Stránka 4 z 5
Napsal: úte 15.10.2013 09:07
od Totic
A nevíte jak lze chápat funkci SPORT tlačítko před selektorem? Je to velmi málo k vidění, v běžnejch modelech, kdysi jsem si hrál s konfigurátorem a byla tam volba aut.přev. nebo sportovní aut. převodovka(?) K ní byly dost pravděpodobně volitelný i ta pádla, to už nevím. Po FL má i jinej osvětlenej selektor (i když velmi podobnej) než má automat LCI.
Tak asi to bude říkám si z vývojovýho hlediska stejná převodovka, jen rychlejší s upraveným softwarem (?) Jen mě zajímalo jestli ji někdo má, resp. jak se to chová?
Napsal: úte 15.10.2013 09:09
od Totic
Rád bych vybral v budoucnu 525i/530i, ale asi s možností jít časem do LPG poňadž tu spotřebu po městě neomr*áš. Tak mě přijde, že ani LCI přímovstřiky motory město moc neuspoří. Čili před FL, tj. M54 a N52. Jen řeším ještě ty převodovky.

Napsal: úte 15.10.2013 10:08
od Sonny
Myslis toto?
http://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM
U nejakyho ///Mka to asi pritvrdi posilovac rizeni, prevodovka zacne radit ve vyssich otackach apod. ale u E60 to podle vetsiny lidi nedela nic zazracnyho, vpodstate to stejny jako kdyz prehodis volic prevodovky do M/S.
Napsal: úte 15.10.2013 12:40
od VRsix
Myslim, ze to navic upravi jen reakce na plyn.
Napsal: úte 15.10.2013 13:42
od skoda105s
Totic píše:A nevíte jak lze chápat funkci SPORT tlačítko před selektorem? Je to velmi málo k vidění, v běžnejch modelech, kdysi jsem si hrál s konfigurátorem a byla tam volba aut.přev. nebo sportovní aut. převodovka(?) K ní byly dost pravděpodobně volitelný i ta pádla, to už nevím. Po FL má i jinej osvětlenej selektor (i když velmi podobnej) než má automat LCI.
Selektor prevodovky je principialne uplne jiny u pred a po LCI. U LCI uz je plne elektronicka (at uz "star-trek" nebo sport volic). Takze napr. pri vybite baterce lze zaradit neutral jen se sroubovakem. U pred LCI to lze i normalne.
U pred LCI byly moznosti manual, automat a SMG. U po LCI je to manual, automat a sport automat. Pricemz sport automat se lisi time ze ma padla pod volantem (lepe receno jsou to tlacitka, padla ma az F10), jiny volic prevodovky a tlacikto sport.
Pokud se tlacitko sport zmackne tak ztvrdne rizeni, drzi se motor ve vyssich otackach, rychleji se prerazuje a nikdy se neradi sestka.
Tohle vse se tyka samozrejme jen ne-M verzi. Ty maji pred i po facelift SMG.
Napsal: stř 16.10.2013 01:03
od Totic
Jo v podstatě ano..
http://www.youtube.com/watch?v=b6wyXFJa7dk
Přesně takový vývojáře potřebujem
2 skoda: díky za objasnění !
Napsal: stř 16.10.2013 08:41
od JaraX
Napsal: stř 16.10.2013 22:18
od kornout
néééé

Napsal: čtv 17.10.2013 21:19
od Tecto
Milý nejistý kolego. Do motoru N53 bych na LPG a podobný sračky rychle zapomněl. Pokud to auto jezdí za 8.5ltr/100km tak nevím co u 3.0 benzínu řešíš???
Hlavně proboha nic nepředělávat na pitomej plyn, protože je to dost citlivě naladěný a výsledek bude zku....venec.
Motor N53 je super a jede jak Messerschmitt. Šel bych do něj. Pozor ale, je citlivej na dobrej benzín a po cca 150.000km to bude chtít nový vstřiky.
Jízdní požitek při předjíždění ja ale nezapomenutelnej . . .

Napsal: pát 18.10.2013 01:31
od Totic
Jo tak jestli to bylo na mě tak jsem nic o N53 v LPG nepsal. To nejde ekonomicky skloubit. A za 8,5l/100 po městě 530i určitě nejezdí.
Proto bych volil M54 bo N52 kam by plyn šel, to abych mohl říct dieslařům.. "Spotřebě zdar!".
Sice žerou olej, ale taky mají hladší chod a volnoběh než N53 (jak jsem tu někde vyčet).
Napsal: pát 18.10.2013 02:03
od JaraX
určitě Nka neplynovat, jen M, je to lepší, ale zase lepší zaplynovany Nko než nafta
Napsal: pát 18.10.2013 10:00
od norg
Ahoj,
pokud toho moc nenajezdíš a kupuješ si BMW, protože ti má dělat radost a zažít opravdovou BMW duši ( ne jako ty naše plečky 530d) v čem jezdím já.
Tak ti doporučuji 545i a výše, jestli ti to bude papkat o pár litrů víc bych neřešil, ale můžeš si říct, že máš pořádné auto a motor z letadla
Ne vážně, měl jsem 535i r. v. 1990 ( pořízeno jako dvouleté)
540i r. v. 2001 ( pořízeno jako 3 roky staré)
a Teď mám 530d 160kw. Opravdu ty starší modely byly lepší, měl jsem z nich jiný pocit, tohle je takové běžné auto na ježdění, ale tamto ti vyrobí úsměv na tváři a ať si lidi myslí, že seš debil když řídíš a máš úsměv na tváři.
Napsal: pát 18.10.2013 10:15
od norg
čoveče, spotřebu neřeš, přece si nekoupíš i kdby ten 3,0i a nebudeš koukat na ukazatel aktuální spotřeby a nebudeš mačkat pedál tak abys nepřekročil náhodou hranici 8mi litrů.
Na to si lidi kupte vyhlášenou oktávku

1,9 TDI a nekupujte si BMW
4,4 motor od BMW dokáže jezdit průměrně za 11 litrů a taky za 30 litrů.
a to asi podobně se všemi motory. Stejně za dva roky bude stát béňo 55Kč tak je to celkem fuk ne?
Napsal: ned 20.10.2013 20:11
od Tecto
Kolego, jak říkají kamarádi výše - NEŘEŠ SPOTŘEBU když chceš vrtuli.
Odpověď je jednoduchá:
- spotřeba - koncern nebo francouzkej diesel
- svezení a požitek - BMW 3.0 a výš
Nic mezi tím není a bastlení plynu je prasopes ať si gdo říká co chce
basta.
Když si chceš dát řízek, tak sójovej to nespraví ať děláš co děláš a můžeš říkat co chceš.
Jinak řečeno:
Plyn je na vaření, nafta do traktoru, benzín do BMW
Tuto diskuzi tady řešíme co je fórum fórem a nikdo nepřišel s ničím, co by to změnilo.
Je na každým z nás, co a čemu věří, do čeho chce cpát prachy a v čem chce jezdit. Je to o přístupu, prioritách, financích a nadšení.
Buď si koupíš fungl nový BMW a neřešíš spotřebu nebo jej máš z druhý ruky (jako většina z nás) a jsi rád, když to funguje tak jak má - a pak nepřemýšlíš o alternativním palivu, zvlášť, když 3.0 benzín jezdí průměr za 8.5 ltr/100km. Tato otázka je vyřešena není potřeba se k tomu vracet.
Napsal: ned 20.10.2013 20:48
od Lennox
Tecto píše:Jinak řečeno:
Plyn je na vaření, nafta do traktoru, benzín do BMW
To jsou zase názory.

Právě že kdo řeší spotřebu tak LPG je nejlepší volba. Super svezení za lacinej provoz můžeš s tím jezdit jak šílenej a spotřeba ti může být někde.

Napsal: ned 20.10.2013 21:06
od Filozof
Když pak projezdíš 11 500kč měsíčně nebo 5,5tis s LPG asi to má smysl řešit. Pro lidi co mají třeba jen lehce nadprůměrné platy v ČR a chtějí jezdit v BMW denně. Si to pak spočítej za pár let.
Já si ušetřil statisíce kč jen díky LPG.
Co člověk to názor. Za mě jedině LPG a je tady na BMWKLUBU si troufnu tvrdit hodně lidi s LPG.
Já už mám plyn 7let a nedám na něj dopustit.
S 200konovým autem je pak radost jezdit za pakatel.

Napsal: ned 20.10.2013 21:33
od Lennox
Přesně tak, akorát u novějších aut tam to asi bude problém to předělat na LPG ne ?
Napsal: ned 20.10.2013 21:45
od Filozof
novější e60/61 530i , 545i , 550i se normálně předělat dají. To samé motory v 3er nebo 7er.
Akorát přímý vstřik to má ještě drahé jak čert a nemají to ještě vychytané.
Asi se musí řešit individuálně co motor to diskuze zda ano a jak předělat atd.
Já bych dneska nešel do přímého vstřiku pokud bych chtěl LPG. Asi tak.
Možná za pár let to bude jinde cenově i technologie bude lepší.
Napsal: ned 20.10.2013 22:26
od JaraX
ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu
Napsal: pon 21.10.2013 06:05
od Perunwit
nevím, o jakém třílitru se tady mluví, ale M54 rozhodně za 8,5 průměrně nejezdí. Dá se s tím jet mimoměsto za 8l/100, dokonce i lehce pod, ale průměr je někde jinde. Taková je moje zkušenost.