
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nejvyšší povolená rychlost (km.h-1) 242 - těžko dosáhnout
320i píše:eko píše:320i píše:já teda nevim...já sem mýho bramboráčka rošlapal nejvíc na nějakých 230 tachometrových a byl sem v omezovači a i když tomu přidám 300kubíčků a pohraju si s tim tak se mi to na 2,3 zdá dost-těch 260
Ty mas 320i a nevis, ze 323i neni 2,3 ale 2,5?
stydím se![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
máááámííííííí
Ty tohle nevis? Tak to se styd...

N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Lukas H. píše:320i píše:eko píše:[quote="320i"]já teda nevim...já sem mýho bramboráčka rošlapal nejvíc na nějakých 230 tachometrových a byl sem v omezovači a i když tomu přidám 300kubíčků a pohraju si s tim tak se mi to na 2,3 zdá dost-těch 260
Ty mas 320i a nevis, ze 323i neni 2,3 ale 2,5?
stydím se![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
máááámííííííí
Ty tohle nevis? Tak to se styd...






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Kontaktovat uživatele:
320i píše:Lukas H. píše:320i píše:[quote="eko"][quote="320i"]já teda nevim...já sem mýho bramboráčka rošlapal nejvíc na nějakých 230 tachometrových a byl sem v omezovači a i když tomu přidám 300kubíčků a pohraju si s tim tak se mi to na 2,3 zdá dost-těch 260
Ty mas 320i a nevis, ze 323i neni 2,3 ale 2,5?
stydím se![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
máááámííííííí
Ty tohle nevis? Tak to se styd...






tak to se teda musím stydět taky...protože já mám 325 a měl jsem za to že 323 je prostě 323.....je fakt že těch 2.5 mám v TDS provedení

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tohle se da celkem dobre vyresit. Prevodovy pomery se dozvite celkem lehce a uz se jenom pocita. Posledni co se musi je zmerit obvod kola. Ja sem meril - kridou carka na kole + silnici , odtlacit auto, zarka opet po 1 otoceni u silnice a merit. Obvod kola je prave posledni prevod!!! Proto taky jsou rozdily na tachaci u stejnejch aut a jinejch (hlavne nepredepsanejch) pneu. Ja mam zatim 195/65 R15 a ten rozmer je nepredepsanej. No a pak se vam do ruky dostane tohle:
a hodnoty:
-------------------------------
SCHEMA PREVODU - PILOVY DIAGRAM
-------------------------------
Zadejte pocet prevodovych stupnu:5
1
prevodovy stupen: 4.23
2
prevodovy stupen: 2.52
3
prevodovy stupen: 1.67
4
prevodovy stupen: 1.22
5
prevodovy stupen: 1
Zadejte staly prevod: 3.15
Zadejte obvod kola v metrech: 1.93
Zadejte otacky omezovace v ot/min.: 6600
-----------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Maximalni rychlosti na jednotlive prevody pri ot. omezovace:
------------------------------------------------------------
R = 1 / 2 / 3 / 4 / 5
56.4899 / 94.8224 / 143.0853 / 195.8626 / 238.9524
Hodnota otacek v ot/min pri zarazeni vyssiho stupne:
----------------------------------------------------
o1 = 2 / 3 / 4 / 5
3872.3 / 4307.5 / 4748.5 / 5327.9
Rychlosti pro kazdy prev. stupen na 1000ot./min:
------------------------------------------------
R2 = 1 / 2 / 3 / 4 / 5
8.6908 / 14.5881 / 22.0131 / 30.1327 / 36.7619
(Ty otacky omezovace sem odhad, presne je bohuzel neznam, ale odhaduju ze je to tak "rozumna" hodnota na prerazeni. Na petku pri 6600 me to musi ject 239 a jestli se to vytoci este vejs to netusim. U VW GOLF 2 16V KR petka fungovala jako mechanickej omezovac, nesla na rovine pretocit pres 6200 (omezovac tesne pres 7000).
No a lepsi se pak orientovat podle otackomeru protoze je to jeden z nejpresnejsich pristroju (funkce citace impulsu) takze vim ze na nake otacky pri nakem kvaltu jedu tolik a tolik.
Ted me s tema pneusema ukazuje rychlost takrka presne. S predepsanejma mam asi o 5cm mensi obvod => 5/193=2.6% odchylka (ukazoval by vic nez ve skutecnosti ve 100km/h >102.6 celkem houby rozdil). Nevim jak je u BMW resenej tachac, ale asi bovdenem jako u golfa to nebude
(tam ta chyba byla este vyssi. Holt BMW chyba tachace okolo 3% je parada, treba Fobie mela co vim pred 3 roky prumer 5.6%.
No a zaver, pokud se vyzdime z danyho motoru o x koni vic (aniz by se slo s otackama nahoru) a necha se stejna prevodovka a diferak a kola, tak se vubec nic s rychlosti nestane ( akorat se vic omackaj sedacky
)

