Stránka 4 z 5

Napsal: ned 03.03.2013 06:33
od golf2vr6
DaweTDS píše:
golf2vr6 píše:https://www.youtube.com/watch?v=XeQmkOc3jaA&feature=youtube_gdata_player

hmm hustý..zkus 100-160 na 4q


kudla a to se divam,ze tam mam jeste jakysi zavahani u tech 80km/h :/// a 18" kola 245 :))

Napsal: stř 20.03.2013 21:01
od DaweTDS
Touring nebo sedan?
a těch 100-160 jsi zkoušel?

Napsal: pon 08.07.2013 00:27
od DaweTDS
Tak už je úprava na 269ps 622Nm. ... jen pro ty co tvrdily,že to nejde :lol:

Napsal: pon 08.07.2013 11:18
od Majkl328
To je krouťák! :D Jak jsi to zase ladil? Zase změna softu s tim velkým IC?

Napsal: pon 08.07.2013 14:33
od DaweTDS
Majkl328 píše:To je krouťák! :D Jak jsi to zase ladil? Zase změna softu s tim velkým IC?


Tak tak. vyhodily se katy a střední tlumiče (dala se jen trubka 70mm) a nechal jsem jen koncový tlumič + úprava softu.

Napsal: úte 09.07.2013 12:19
od Bobkins
Pochlubte se někdo kdo jste měnil turbo na 525tds ? co vše a jak to dopadlo ?

Napsal: úte 09.07.2013 13:41
od DaweTDS
Bobkins píše:Pochlubte se někdo kdo jste měnil turbo na 525tds ? co vše a jak to dopadlo ?


To jsem dělal taky :lol: S turbem z E39 530d jsem naměřil i s upraveným čerpadlem 209ps a s turbem z E60 530d (co mám teť v BMW) to jelo ještě o něco líp,ale s tím jsem na brzdě nebyl..odhad kolem 230ps

Napsal: úte 09.07.2013 19:08
od Bobkins
DaweTDS píše:
Bobkins píše:Pochlubte se někdo kdo jste měnil turbo na 525tds ? co vše a jak to dopadlo ?


To jsem dělal taky :lol: S turbem z E39 530d jsem naměřil i s upraveným čerpadlem 209ps a s turbem z E60 530d (co mám teť v BMW) to jelo ještě o něco líp,ale s tím jsem na brzdě nebyl..odhad kolem 230ps


Ahá, a co vše potřebuju udělat? stačí když si seženu trubo z 530D vyměním, a už můžu hned jet ? a pak chipnout, nebo udělat turbo a rovnou hned i chip ? a ještě něco k tomu ? právě mi na TDSu odchází turbo, tak přemýšlím že rovnou dám větší :)

Napsal: úte 09.07.2013 19:47
od cabatomas
Jak poznas,ze odchazi turbo? :lol:

Napsal: sob 07.09.2013 00:16
od all
k dnešnímu dni, slazeno to 3 barové čidlo, vyzkoušeno že motor jde jako benzínák :twisted: , od 2400ot jde pořád nahoru až do 4200ot tam je utnut :-D tlak zatím testován na 1550mbar ale to dává ta GT2260 už i v nízkejch cca 2800ot

při výměně za 2260 se maličko zvedne turbodíra.... ( skoro neznatelně ) malinko padne výkon na spodku 1900-2200ot .... ( možná pro motor lepší )

poznámka pro odvážné, pokud chcete dávat do e39 gt2260 dejte jí z e60 a né z e46 je to rozdílné.

udělám několik verzí softu testnu nej průběh i s grafem.

Napsal: sob 05.10.2013 20:43
od Prospeedy
Už je odzkoušeno? :D

Napsal: ned 06.10.2013 10:10
od all
odzkoušeno mám to, že sem zkoušel plnící tlak až 2bary a úplně sem odrovnal dvouhmotu :-D jako ale jízda neskutečná :D

Napsal: pon 07.10.2013 16:26
od Majkl328
Máš nějaký videa? :) Docela by mě to zajímalo. Jakej to tak mohlo mít +/- výkon při těch 2 barech?

