Stránka 4 z 4
Napsal: stř 30.03.2011 19:31
od Kalasnikov
Tím to nebude, leju shell helix do všech aut a nic necvaká, hlavně musí sedět výkonnostní specifikace,viskozita a nemůže být problém.
Napsal: stř 30.03.2011 21:16
od johnyfly1
dajte teda nejaky navod ako ich vymenit

Napsal: pon 11.04.2011 00:34
od Figa
Stačilo by je třeba vyčistit? Samozřejmě pokud bude nějaká opravdu KO, tak výměna...
Napsal: pon 11.04.2011 00:34
od Figa
Prosím smazat double post

Napsal: pon 11.04.2011 21:56
od Pglock
Ser na nějaký přípravky, nech to vyměnit....

výměnu bych radši nechal servisu...
Napsal: pon 11.04.2011 22:28
od Figa
Nejde mi o přípravky. Tomu nevěřím

Myslím prostě rozdělat a vyčistit.
Napsal: úte 12.04.2011 00:04
od shade741
já tam nalil sajrajt od Sheronu a sklidnilo se to dost

325TD a čistit ? jediný co by tam mohlo bejt nak vic tak karbon a ten tyhle pridavky do oleju rozpouští, alespoň umě tomu tak bylo
Napsal: úte 12.04.2011 19:55
od CBR1000F
Hele, s tím lití přípravků a olejů asi opatrně. Taky přidám příspěvel. Pořídil jsem před 13ti roky 525i, E34 M20. Jelikož jsem viděl účet od předchozího majitele ze srvisu o výměně oleja a filtrů se stavem km, tak jsem z počátku cca 10.000km výměnu neřešil. Byla tam nalitá nějaká polosyntetika. Já při výměně chtěl top, tak jsem tam nechal dát od Shellu plnou synt. 5W50. A tím začalo veselo. Normálně v palici postupně začaly praskat vahadla. U prvního jsem byl naštvaný, ale říkám si, stalo se. Nic méně, každých cca 2000km ulítlo další. Měl jsem to i v BMW servisu a po rozporu lomu mi řekli, že to auto jezdilo celou dobu ně nějaký humus oleje a jak jsem tam dal plnou syn. tak to prý vykřehlo nějákou chem. reakcí a praskalo jedno za druhým. Nakonec výměna všech vahadel v palici a byl na čas klid. Ten rozbor materiálu ve zlomu udělaly až po šestém vahadle. Ale prodražilo se to - 6x rozebrání vršku. Upozorňuju jen, že jsem s tím jezdil slušně, bez přetáčení. Jen jsem litoval, že jsem se toho nezbavil dřív, protože nakonec začaly zlobit i pouzdra a mazání na klice. Drahej špás. Repas a pryč s tím.
Napsal: úte 12.04.2011 22:46
od FiliposII
Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.
Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.
Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.
Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.
Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
Napsal: úte 12.04.2011 22:53
od CBR1000F
FiliposII píše:Nechci zakladat dalsi topic, tak sem polozim svou otazku.
Pokud v zime nastartuju auto a ono stoji celou noc venku, a je pod cca -5 stupnu,
tak me po nastartovani parkrat cvaknou ventily. Pokud je vice nez -15 pripadne az -25 (byl jsem v alpach) tak auto cvakalo cca 30 sekund.
Auto ma najeto cca 250 000, pokud vim, jedna se o M50B25.
V lete auto ani necvakne, pri nejakem vetsim zahrati take necvakne, nebo nemam to srdce auto tak trapit, aby se dostatecne zahral olej.
Nyni tam jelu Fuchs 10W-40, drive jsem lel Aral 5W-40. Aditiva zadne nedavam.
Nema nekdo vysledovano, kolik asi tak zbyva casu?
Jako že asi máš vanos, tak bych tohle neřešil. To je normál v chladu, než se to "promaže". 10W40 je hustší, než 5W40 a tak mu to v chladu trvá krapet dýl
