Stránka 4 z 4
Napsal: čtv 21.11.2013 16:22
od oldaf
Jinak zatím nejsilnější TDS má jen 450PS . Takže dost za tím zaostávám

Napsal: čtv 21.11.2013 16:28
od oldaf
DaweTDS píše:Filozof píše:jasně stím souhlasím s oběma názory.
Oldo jak jsi zvedl výkon z 140koní na 250 ? ? ?
To musela bejt hodně rozsáhlá uprava motoru...
Tohoto výkonu dosahuje novější 530d ale dostat to z TDS to je hodně slušný.
Je zajímavý,když jsem tady kdysi já napsal,že chci ze své 530d 135kw dostat 250ps ,tak mě bylo řečeno,že to je nereálné

a na druhou stranu z TDS 250ps je reálné
Se musím jen usmívat.. a jde poznat,že Ty tomu rozumíš a né jako Ti co říkali "těch 250 koní tam mít ani nebudeš"
By mě zajímalo,kolik kobil by vypadlo z projektu 530d + velké obtokové turbo

Myslím že na 530d by zas výhra ve velkým obtoku nebyla, jde o to jestli by ten přímovstřik to turbo dokázal roztočit. Ale asi by to bylo zajímavý kdyby jsi do 3,0d fouknul přes 3bary, to by s dostatkem nafty muselo mít hodně přes 500ps
Napsal: čtv 21.11.2013 16:31
od Lucifer
Pánové já taky měl jako první svoje BMW TDSo a ten charakter a zvuk motoru byl vynikající. Chovalo se to jak benzínovej motor s nárustem otáček stoupal taky zátah a výkon kterej ani pár otáček od omezovače neumíral. Opravit se na tom dalo snad všechno doma u baráku. Za mě jedinná nafta co by mi mohla do baráku

žralo to poměrně hovno olej jsem nedolíval mezi výměnama. Akorát ta turbodíra v nižších otáčkách mě neskutečně srala. Chtěl jsem s tím driftovat v zimě na zasněžený silnici a než turbo zatáhlo tak jsem byl venku ze zatáčky. Benzín má zátah okamžitý
Teď mám druhý benzín předtím M52 teď M54 a ten benzín je prostě jiný kafe co si budeme povídat

Napsal: čtv 21.11.2013 17:02
od DaweTDS
oldaf píše:DaweTDS píše:Filozof píše:jasně stím souhlasím s oběma názory.
Oldo jak jsi zvedl výkon z 140koní na 250 ? ? ?
To musela bejt hodně rozsáhlá uprava motoru...
Tohoto výkonu dosahuje novější 530d ale dostat to z TDS to je hodně slušný.
Je zajímavý,když jsem tady kdysi já napsal,že chci ze své 530d 135kw dostat 250ps ,tak mě bylo řečeno,že to je nereálné

a na druhou stranu z TDS 250ps je reálné
Se musím jen usmívat.. a jde poznat,že Ty tomu rozumíš a né jako Ti co říkali "těch 250 koní tam mít ani nebudeš"
By mě zajímalo,kolik kobil by vypadlo z projektu 530d + velké obtokové turbo

Myslím že na 530d by zas výhra ve velkým obtoku nebyla, jde o to jestli by ten přímovstřik to turbo dokázal roztočit. Ale asi by to bylo zajímavý kdyby jsi do 3,0d fouknul přes 3bary, to by s dostatkem nafty muselo mít hodně přes 500ps
No asi náběh by byl blbej...ale po nafénování 3 baru a railovým tlakem pořádně rozprášit naftu,tak by to mohlo být si zajímavý
To jen tak,kdyby někdo chtěl udělat jinej koncept

Napsal: čtv 21.11.2013 18:09
od krisom
já vám všem děkuji za připomínky, ale... můžete mi věřit , že jsem už tak nasr..... že to snad rozmlátím krumpáčem. Dnes jsem tedy dolil naftu přes půl nádrže a nic. Zase jsem na dvacetkrát startoval, až to tedy chytlo, ale do otáček abi prd. Mne připadá, že tam ta nafta nejde stejně.... Ted půjdu vyzkoušet, jak tlačí čerpadlo... Nový mám už objednaný. Ale jestli ani po výměně čerpadla i filtru to nepojede, tak bude na prodej TDS za opravdu slušnej peníz.... Klidně můžete pomalu nabízet, protože už mi docházejí síly.... Kastle je v slušným stavu, měněná ramena atd. Takže pokud se mi to nepodaří o víkendu rozpohybovat , bude k mání, jak píšu , tomu kdo nabídne víc. A narovinu píšu , že už bych si v tom případě už nikdy bmw nekoupil. Tak a ted mne můžete pranýřovat.....
Napsal: čtv 21.11.2013 18:57
od Filozof
A je to tady ...

Napsal: čtv 21.11.2013 18:58
od krisom
Takže pánové a dámy.... ted jsem zkoušel to čerpadlo za filtrem. Vyndal jsem hadici, co vede k čerpadlu a zapnul zapalování a koukal a koukal . Nafta teče plynule, sice to není žádnej proud , ale plynule. Nasadil jsem hadici, nastartovala hele , ono to jede. Chvilku to sice cukalo, což je jasný, ale pak to najednou začalo jet a jede a startuje dále. Já mám ale obavu , že ráno nepojede. že by tedy netěsnost? Ale kde ji hledat. Dle mne asi někde asi u filtru. Kdyby někoho něco napadlo, napište, dík
Napsal: čtv 21.11.2013 19:05
od Lucifer
Vyměň ten palivový filtr za nový čerpadlo si zatím objednávat nemusel, pak koukej po netěsnostech kde by to mohlo přisávat a padat ti nafta.
Napsal: čtv 21.11.2013 19:10
od krisom
jj, ale přeci kdyby padala nafta, tak to nechytne vůbec, ale já vždy přišel a chytlo to na cca 5 sec a pak chcíp. Ted to docela běží, nevim ale ráno, mám z toho strach. Chci se zeptat, jestli jde do fotru jen přívod a do čerpadla, jestli tam není , jako u VW přes ventilek zpátečka. díky