Napsal: pon 07.10.2013 16:33
od all
při 1,6 to má mít kolem 290ps

Napsal: pon 07.10.2013 17:56
od DaweTDS
jj pak už je ale u E39 bolest spojka :(

Napsal: pon 07.10.2013 22:19
od all
Mi povídej, šel sem ještě dál, něž co máš nahráno ty ;-) a ted je potřeba odbrzdit a ejhle... dvouhmota se mi pod náporem 4kvaltu rozlétla :-D

a ted jezdím se serií 142kw a můžu říct, že to čipnuté s větším turbem je snad rozdíl dalšího auta :-D nesrovnatelně :-D

Napsal: úte 08.10.2013 18:53
od DaweTDS
all píše:Mi povídej, šel sem ještě dál, něž co máš nahráno ty ;-) a ted je potřeba odbrzdit a ejhle... dvouhmota se mi pod náporem 4kvaltu rozlétla :-D

a ted jezdím se serií 142kw a můžu říct, že to čipnuté s větším turbem je snad rozdíl dalšího auta :-D nesrovnatelně :-D


jj já svoje auto půjčil kámošovi co má 142kw v sérii a jak se projel,tak měl hubu od ucha k uchu a hned se mu zdálo,že mu ta jeho nejede 8)

Napsal: čtv 10.10.2013 06:00
od Couloo
Ahoj chlapi, dost zajimave tema a tak to malinko ozivim. Chystam se delsi dobu resit turbo na e39 142kw. Dela si tak nejak co chce,od spodu je tam velka dira a houka jak sanitka ale jinak tlaci. Auto jsem koupil v DE a k autu jsem dostal nejake certifikaty ze je tam delanej nejakej CHIP a mel bych mit 155kw ktere byli dokonce zapsany v nemeckym TP a pri prihlaseni v CZ mi tech 155kw taky zapsaly do velkeho TP. Nevim teda, jestli je to tim chipem nebo je turbo v prdeli ale cele 2 roky to jede stejne a to tak ze auto zrychluje a nekde okolo 3 az 3500 otacek vystreli jak kdyby me nekdo kopl do prdele.

Jednou jsem omylem na aukru vydrazil turbo na e60 530d 160kw ktere neni 100% a chystam se ho nechat zrepasovat. Turbo mi lezi v regale a tak me tet napada ze bych ho dal do e39. Nikdy jsem nevedel ze to jde az po cteni Vasich prispevku. Jak je to teda s tou regulaci ? To co mam je na el. regulaci. Na to misto muzu dat starou podtlakovou regulaci a hotovo nebo jak ??

Diky

Napsal: čtv 10.10.2013 06:11
od DaweTDS
Couloo píše:Ahoj chlapi, dost zajimave tema a tak to malinko ozivim. Chystam se delsi dobu resit turbo na e39 142kw. Dela si tak nejak co chce,od spodu je tam velka dira a houka jak sanitka ale jinak tlaci. Auto jsem koupil v DE a k autu jsem dostal nejake certifikaty ze je tam delanej nejakej CHIP a mel bych mit 155kw ktere byli dokonce zapsany v nemeckym TP a pri prihlaseni v CZ mi tech 155kw taky zapsaly do velkeho TP. Nevim teda, jestli je to tim chipem nebo je turbo v prdeli ale cele 2 roky to jede stejne a to tak ze auto zrychluje a nekde okolo 3 az 3500 otacek vystreli jak kdyby me nekdo kopl do prdele.

Jednou jsem omylem na aukru vydrazil turbo na e60 530d 160kw ktere neni 100% a chystam se ho nechat zrepasovat. Turbo mi lezi v regale a tak me tet napada ze bych ho dal do e39. Nikdy jsem nevedel ze to jde az po cteni Vasich prispevku. Jak je to teda s tou regulaci ? To co mam je na el. regulaci. Na to misto muzu dat starou podtlakovou regulaci a hotovo nebo jak ??

Diky


Myslím,že ho tam dát nemůžeš.Turba co májí elektrickou regulaci v 99% nemají dorazový šroubek,který zajišťuje základný polohu kapek.
Možná by se dala někde v jednotce upravit mapa,aby to ovládalo elektricky,ale to je spíš otázka na ALLa.
Jinak 3-3,5tis je kopanec hrozně pozdě. To musí tahat nejpozději kolem 2tis.
Po výměně turba je samo nutné udělat znovu čip,jinak to pojede ještě hůř,než teť ,nebo já jem to tak aspoň měl.

Napsal: čtv 10.10.2013 12:29
od all
na ele. turbo zapomeň
ten průbeh motoru co popisuješ, musí být dost špatný na normální ježdění :-(

ideální by pro tebe bylo koupit si střed (uzel) z GT2260v a nanadt na to ty tvoje komory.... kompresorovou a výfukovou.

No možná že když to svoje turbo detailněji vyfotíš, možná ti poradíme víc ;-)