jsem se zeptat jestli se vyplatí měnit na M52 (mám 528i E39) měnit sání za to z M50? Spadne krouťák, nespadne? Zvětšený výkon je poznat?

Prostě jestli s tím má někdo realnou zkušnost s tou 2,8kou.

Dík

Promiň, ale četl jsi tento topic??? Pokud ano, jak se můžeš na tohle ptát?

Napsal: čtv 29.03.2012 07:58
od code
Ano četl jsem ho celej a nenašel jsem jasnou odpověď.. Někdo tvrdí že se ztratí krouťák někdo zase ne.

Napsal: čtv 29.03.2012 09:09
od xSAFA
Zcela jasnou odpověď k tomuto tématu zde asi nedostaneš... Někdo by musel vzít auto na brzdu před a po výměně. Co jsem si o tom ale už dříve zjištoval a příspěvek Mirdy to víceméně protvrzuje tak pokud je tato úprava vůbec přínosná tak opravdu minimálně... Mluvím o M52B28.

Napsal: čtv 29.03.2012 14:20
od jarin36
Az bude cas, chystam se taky na vymenu sani, konkretne na m52b25 jako BMWIIIPower.
Nejsem si ted jistej a mozna budu kecat ale to ze se Mirdovy nezdal rozdil tak razantni, pred a po, je mozna tim ze nemenil i klapku z m50 jako BMWIIIPower

Ja se chystam jen na vymenu sani, klapku tam chci nechat puvodi z m52 (nechci prijit o ASC a navic na ni mam i tempomat). Tak nejak se sam sebe ptam jestli ma vymena vubec cenu, kdyz necham puvodni klapku. Spis bych mel otazku na BMWIIIPower, jestli je mezi klapkama opravdu takovy rozdil, myslim mezi m50 a m52? :wink:

Napsal: čtv 29.03.2012 14:29
od Dan td
Pokud necháš původní klapku, budeš mít problém s těsněním mezi klapkou a sáním. Někde jsem to tu psal - u motorů M50 a M52 je to opačně. U jednoho je těsnění v klapce a zářez v sání, u druhého opačně. Už nevím, u kterého to je jak. Ale vyjde ti to myslím těsnění na těsnění. Když to nepořešíš, budeš tam mít potencionální místo kde to bude přisávat falešnej luft.

Napsal: čtv 29.03.2012 14:51
od jarin36
Jj to vim, mas pravdu vychazi to tesneni na tesneni, proto sem si nechal v praci vypalit na laseru hlinikovy mezikus, proste plisek :D Ale jak rikam, nekde na zahranicnim foru jsem cetl ze bez klapky z m50 to nema takovy efekt. Ale nevim, nemam to potvrzeny jaky je mezi nima rozdil, jestli v prumeru??? :?

Napsal: čtv 29.03.2012 15:48
od BMWIIIPower
jarin36 píše:Az bude cas, chystam se taky na vymenu sani, konkretne na m52b25 jako BMWIIIPower.
Nejsem si ted jistej a mozna budu kecat ale to ze se Mirdovy nezdal rozdil tak razantni, pred a po, je mozna tim ze nemenil i klapku z m50 jako BMWIIIPower

Ja se chystam jen na vymenu sani, klapku tam chci nechat puvodi z m52 (nechci prijit o ASC a navic na ni mam i tempomat). Tak nejak se sam sebe ptam jestli ma vymena vubec cenu, kdyz necham puvodni klapku. Spis bych mel otazku na BMWIIIPower, jestli je mezi klapkama opravdu takovy rozdil, myslim mezi m50 a m52? :wink:


Já celou dobu mluvím o klapce,ale v souvislosti s potenciometrem,protože jsem měl podezření,že na M52 klapce není o.k.,tak jsem přehazoval klapky..Pokud ho totiž sundáš,musí se pak podle hodnot na diagnostice nastavit a tomu jsem se vyhýbal.Jinak bych nechal klapku z M52 nejspíš.Další věc je,že se nejspíš v klapce z M50 někdo hrabal,páč chybí blomba a třeba je líp nastavená,než z M52,každopádně to s ní o hodně líp jede a jak píšu,buď je to potenciometrem,nebo nastavením,ne průmerem.Rozdíl v průměru mezi klapkama není,jediný je snad jen v tom,že klapka z M50 má kratší chod,díky přepákování.Každopádně zkus obě,pokud máš a uvidíš sám...A zahraniční fora?Jasně,taky jsem to viděl,dával to na compacta 323i a klapku měl menší.Nejspíš jim to seškrtili a dávali jim tam z 2.0i.

Napsal: čtv 29.03.2012 18:51
od jarin36
Ja prave obe klapky nemam. To s tema klapkama jsem nasel nekde na USA foru, byl tam i graf z brzdy, bohuzel to nemuzu najit. Nevim jestli to bylo na compaktu ale mas pravdu ze jejich auta se v hodne vecech lisi, treba me dost prekvapila USA e36 M3, ktera se delala s hlavou motoru, ktera vypadala jako z obyc m50 nebo m52, akorat na tom plastovym vyku mela M power :D Myslim ze ji tu ma i nekdo z cz nebo sk klubu v sedanu

http://www.google.cz/imgres?q=usa+e36+m ... =105&ty=89

Napsal: čtv 29.03.2012 19:27
od BMWIIIPower
Ta M3US hlava jen nevypadá,je to stejná,jako na M52....