Stránka 4 z 5

Napsal: stř 23.10.2013 23:46
od ARMAN
Filozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.

Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec. :twisted: 8)
u e34 neni nic lehkeho :lol: objem ničim nenehradiš :twisted:

Napsal: čtv 24.10.2013 00:05
od kuca25
když tu rozebíráme 535tku, nebudu zakládat nové téma a zeptám se zde. potřebuju sehnat nové přední tlumiče. dostal jsem typ na mayle nebo doporučíte nějakou jinou značku ?

Napsal: čtv 24.10.2013 00:42
od Totic
Tak snad spíš SACHS(BOGE)/BILSTEIN. Záleží "na jakou" E34 to má jít, aby mělo smysl za to platit.

Napsal: čtv 24.10.2013 07:49
od 524td
ARMAN píše:krasna 540 ještě v manualu :P chce to jen stylovějši kola třeba parallely by tomu slušely, sniženi maš tak akorat
Snížení je možná opticky OK, ale budu tam vracet zpět M-technic podvozek, který je tam z výroby. Trochu jsem blbnul s pružinama, ale není to ono. Ty Borbety je origo sada z E34, ale je fakt, že se buď líbí nebo nelíbí.

Napsal: čtv 24.10.2013 07:55
od 524td
Filozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.

Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec. :twisted: 8)
Jo, jo, cvičí s tím moc dobře, auto mám cca 7 let a pořád se toho nemůžu nasytit. :lol: Většinou to odnesou řidiči nových Audi, kteří to neunesou, že mají auto za 1,5 míče a nemají na 20 let staré BMW, to mne potom předjíždějí v obci.

Napsal: čtv 24.10.2013 07:56
od 524td
kuca25 píše:když tu rozebíráme 535tku, nebudu zakládat nové téma a zeptám se zde. potřebuju sehnat nové přední tlumiče. dostal jsem typ na mayle nebo doporučíte nějakou jinou značku ?
Mám velmi dobrou zkušenost s BOGE, ale jak píše kolega, je to o ceně.

Napsal: čtv 24.10.2013 11:25
od ARMAN
kde kupujete boge? nevspominam si abych je někde viděl v nabidce nějakeho obchodu

Napsal: čtv 24.10.2013 11:57
od Filozof
ARMANE: Lehká e34 je podívej se na dnešní tanky co mají 2-2,2tuny a více ...
e34 je kolem 1650-1750kg což je "super váha" na V8 4litr.
Kdyby byla ještě o 2kila menší tak to auto snad vzlétne :-)

Já když utnu blbé 525i tak celkem dávám naprdel všemu co jede kolem ... nenajde se střelec co by mě předjel když zrovna spěchám na okresce ... nebavím se o dálnici tam se občas někdo najde. kdo jede 2kila a více ...

naštěstí nemám stále potřebu blbnout a je to jen občas...

Co pak s takovou V8 4litrem ...to je jiné kafe :twisted:

Napsal: čtv 24.10.2013 12:17
od 524td
ARMAN píše:kde kupujete boge? nevspominam si abych je někde viděl v nabidce nějakeho obchodu
Já je dostal k jednomu z vozů, které jsem si přivezl z Německa. Našel jsem ještě tento odkaz: http://webcat.zf-trading.com/index.asp? ... ,1632,1614
Myslím, že BOGE spadá pod Sachs nebo tak něco.

Napsal: čtv 24.10.2013 12:21
od 524td
Já když utnu blbé 525i tak celkem dávám naprdel všemu co jede kolem ... nenajde se střelec co by mě předjel když zrovna spěchám na okresce ... nebavím se o dálnici tam se občas někdo najde. kdo jede 2kila a více ...

S 525i se dá jet opravdu velmi svižně, na okreskách je hlavně důležitý podvozek v cajku.

Napsal: čtv 24.10.2013 13:23
od pragdejf
a naky normalni gumy :lol: s tema slupkama, co mam vzadu se na mokru clovek musi mit na pozoru.

jinak s podvozkem, zalezi co od toho cekas, muzes koupit tlumic AL-KO za litr kus a taky bisltein B6 za 3,5. se vsema nasledkama, co z toho plynou. ale nez jezdit na mrtvejch tlumicich, tak radsi to al-ko. na B6 si nakou dobu pockas, minimalne mesic. nekde mezi temahle extremama se pohybuje boge, sachs, kyb a bisltein B4.

