Stránka 4 z 5

Napsal: čtv 02.10.2008 14:03
od Spajky
Huh, a zkoušel někdo, co vydržej čepy,silenty atd atd na 17ckách a na 18ckách? Na 18ckách to jde do prdele po 15-18k km, nevěřim tomu, že u 17tek je tomu taky tak...kor když na ty 18cky narvete 35tku profil, ty nárazy nemá co pohltit, všechno to jde do kola a z něj do podvozku...

Napsal: čtv 02.10.2008 14:55
od mathias22
obuj profil 35 jezdis jako zesranej a rovnas kola co mesic!uz ted z nich musis mit vajicka! :wink:

Napsal: čtv 02.10.2008 15:04
od mathias22
ja mam ze 17vsechno v riti!cepy ,silentbloky , aji ty stabilni tycinky mam pokrucene jak svina,sice je pravda ze to uz bylo na aute u byv.majitele a nvm jak s nim jezdil,ale ja si daval pozor na vsechny nerovnosti!takze ted me oprava vyjde na nejakych 7k a rikal ze tech 30-40k by to melo zvladnout,a nechtel bych potom videt 18 kola na 35 profilu!neverim ze to vydrzi tech 18k jak tu pisete! :?

Napsal: čtv 02.10.2008 15:36
od Spajky
já mám 225/40, čepy a sb sem měnil v létě minulej rok, najel sem na nich už asi 18-19k (když sem 18cky kupoval, ptal sem se lidí co je maj a ty mi řekli totéž, 20k max při slušnym zacházení a podhuštěnejch gumách :lol: ) a to se snažim jezdit opravdu jemně...na technický 2-3000km zpět mi řekli, že v čepech už sou vůle, o čemž sem se sám pod autem přesvědčil...takže v zimě komplet předek a sem zvědavej jak na tom budou silentbloky na zadku..stojí to za tu krásu? Někdo kdo najede 5-7k za rok, proč ne, jednou za dva roky dělat podvozek je OK, ale každej rok? :? To bych se na 18cky z vysoka vysral

EDIT: Jo a na koplý BBSka sem zapomněl, další + pro co nejnižší profil :wink:

Napsal: čtv 02.10.2008 16:56
od mathias22
ted tam mam obute 15 nez mi prijdou ty nove 17, a neco to ma do sebe!je to fakt komfortni jizda!ale zase to neni hezke,vymenim ty cepy atd. a jesli mi to vydrzi 30k tak si myslim ze to nevadi,ja najezdim za rok tak 6-8k max.takze hura snizene pruziny a 17 papuce! :respect:

Napsal: čtv 02.10.2008 17:03
od Spajky
jo, na 17kách těch 30k km věřim, klidně víc, já jen že tady každej řiká jak je 17" a 18" stejný :) MNě se jen prostě nechce dávat každej rok do spotřebáků 40% ceny auta :)

Napsal: čtv 02.10.2008 17:16
od mathias22
pocitej tech 8 tisic rocne!a to se fakt nevyplati!vcera sem byl pod svojim autem, a videl ty silentbloky s cepama!a vsechno vytlukle!ty stabilni tycinky kurevsky zdeformovane a pokrucene,nedovedu si to predstavit na 18!to bude mozna i driv jak za rok dojebane!

Napsal: pát 03.10.2008 00:14
od Killca
tak sem uz na jezdeni natvrdo vymenil 16tky za 18tky a nemuzu rict ze by byl nejakej problem s vymlacovanim a tvrdosti, pokzd nemate tvrzeny podvozky, ale normal mtech nebo standart, tak je to uplne v pohode, auto tahne skoro stejne, rany necejtim a to i kdyz sou 3 kola ze 4 bouchly :-D

spajku, pro tebe, pockej na chate :-D
Obrázek

Napsal: pát 03.10.2008 00:32
od Spajky
konečně uvidíš sílu dvoulitra 8) :lol: Já se tak těšim až ti zas budu ujíždět a ty ve zlosti zapomeneš že máš 18cky a pořádně vymeteš nějakou díru, prej stejný, omfg!

Napsal: pát 03.10.2008 06:48
od michal09
Killčíku 16" a 18" musí bejt rozdíl jak sviňa! Alespoň 17" a 15" je neuvěřitelnej rozdíl, na 15" si připadám jako v sedmě, jen tak "pluju" po silnici, kola (gumy) krásně spolikají kdejakou nerovnost, kdežto 17" ti žádnej kanál ani díru neodpustěj, každá nerovnost je cejtit... A to nemluvim o jízdních vlastnostech v zatáčkách, akceleraci atd... Prostě rodíl to je, možná né takovej jak 17" a 15", ale určitě je... Pokud to nepoznáš, tak si hňup... :fuck:

Napsal: pát 03.10.2008 14:16
od mathias22
ty mas 18ctky na seriovym podvozku?to uz je masochismus!

Napsal: pát 03.10.2008 14:46
od Spajky
mathias22 píše:ty mas 18ctky na seriovym podvozku?to uz je masochismus!


no na sérii to právě ještě tak nějak jde...

Napsal: pát 03.10.2008 14:54
od mathias22
ale vypada to jak traktor!a opticky to zmensuje!znamy ma 17 ma to placle na zem ze tam nedas ani prst,a vypada to krute,a troufam si i rict ze stejne jako ty 18!ja ted snizuju predek -6 zadek -2!uvidime jak to bude vypadat!

Napsal: sob 04.10.2008 18:25
od Killca
mam to na Mtechniku, takze to jeste jde, ale na standart podvozku nevim, to by mozna i bylo taky dobry, protoze ta kola by ten podvozek dost stvrdila

jinak fakt velky rozdil to neni, diry cejtim uplne stejne jako predtim, nebo je necejtim protoze furt jezdim 50 jelikoz nemam stredici krouzky a vule 5mm mezi kolem a nabojem neni moc vhodna na velky rychlosti, brzdeni a akceleraci :-D a kazdejch 30 kilaku kontroluju srouby jestli se nepovolujou, ale za tu krasu za jizdy to stoji, kdyz bawec stoji, tak to neni nic extra, ale za jizdy sou ta kola supr

krom toho 3 kola sou fakt bouchly, dokonce i kdyz s kolem tocis na zvedaku tak i pres pneu vidis jak je tam kopanec a absolutne to nevibruje, neklepe ani nijak nehaze, takze stejne spajku jako u tebe kdyz to mas koply a nic ti neklepe

Napsal: stř 08.10.2008 16:04
od mathias22
ahojte,nemate nekdo nejake foto kol s et 40????nejlepe z boku?

Napsal: stř 08.10.2008 23:32
od Killca
ja mam et42 a kola jsou zarovno s plechy, ale vypouklost tech kol trochu leze ven

Napsal: čtv 09.10.2008 09:06
od Spajky
Killca píše: takze stejne spajku jako u tebe kdyz to mas koply a nic ti neklepe



jako na předku to až tak cejtit neni, skoro vůbec, ale na tom zadku, když sem se nechal svézt vlastním autem vzadu, tam to poznat je :? Ale to se snad srovná,snad za to ty kola stojej :?

Napsal: pát 10.10.2008 21:01
od mathias22
tak nakonec se stejne budou tahat lemy!beru 17"- 8,5 palce-et13 !!!
uz jsou objednany!

Napsal: sob 11.10.2008 19:53
od Pete
mathias22 píše:tak nakonec se stejne budou tahat lemy!beru 17"- 8,5 palce-et13 !!!
uz jsou objednany!

Predpokládal bych zhoršení stability ve vyšších rychlostech, moc male ET na tu šířku, a v kolejích si te to bude pohazovat víc než normalně.Tenhle rozměr na to auto vubec nepatří.

Napsal: sob 11.10.2008 20:09
od mathias22
nepatri,jsou urceny na e39!milion znamych jezdi s et 15, 12, atd.je to normal!a na zvodeni to auto nemam!bude to hezky! :wink: