Stránka 4 z 4

Napsal: úte 24.09.2013 20:52
od DaweTDS
No já nepřímo při kupování auta věděl,že je stočené,protože je blbost,aby mělo auto po 10ti letech najeto jen 180tis... jako možné to je,ale já zrovna nejsem dítě štěstěny :D a ještě blikala na displeji tečka. Stejně jsem to auto ale koupil,protože tam nic nebouchalo a vše fungovalo jak má.

Napsal: úte 24.09.2013 22:51
od Mechosh
K těm stočeným km. U BMW e-39 lze zjistit manipulaci s km přes servisní systém normálně na budíkách. Lze tedy vylistovat skutečné km, kolik bylo doposud tankováno paliva, kolik zbývá paliva v každé nádrži zvlášť a podobně. Pokud někdo manipuloval s km, tak tam svítí červená tečka. Také lze jednoduše zjistit stav ujetých km načtením klíčku do zapalování. Ale pravdou je, že se bohužel dnes traduje právě u BMW, aby nebylo poznat manipulaci s km to, že se vymění celý motor za jiný a v řídící jednotce zůstává tudíž pravdivý údaj o stavu najetých km, i když má motor naběháno o 300 tisíc víc.. :x

Napsal: stř 25.09.2013 01:24
od matiz
A ted tu o cervene Karkulce :D

Napsal: pát 27.09.2013 19:39
od Tecto
Podle mě záleží hlavně na stavu, kilometry bych moc neřešil.
Já jsem měl Ford scorpio 92, prodával jsem ho s 315.000km a doteď jezdí bez problémů.
Zároveň mám ale 12 let starý Ford Mondeo, který má poctivých 142.000 km a v životě bych ho neprodal, protože krom benzínu a spotřebáku nic nechce. Teď mám ještě E61 530i LCI 2008 (slavnej N53) s poctivými 160.000km on the clock - a už jsem měnil olejový čerpadlo, napínák rozvod. řetězu, ledkový koncový světlo a teď měním vt. čerpadlo benzínu s přívodem - součet bratru 50.000,- Kč.
Takže bych na km moc nesázel - fakt je primární stav, taky ale kde auto jezdilo (můj BMW je holanďan - nejucpanější země evropy, takže popojíždění v kolonách - proto ty výše uvedené závady - auto za to nemůže) a hlavně péče předchozího majitele, který dal autu do vínku další život - držák nebo kasička.