Napsal: čtv 24.10.2013 15:46
od Ji-rka
BOGE patří do divize SACHS,co se týče koupě tlumičů,tak SACHS nebo MEYLE.SACHS jsem měl na ex e34 a MEYLE mam teď a jsem max. spokojenej,ale SACHS je SACHS.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou :-)
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.

Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.

Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělali :-) a V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.

Napsal: čtv 24.10.2013 16:01
od Filozof
Jirka: Na kayaby Excel-G mi nesahej mám je na autě 4kusy přes 100tis km a vepředu drží perfektně a vzadu jeden vytekl. tak jsem vyměnil pár ale 90tis km drželi všechny 4kusy a to na tom tankodromu co tu je si myslím je super.

SACHS by měl bejt taky jeden z nejlepších, dával se do prvovýroby většiny BMW.
No a další nemám zkušenosti.
Jo vyplatí se připlatit za kvalitní tlumiče. Ikdyž to meyle mě láká pokud je tak dobré za slušné peníze.

Napsal: čtv 24.10.2013 16:41
od Ji-rka
Já koupil MEYLE díky referenci od známého.Má to na třech autech,nejmíň 150 000km,nejvíc 250 000km,pak uhnily oka zadních tlumičů :-D Zase například horní uložení od MEYLE stojí za prd,tak tam šli od SACHS a zadek KYB.

Já za dobrý díly rád zaplatim,ale nechci platit zbytečně :-)

Napsal: čtv 24.10.2013 17:03
od Kail
524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
Máš to pěkný,ten intoš je super,pěkně sporty s dodělanýma loketkama,navíc béžová kůže kterou mám v 34ce nejradši.Chválím.

Ta řidičova sedačka by si zasloužila péči a vepředu by to chtělo doladit světla (stříknout obroučky na černo a dát kouřový blinkry) :wink: .

Jen tak dál,pěkných už moc není :!: .

Napsal: čtv 24.10.2013 17:13
od Ji-rka
524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
nádhera

Napsal: pát 25.10.2013 06:40
od 524td
Díky pánové za pochvalu, ten interiér mě ještě čeká, zatím jsem vyměnil jen strop, který byl odlepený. Sedačky, volant atd. jsou ještě v pořadí.

Napsal: pon 28.10.2013 21:11
od kuca25
Ji-rka píše:BOGE patří do divize SACHS,co se týče koupě tlumičů,tak SACHS nebo MEYLE.SACHS jsem měl na ex e34 a MEYLE mam teď a jsem max. spokojenej,ale SACHS je SACHS.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou :-)
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.

Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.

Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělali :-) a V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.
díky chlapi za rady. nakupilo se mě teď víc problémů, takže na bilsteiny nebude. vídím to na sachs/meyle/kyb podle ceny. šlo mě hlavně o to, ať nekoupim nějaky mr*ky, co mě po 3 měsicich vytečou..

jinak je tu někdo borec přes m30b35 (kromě armana) - potřeboval bych prodiskutovat trable s motorem (po zapojeni lambdy bosh to jelo snad na 3 valce a nešlo nad 2t ..) :cry:

Napsal: pon 28.10.2013 22:57
od ARMAN
kuca25 píše:..jinak je tu někdo borec přes m30b35 (kromě armana) - potřeboval bych prodiskutovat trable s motorem (po zapojeni lambdy bosh to jelo snad na 3 valce a nešlo nad 2t ..) :cry:
jj jsem velky borec :lol: dnes se mi při rozjeti u mekače chcip motor a nechtěl naskočit tak jsem si řikal že jsem v prdeli neveděl bych na co mam šahnout a komu zavolat :lol: po několika kratkych pokusech asi za 15 minut chytilo jakoby nic :oops:

zkus Libovku tady z klubu

Napsal: úte 29.10.2013 08:41
od Martinéz
Zdravice, taky se rád připojim s názorama i když většina tu padla..

Moje rada a pohled na věc: pokud nemáš moc čas hledat a omezený finance, nebál bych se vůbec 530i V8 v manuálu, má to ty osmiválcový koule a zvuk, kultivovanost. Pokud chceš starý divoký železo a máš čas hledat a omezený finance, sonduj nabídku 535i v Německu, je tam toho pořád celkem dost, šel bych rovnou po Mpaketu v kůži, dá se najít, počítej pár výletů a třeba i návratů s prázdnou. A pokud máš čas i peníze, čekej na 540i v manuálu.. v Německu jsou, musí se ale čekat, stojí to za to. Za rozumnej kus počítej 100.000 Kč a víc, v serióznim stavu to ale teoreticky bude i nabírat na hodnotě.

Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..

A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!

Obrázek

Obrázek




Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?