Stránka 4 z 6
Napsal: pát 29.11.2013 19:19
od Tecto
Pokud to bude E 60/61 LCI nebo F-ko, tak bych se toho skoro ani nebál. Určitě to má lepší parametry než koncern. Ale na BMW řady 5 mi to připadá žalostně málo. To auto má hoooodně na víc a ty si ten pocit zátahu s tímto motorem ani neužiješ.
V Rakousku je to hojná motorizace postarších lékařů, kteří nezávodí, ale jde jim o prestiž. Ale pokud se nechceš s autem jen fotit, tak bych tyto myšlénky opustil.
Napsal: pát 29.11.2013 20:36
od Filozof
520d verze LCI se 177koní v manuálu jede pěkně pokud se tomu šlape za krk je to relativně lehké auto oproti větším objemům.
530d bude o něco žíznivější ale ten zátah je parádní. Jede mnohem líp.
Chce to osobní zkušenost jako řidič a vyzkoušet si sám obě motorizace.
Uvidíš co tě nadchne víc a zda řešíš rozdíl 1-2litry nafty.
Napsal: pát 29.11.2013 20:57
od dave520
naftu R6 jsem zavrhl to se vyplatí opravdu na velkej nájezd, to co jsem četl jak tam tolik věcí zlobí ne díky nechci ale proti 2.0D nikdo ani nepípl tak se tak ptám, díval jsem se že jede o něco lépe než 2,2i
Napsal: pát 29.11.2013 22:13
od Tecto
Nikdo nepípá, protože těch 2.0 je asi tolik, jako N53jek co mám já.
Musíš hledat a doufat, že se někdo ozve.Jjá o tomto pohonu taky uvaoval, ale pak jsem vzal výkonnější. Mě zas ta spotřeba tak nebere. A navíc po tom co jsem zažil s N53kou beru spotřebu jako nevýznamný doplněk. Budeš rád, když bude všechno fungovat tak jak má a spotřebu neřeš.
Napsal: pát 29.11.2013 23:30
od Totic
Musíte si říct kolik vám stačí koňasů a podle toho vybírat (v poměru k váze auta). Chamtivost se nevyplácí.

Už nejsou 90léta kdy stálo palivo o 10kč/l míň.. :/ Ty stejný výkony ale dnes pokrývá menší - úspornější motorizace.
Napsal: pát 29.11.2013 23:48
od Tecto
Myslím, že sám o sobě 2.0 nebude špatný pohon. Je to úspornější varianta - ale vždy je to něco za něco.
Napsal: stř 04.12.2013 20:57
od dave520
nemáte pánové zkušenost s autoprosek šedivý a smejka?
Napsal: stř 04.12.2013 21:06
od Tecto
Za mě určitě nic, tuto firmu neznám.
Napsal: ned 08.12.2013 20:47
od Tecto
Tak už ses konečně plácl přes kapsu???
Napiš, co je (co máš) novýho. Myslím, že tomuto tématu jsme se tady věnovali docela dlouho

tak bychom taky rádi věděli, jestli je to bylo k něčemu.
Napsal: stř 11.12.2013 10:17
od dave520
Zatím ne, měl jsem nějaké výdaje a bohužel prosinec, leden, únor mi peníze z účtu jen odchází. Takže koupě bude asi duben/květen. Každopádně každej den projíždím všechny bazarový weby. A sbírám informace.
Zajímalo by mě až se mi vysype, kde to budu servisovat. Jihlavu mám asi nejblíž z větších měst, asi 30km. Není tam někdo kdo umí dobře udělat a zároveň to nestojí jako ofiko servis?
Napsal: stř 11.12.2013 11:54
od Tecto
Myslím, že je někdo v Pelhřimově. Někde tady na webu jsem to četl, nevím ale už kde přesně. Chce to zapátrat, máš relativně dost času.
Napsal: stř 11.12.2013 12:08
od sonyk02
V Jihlavě - BMW Čermák - celkem solidní servis, ale určitě se dá najít i levnější a stejně dobrý.
Napsal: stř 11.12.2013 12:56
od Filozof
co to bude nakonec e60/61 520d poface ? roky 07-09
něco takového ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/29230458/B ... onkuze.php
Napsal: stř 11.12.2013 16:38
od dave520
Nene

