Stránka 4 z 8
Napsal: úte 21.03.2006 14:30
od Raptor1
Suzuki 1300 Hayabusa je cestovně sportovní motocykl, stejně jako třeba Honda CBR 1100 XX Blackbird nebo Kawasaki ZZR 1400. Jsou sice velmi rychlé, ale od supersportů se dnes očekává cosi jiného.
Supersport je to, s čím se dá rychle a účinně fungovat na okruhu - třeba v Brně nebo v Mostě. Což s výše uvedenými aparáty při vší úctě nelze, jedině, že by ten okruh měl několikakilometrové rovinky

.
Napsal: stř 22.03.2006 15:22
od Hanz
a Aštarovo myslivna po poradě s paní Bruskou

Napsal: čtv 23.03.2006 14:38
od bmwm3
Sériová M52 by 700 koní prostě neustála.
Navazuju na tu první stránku.
I když dáš jinou pumpu, regulátor, kterej v liště udrží větší tlak a RJ naprogramovanou, tak ten motor půjde srát.
Napsal: čtv 23.03.2006 15:22
od RuDoSh
bmwm3 píše:Sériová M52 by 700 koní prostě neustála.
Navazuju na tu první stránku.
I když dáš jinou pumpu, regulátor, kterej v liště udrží větší tlak a RJ naprogramovanou, tak ten motor půjde srát.
nekecej
Napsal: čtv 23.03.2006 15:46
od Raptor1
Seriovej motor a nevydrží 700 koní... No, to je skandál!!! Neměli bychom si na to jít stěžovat? Třeba do Mnichova?

Napsal: čtv 23.03.2006 16:16
od JFK
seriova M52 neustoji ani 350 koni, mozna tak pet minut v zatezi a bum

Napsal: čtv 23.03.2006 17:01
od Bombarder
bmwm3 píše:Sériová M52 by 700 koní prostě neustála.
Navazuju na tu první stránku.
I když dáš jinou pumpu, regulátor, kterej v liště udrží větší tlak a RJ naprogramovanou, tak ten motor půjde srát.
Já si myslím, že by to v pohodě ustála.
Napsal: čtv 23.03.2006 17:23
od Raptor1
Ladiči tu maj zase dneska dostaveníčko, koukám...

Napsal: čtv 23.03.2006 18:31
od JFK
Napsal: čtv 23.03.2006 19:24
od Raptor1
Holt nejni nad to, když jeden ví kam má šáhnout. To se mu pak koňové do endžínu jen hrnou!!!

Napsal: čtv 23.03.2006 19:53
od Speedy
No každopádně ne ten Hanzův počin jsem zvědavej...
Napsal: čtv 23.03.2006 20:13
od Miketak
Jen přihodím polínko do ohně mám jeden německý tuning a je tam e30 s motorem z M5 E34 3,8 a k tomu turbo z nějakého nákladního volva= výkon 700 hp. No a pokud sem tomu dobře rozuměl tak si pohrál s dodávkou paliva jiné těsnění atd. ale písty,ojnice a vačky jsou origo. Jo a uvažuje to zvýšit na 900 hp.

Napsal: čtv 23.03.2006 23:54
od Speedy
Miketak píše:Jen přihodím polínko do ohně mám jeden německý tuning a je tam e30 s motorem z M5 E34 3,8 a k tomu turbo z nějakého nákladního volva= výkon 700 hp. No a pokud sem tomu dobře rozuměl tak si pohrál s dodávkou paliva jiné těsnění atd. ale písty,ojnice a vačky jsou origo. Jo a uvažuje to zvýšit na 900 hp.

To nemůže dlouho vydržet.
Napsal: pát 24.03.2006 16:56
od Miketak
Speedy píše:Miketak píše:Jen přihodím polínko do ohně mám jeden německý tuning a je tam e30 s motorem z M5 E34 3,8 a k tomu turbo z nějakého nákladního volva= výkon 700 hp. No a pokud sem tomu dobře rozuměl tak si pohrál s dodávkou paliva jiné těsnění atd. ale písty,ojnice a vačky jsou origo. Jo a uvažuje to zvýšit na 900 hp.

To nemůže dlouho vydržet.
To je sice fakt ale každopádně je to zajímavý počin.
Napsal: úte 28.03.2006 16:44
od Hanz
Speedy píše:Miketak píše:... ale písty,ojnice a vačky jsou origo. Jo a uvažuje to zvýšit na 900 hp.

To nemůže dlouho vydržet.
mas recht, otazkou je co je to dlouho a co kratce

je kratce, kdyz ojetej motor (150-200tis km) oturbenej na 2x a vic koni nenajede beznych 500tis, ale jen 50tis?

nevim, me to furt prijde dlouho

jinak ten lempl od Aštara dovezl prvni varku, kazdopadne ceska posta=peklo (zpusob jednani, vyclivani a pod)
a ze jsem mel chvilku, udelal jsem si stavitelnejsi zadni odklony

Napsal: úte 28.03.2006 17:04
od Speedy
Zajímavé. Z toho vzniká zajímavej počin....
Napsal: stř 29.03.2006 13:45
od JFK
50.000 km je moc, tipnul bych to na 1.000 km

Napsal: pon 15.05.2006 00:01
od Hanz
nuda zacina velmi pomalicku kulminovat

Napsal: pon 15.05.2006 21:43
od bavo
já ti fandím,Hanzi
doufám,že bude podrobnej report..
Napsal: pát 26.05.2006 09:11
od Hanz
jde to kua pomalu

vylestene ojnice... a to mi utekly titanove od Pankla na 996 (jsou skoro stejny)
