Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Špatné řazení

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#61 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Tak už to mám v takové fázi, že když hodně vytočím motor a chci přeřadit, tak tam ty kvalty musím opravdu silou rvát, jinak je tam nedostanu=/ Nevíte někdo?=/ Když jedu normálně a řadím na 3 tis. tak pohodička ale potom už to je fakt síla=/
molof
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 13.11.2011 01:00

#62 Příspěvek od molof »

Zdravím chlapy potřeboval bych mrknout nebo asi vyměnit ten čudl na vypínání spojky co sem se tu dočetl je to přesně to co to dělá u mě jen pro info stačí když sundám pracovní váleček spojkovej nebo musí dolu převodovka prosím o podrobnější popis výměny děkuju.
elgroso
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Brno

#63 Příspěvek od elgroso »

.. co si tak zběžně pamatuji, tak dolů šel výfuk, tepelný štít výfuku, převodovka a pak teprve se mohlo mrknout na vypínací kolík..

hodně zdaru!
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#64 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Mě nkdo neporadí čím by to mohlo být? :oops:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#65 Příspěvek od shade741 »

máš tam vůbec olej? máš ponětí v jakým stavu je spojka?
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#66 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

To je právě to, že netuším ani jedno, proto se ptám=/ Spojku jsem myslel, že mám špatnou ale jeli stím jiní a říkali, že neklouže. =/
mitch17
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 15.04.2009 00:00

#67 Příspěvek od mitch17 »

Kdysi si tu psal, že ti spojka zabírá ve 3/4...a když přeředíš, tak ti přijde, že spojka klouzne....je to tak..?? ted píšeš, že ti tam nejdou všechny kvalty...
Já usuzuju že je to ta spojka..respektive máš v háji talířovou pružinu na přítlačáku... máš několik článku už v háji (ohlích dovnitř) a spojka se nerozepne po celý ploše a lamela se šprajcuje...proto ti jdou blbě řadit kvalty. A taky talířová pružina nemá takovej tlak na lamelu a proto se ti zdá, že spojka klouzne při rychlejším puštění spojky.....
Chtělo by to vyndat převodovku a hned uvidíš jak na tom přítlačák je.... (a změř jak je zrovna opotřebenej...)
Ještě další indicie je, že pedal se ti musí citelně probořit při sešlápnutí.....
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#68 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

AHoj, hele takhle jsem to nemyslel, já myslel, že mi spojka klouže, protože od 3 do 4 a půl tisíce když šlápnu na plyn tak to auto jako by jen řve a moc netáhne, ale po projetí zkušenějšíma mi bylo rečeno, že spojka neklouže, protože by mi prej vyletěly otáčky vysoko a necítil bych žádnej tah.. ono to táhne ale ne jak bych si představoval a když pustím spojku rychle tak nesklouzne, dostane jen pěknej cuk do zad, auto jakoby hodně zabere, takže bych neřekl, že je spojka KO. Ale jsem jen začátečník. Někdo tu ještě řešil podobnej problém stím že mu to netáhlo jak si představuje na R6 a dělal mu to snímač teploty pro ŘJ, tak jsem ho objednal a čekám až mi přijde. Ale stěma kvaltama.. proč to dělá jen při vysokých otáčkách? Když jedu nodmálně tak je to jak máslo.. uplně pohoda...
Odpovědět