Kombi to nebude. Bude to cca rok 2005, 2.5i nebo 3.0i snad M paket. Dnes mi volal známej, že jede ke známýmu z renocaru at mu napíšu na mail co chci že se do jara po nečem mrkne, takže asi tak
Napsal: čtv 12.12.2013 09:18
od Filozof
ok za mě asi jistě bych chtěl komfory sedačky s výhřevem a bixenony jsou taky fajn. No a velkou navigaci co si tak vzpomenu je to takovej slušnej základ.
Tak at vybereš dobrej kousek. Na výkupu se objevují hodně dobré cenovky až si někdy člověk říká jak je to možné že to člověk nechá třeba za tak málo...
Napsal: čtv 12.12.2013 10:20
od Tecto
Jdi určitě do 3.0 a motor N52. Budeš pak klidnej, stejně jak ten motor. N53 se jim tak nějak nepoved, ale to je už 2007 a novější, takže min. nad 300tis. Kč.
Napsal: čtv 12.12.2013 19:37
od dave520
Každopádně všem děkuju za info

Pokub budu mít dotaz určitě se ozvu, stejně tak až pořídím tak upnu.
Napsal: pát 13.12.2013 02:06
od Totic
Když mě se tak líbí R6 faceliftovaná E60 v M-balíku.. jenže ty motory nejdou dát do LPG (pro městské přesuny), tak pomalu uvažuju o 530D :/ Jenže na co jsou mi nějaký turba, přímovstřiky a filtry částic (?) když to jde i jednodušejc..
Takže člověk pomalu dochází k tomu osmiválu..

Ty jsou na tom jak po LCI? Kolik turb, nebo pořád V8 atmoška co se dá krmit plynem?
Napsal: pát 13.12.2013 08:08
od Filozof
Kolik do toho chceš vrazit ?
Zkus si tedy pozjištovat jak je na tom 550i. _Je jich strašně málo a ted jde o to zda má pořešení drobné nedostatky předface...
Myslím že motory 4,5 a 5,0 měli problém s trubkou nebo jak to nazvat a to je docela drahá sranda ... spíše práce je drahá materiál je za babku. To by ti řekl Jarax nebo snejk oni to opravují hodně u 745i a 750i.
Nebudu tě přemlouvat jak 3.0D tak 5,0i má své pro i proti...
U toho benzínu bych chtěl určitě i webasto abys na benzín nemusel skoro jezdit. Já ohřívám motor 5-10km v mrazech (525i litina) pokud bys to dělal i 5,0i a je tam hliník tak to bude méně ale i tak se pěkně prohneš než ti to přepne na LPG. Ono se to nezdá ale pár studenejch startu a pul nádrže je pryč. To jsem docela koukal. Mě 20litrů benzínu vydrží tak týden... Kdyby jelo webasto mám to na měsic a pul až dva určitě.
U 5,0litru to bude luxusní záležitost a asi tě bude hodně bavit.

Napsal: pát 13.12.2013 14:10
od Totic
To souhlas no, vrazil bych to toho klidně ..majlant, kdybych měl našetřenej.

Jsem zaměřenej spíš na výbavu tzn. výběr auta sm. zevnitř -> ven což V8 splňujou.

Třeba barva exterieru je mi při dnešních možnostech úplně šumák, navíc v ///Mku vypadaj E60 všechny skvěle..
Trochu jsem počet
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N62
N62B40 v LCI E60 alias 540i by asi úplně uspokojila

plus možnost LPG atd. Ale říkám, mi by bohatě výkonově postalčila 530i (N52/N53) popř. D, takže je to zatím samozřejmě úplně otevřený.