a hodnoty:
-------------------------------
SCHEMA PREVODU - PILOVY DIAGRAM
-------------------------------
Zadejte pocet prevodovych stupnu:5
1
prevodovy stupen: 4.23
2
prevodovy stupen: 2.52
3
prevodovy stupen: 1.67
4
prevodovy stupen: 1.22
5
prevodovy stupen: 1
Zadejte staly prevod: 3.15
Zadejte obvod kola v metrech: 1.93
Zadejte otacky omezovace v ot/min.: 6600
-----------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Maximalni rychlosti na jednotlive prevody pri ot. omezovace:
------------------------------------------------------------
R = 1 / 2 / 3 / 4 / 5
56.4899 / 94.8224 / 143.0853 / 195.8626 / 238.9524
Hodnota otacek v ot/min pri zarazeni vyssiho stupne:
----------------------------------------------------
o1 = 2 / 3 / 4 / 5
3872.3 / 4307.5 / 4748.5 / 5327.9
Rychlosti pro kazdy prev. stupen na 1000ot./min:
------------------------------------------------
R2 = 1 / 2 / 3 / 4 / 5
8.6908 / 14.5881 / 22.0131 / 30.1327 / 36.7619
(Ty otacky omezovace sem odhad, presne je bohuzel neznam, ale odhaduju ze je to tak "rozumna" hodnota na prerazeni. Na petku pri 6600 me to musi ject 239 a jestli se to vytoci este vejs to netusim. U VW GOLF 2 16V KR petka fungovala jako mechanickej omezovac, nesla na rovine pretocit pres 6200 (omezovac tesne pres 7000).
No a lepsi se pak orientovat podle otackomeru protoze je to jeden z nejpresnejsich pristroju (funkce citace impulsu) takze vim ze na nake otacky pri nakem kvaltu jedu tolik a tolik.
Ted me s tema pneusema ukazuje rychlost takrka presne. S predepsanejma mam asi o 5cm mensi obvod => 5/193=2.6% odchylka (ukazoval by vic nez ve skutecnosti ve 100km/h >102.6 celkem houby rozdil). Nevim jak je u BMW resenej tachac, ale asi bovdenem jako u golfa to nebude

No a zaver, pokud se vyzdime z danyho motoru o x koni vic (aniz by se slo s otackama nahoru) a necha se stejna prevodovka a diferak a kola, tak se vubec nic s rychlosti nestane ( akorat se vic omackaj sedacky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
nebudu to cist cely ale s 325i cabrio sem jel tachometrovych 220 a GPS ukazovala 214..by me zajimalo kolik tam mel ten co mi ujizdel s tou 6 kou ne ze by to vic neslo ale pro srovnani je to E30
E36 nekdy taky prubnu ale u kila me promeruje 3-4 km maximalne podle GPS mam pocit ze koncova rychlost dost zalezi jestli je puvodni difer a jaky sou tam kola je jasny ze s 205 kama to pojede vic nez treba na 245 kach to je logicky

e36 325i 24v bez Vanosu :cry:
>> u me asi takhle :
- podle gps ve 100 km/h 96real, ve 200 km/h 192real - jde to primou umerou...zavisi na gumach (predek 225/40 TOYO letni // zadek 185/50 zimaaky
DDriifttted...yeeaaa
o)
Jinak radim 2 taq v 56ti , 3v92, 4ve140ti a 5v190 km/hz (omezowac je na 240 ...
() 
>> u me asi takhle :
- podle gps ve 100 km/h 96real, ve 200 km/h 192real - jde to primou umerou...zavisi na gumach (predek 225/40 TOYO letni // zadek 185/50 zimaaky



Jinak radim 2 taq v 56ti , 3v92, 4ve140ti a 5v190 km/hz (omezowac je na 240 ...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
LOPOLO píše:annri píše:Sportovní vačky,filtr K&N,sportovní svíčky,čip,delší zpřevodování,-na dvojku jedu 120-na trojku 185-na čtyřku 225km/h a jezdím na 100 oktanový benzin
s delsim prevodem, a s budikama do 240ti ti to nezeru
Kde jsi přišel na to,že mám budík do 240?Mám do 260...Jestli sbíráte info z BMWPower.cz tak ty info a foto jsou hoodně staré a neaktuální...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice