Stránka 4 z 4

Napsal: pon 16.07.2012 11:05
od fabledwarrior
Tak už to mám v takové fázi, že když hodně vytočím motor a chci přeřadit, tak tam ty kvalty musím opravdu silou rvát, jinak je tam nedostanu=/ Nevíte někdo?=/ Když jedu normálně a řadím na 3 tis. tak pohodička ale potom už to je fakt síla=/

Napsal: pon 16.07.2012 14:06
od molof
Zdravím chlapy potřeboval bych mrknout nebo asi vyměnit ten čudl na vypínání spojky co sem se tu dočetl je to přesně to co to dělá u mě jen pro info stačí když sundám pracovní váleček spojkovej nebo musí dolu převodovka prosím o podrobnější popis výměny děkuju.

Napsal: pon 16.07.2012 14:59
od elgroso
.. co si tak zběžně pamatuji, tak dolů šel výfuk, tepelný štít výfuku, převodovka a pak teprve se mohlo mrknout na vypínací kolík..

hodně zdaru!

Napsal: pon 16.07.2012 18:06
od fabledwarrior
Mě nkdo neporadí čím by to mohlo být? :oops:

Napsal: pon 16.07.2012 22:06
od shade741
máš tam vůbec olej? máš ponětí v jakým stavu je spojka?

Napsal: pon 16.07.2012 23:08
od fabledwarrior
To je právě to, že netuším ani jedno, proto se ptám=/ Spojku jsem myslel, že mám špatnou ale jeli stím jiní a říkali, že neklouže. =/

Napsal: stř 18.07.2012 00:03
od mitch17
Kdysi si tu psal, že ti spojka zabírá ve 3/4...a když přeředíš, tak ti přijde, že spojka klouzne....je to tak..?? ted píšeš, že ti tam nejdou všechny kvalty...
Já usuzuju že je to ta spojka..respektive máš v háji talířovou pružinu na přítlačáku... máš několik článku už v háji (ohlích dovnitř) a spojka se nerozepne po celý ploše a lamela se šprajcuje...proto ti jdou blbě řadit kvalty. A taky talířová pružina nemá takovej tlak na lamelu a proto se ti zdá, že spojka klouzne při rychlejším puštění spojky.....
Chtělo by to vyndat převodovku a hned uvidíš jak na tom přítlačák je.... (a změř jak je zrovna opotřebenej...)
Ještě další indicie je, že pedal se ti musí citelně probořit při sešlápnutí.....

Napsal: stř 18.07.2012 11:40
od fabledwarrior
AHoj, hele takhle jsem to nemyslel, já myslel, že mi spojka klouže, protože od 3 do 4 a půl tisíce když šlápnu na plyn tak to auto jako by jen řve a moc netáhne, ale po projetí zkušenějšíma mi bylo rečeno, že spojka neklouže, protože by mi prej vyletěly otáčky vysoko a necítil bych žádnej tah.. ono to táhne ale ne jak bych si představoval a když pustím spojku rychle tak nesklouzne, dostane jen pěknej cuk do zad, auto jakoby hodně zabere, takže bych neřekl, že je spojka KO. Ale jsem jen začátečník. Někdo tu ještě řešil podobnej problém stím že mu to netáhlo jak si představuje na R6 a dělal mu to snímač teploty pro ŘJ, tak jsem ho objednal a čekám až mi přijde. Ale stěma kvaltama.. proč to dělá jen při vysokých otáčkách? Když jedu nodmálně tak je to jak máslo.. uplně pohoda...