Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#61 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

A nevíte jak lze chápat funkci SPORT tlačítko před selektorem? Je to velmi málo k vidění, v běžnejch modelech, kdysi jsem si hrál s konfigurátorem a byla tam volba aut.přev. nebo sportovní aut. převodovka(?) K ní byly dost pravděpodobně volitelný i ta pádla, to už nevím. Po FL má i jinej osvětlenej selektor (i když velmi podobnej) než má automat LCI.

Tak asi to bude říkám si z vývojovýho hlediska stejná převodovka, jen rychlejší s upraveným softwarem (?) Jen mě zajímalo jestli ji někdo má, resp. jak se to chová?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#62 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Rád bych vybral v budoucnu 525i/530i, ale asi s možností jít časem do LPG poňadž tu spotřebu po městě neomr*áš. Tak mě přijde, že ani LCI přímovstřiky motory město moc neuspoří. Čili před FL, tj. M54 a N52. Jen řeším ještě ty převodovky. :D
Sonny
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#63 Příspěvek od Sonny »

Myslis toto? http://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM

U nejakyho ///Mka to asi pritvrdi posilovac rizeni, prevodovka zacne radit ve vyssich otackach apod. ale u E60 to podle vetsiny lidi nedela nic zazracnyho, vpodstate to stejny jako kdyz prehodis volic prevodovky do M/S.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od VRsix »

Myslim, ze to navic upravi jen reakce na plyn.
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

#65 Příspěvek od skoda105s »

Totic píše:A nevíte jak lze chápat funkci SPORT tlačítko před selektorem? Je to velmi málo k vidění, v běžnejch modelech, kdysi jsem si hrál s konfigurátorem a byla tam volba aut.přev. nebo sportovní aut. převodovka(?) K ní byly dost pravděpodobně volitelný i ta pádla, to už nevím. Po FL má i jinej osvětlenej selektor (i když velmi podobnej) než má automat LCI.


Selektor prevodovky je principialne uplne jiny u pred a po LCI. U LCI uz je plne elektronicka (at uz "star-trek" nebo sport volic). Takze napr. pri vybite baterce lze zaradit neutral jen se sroubovakem. U pred LCI to lze i normalne.

U pred LCI byly moznosti manual, automat a SMG. U po LCI je to manual, automat a sport automat. Pricemz sport automat se lisi time ze ma padla pod volantem (lepe receno jsou to tlacitka, padla ma az F10), jiny volic prevodovky a tlacikto sport.

Pokud se tlacitko sport zmackne tak ztvrdne rizeni, drzi se motor ve vyssich otackach, rychleji se prerazuje a nikdy se neradi sestka.

Tohle vse se tyka samozrejme jen ne-M verzi. Ty maji pred i po facelift SMG.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#66 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo v podstatě ano.. :twisted: http://www.youtube.com/watch?v=b6wyXFJa7dk

Přesně takový vývojáře potřebujem :)

2 skoda: díky za objasnění !
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od JaraX »

kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#68 Příspěvek od kornout »


néééé :?
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#69 Příspěvek od Tecto »

Milý nejistý kolego. Do motoru N53 bych na LPG a podobný sračky rychle zapomněl. Pokud to auto jezdí za 8.5ltr/100km tak nevím co u 3.0 benzínu řešíš???
Hlavně proboha nic nepředělávat na pitomej plyn, protože je to dost citlivě naladěný a výsledek bude zku....venec.
Motor N53 je super a jede jak Messerschmitt. Šel bych do něj. Pozor ale, je citlivej na dobrej benzín a po cca 150.000km to bude chtít nový vstřiky.
Jízdní požitek při předjíždění ja ale nezapomenutelnej . . . 8)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#70 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo tak jestli to bylo na mě tak jsem nic o N53 v LPG nepsal. To nejde ekonomicky skloubit. A za 8,5l/100 po městě 530i určitě nejezdí.

Proto bych volil M54 bo N52 kam by plyn šel, to abych mohl říct dieslařům.. "Spotřebě zdar!". 8)
Sice žerou olej, ale taky mají hladší chod a volnoběh než N53 (jak jsem tu někde vyčet).
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od JaraX »

určitě Nka neplynovat, jen M, je to lepší, ale zase lepší zaplynovany Nko než nafta
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#72 Příspěvek od norg »

Ahoj,

pokud toho moc nenajezdíš a kupuješ si BMW, protože ti má dělat radost a zažít opravdovou BMW duši ( ne jako ty naše plečky 530d) v čem jezdím já.

Tak ti doporučuji 545i a výše, jestli ti to bude papkat o pár litrů víc bych neřešil, ale můžeš si říct, že máš pořádné auto a motor z letadla :)


Ne vážně, měl jsem 535i r. v. 1990 ( pořízeno jako dvouleté)
540i r. v. 2001 ( pořízeno jako 3 roky staré)

a Teď mám 530d 160kw. Opravdu ty starší modely byly lepší, měl jsem z nich jiný pocit, tohle je takové běžné auto na ježdění, ale tamto ti vyrobí úsměv na tváři a ať si lidi myslí, že seš debil když řídíš a máš úsměv na tváři.
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#73 Příspěvek od norg »

čoveče, spotřebu neřeš, přece si nekoupíš i kdby ten 3,0i a nebudeš koukat na ukazatel aktuální spotřeby a nebudeš mačkat pedál tak abys nepřekročil náhodou hranici 8mi litrů.


Na to si lidi kupte vyhlášenou oktávku :D 1,9 TDI a nekupujte si BMW

4,4 motor od BMW dokáže jezdit průměrně za 11 litrů a taky za 30 litrů.

a to asi podobně se všemi motory. Stejně za dva roky bude stát béňo 55Kč tak je to celkem fuk ne?
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#74 Příspěvek od Tecto »

Kolego, jak říkají kamarádi výše - NEŘEŠ SPOTŘEBU když chceš vrtuli.
Odpověď je jednoduchá:
- spotřeba - koncern nebo francouzkej diesel
- svezení a požitek - BMW 3.0 a výš
Nic mezi tím není a bastlení plynu je prasopes ať si gdo říká co chce
basta.
Když si chceš dát řízek, tak sójovej to nespraví ať děláš co děláš a můžeš říkat co chceš.
Jinak řečeno:
Plyn je na vaření, nafta do traktoru, benzín do BMW :twisted:

Tuto diskuzi tady řešíme co je fórum fórem a nikdo nepřišel s ničím, co by to změnilo.
Je na každým z nás, co a čemu věří, do čeho chce cpát prachy a v čem chce jezdit. Je to o přístupu, prioritách, financích a nadšení.
Buď si koupíš fungl nový BMW a neřešíš spotřebu nebo jej máš z druhý ruky (jako většina z nás) a jsi rád, když to funguje tak jak má - a pak nepřemýšlíš o alternativním palivu, zvlášť, když 3.0 benzín jezdí průměr za 8.5 ltr/100km. Tato otázka je vyřešena není potřeba se k tomu vracet.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#75 Příspěvek od Lennox »

Tecto píše:Jinak řečeno:
Plyn je na vaření, nafta do traktoru, benzín do BMW :twisted:


To jsou zase názory. :lol: Právě že kdo řeší spotřebu tak LPG je nejlepší volba. Super svezení za lacinej provoz můžeš s tím jezdit jak šílenej a spotřeba ti může být někde. :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#76 Příspěvek od Filozof »

:lol:

Když pak projezdíš 11 500kč měsíčně nebo 5,5tis s LPG asi to má smysl řešit. Pro lidi co mají třeba jen lehce nadprůměrné platy v ČR a chtějí jezdit v BMW denně. Si to pak spočítej za pár let.

Já si ušetřil statisíce kč jen díky LPG.

Co člověk to názor. Za mě jedině LPG a je tady na BMWKLUBU si troufnu tvrdit hodně lidi s LPG.
Já už mám plyn 7let a nedám na něj dopustit.
S 200konovým autem je pak radost jezdit za pakatel. :wink:
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#77 Příspěvek od Lennox »

Přesně tak, akorát u novějších aut tam to asi bude problém to předělat na LPG ne ?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#78 Příspěvek od Filozof »

novější e60/61 530i , 545i , 550i se normálně předělat dají. To samé motory v 3er nebo 7er.

Akorát přímý vstřik to má ještě drahé jak čert a nemají to ještě vychytané.
Asi se musí řešit individuálně co motor to diskuze zda ano a jak předělat atd.
Já bych dneska nešel do přímého vstřiku pokud bych chtěl LPG. Asi tak.

Možná za pár let to bude jinde cenově i technologie bude lepší.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od JaraX »

ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#80 Příspěvek od Perunwit »

nevím, o jakém třílitru se tady mluví, ale M54 rozhodně za 8,5 průměrně nejezdí. Dá se s tím jet mimoměsto za 8l/100, dokonce i lehce pod, ale průměr je někde jinde. Taková je moje zkušenost.
Odpovědět