Stránka 4 z 5
Napsal: úte 02.04.2013 09:43
od Velvetek
Jsou u turba a pak ještě u EGR. Když pujdeš od turba, tak je uvidíš:
Např.:
http://static.bmwfans.info/images/epc/NDQ2MDZfcA==.png
Napsal: úte 02.04.2013 11:20
od kubito
podtlak hadice hlavni je od vyvevy k brzdovemu posilovaci hadice prumer cca 1cm. do ni vedou podtlakove hadicky 4mm a to od:
regulace EGR
reglace turba
regulace silentbloku motoru (zkontroluj to ja mel jeden vypadany)
naklapeni klapek v sani (jestli mas?)
vsechny pro jistotu vymen a zkontroluj podtlakovy zasobnik u turba ja jej mel praskly...
hlavne si zvedni auto na zvedaku a koukni ze spodu na ty podtlaky vedouci do tech silentbloku
jinak kdyz kouknes do live dat kolik mas plnici tlak tak poznas jestli je regulace mrtva.
Setkla jse mse s tim ze kdyz auto netahlo tak bylo cerpadlo naftove spatne to podavaci pod ridicem ale take nemusi....
Napsal: úte 02.04.2013 11:48
od Velvetek
Ty podtlaky ke silentblokům tam ale taky mít nemusí, nebo se pletu?
Napsal: úte 02.04.2013 11:49
od kubito
podle me to maji vsechny 530d
Napsal: úte 02.04.2013 12:12
od cabatomas
A jakej typ ty hadice mam koupit kluci ?

Napsal: úte 02.04.2013 12:38
od kubito
kdyz prijdes do jakehokoliv obchodu s autodily nebo do motorovky a reknes ze chces 2 metry podtlakove hadicky.
Ja si obycejne uz nekupuju pouzivam jenom silikonove Samco hadicky stoji cca 3 metry asi 350kc. ty obycejne jednou taky opet zestarnou ta silikonova ne.
http://highperformanceparts.cz/podtlako ... m-baleni.9
Napsal: úte 02.04.2013 12:59
od cabatomas
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Co to je tlousku 3,5x2,0 a 3,5x1,8?To je vnejsi a vnitrni prumer?
Napsal: úte 02.04.2013 13:16
od kubito
jo to nevadi ja mam koupenou tu 4mm venkem a asuje to vse ok zas tak do detailu to brat nemusis

Napsal: úte 02.04.2013 14:51
od hadice
..koukám že se tu oživilo neutichající téma....sám jsem tu řešil taky to samé....vyměnil jsem váhu vzduchu (tu jsem si ale zku..rvil sám vyčištěním)..pořád je to stejné pěknej tah až tak dá se říct od 3000ot/min...do té doby je to občas mrtvé občas svižné...mám podezření na těsnost sacího traktu...(hadice, trubky, cooler, plastbox)...ten motor je takovej dusnej....před týdenem švagr koupil octu 2,0 103kw...jel jsem stím 150km a jasně říkám že ta by mě dala nafrak jak malinu...ano ve větších rychlostech a s otáčkoměrem nad 3000 jde moje 530D lépe..ale ten škoda stroj tahá neskutečně oproti mému motoru....teď mě tudíž napadá víc věcí: 1. motor 3,0d BMW je tak konstruován že je letargický v nižších otáčkách...?,..2. je něco špatně..nějak mě to nesedí že 3,0l 24V comonrail motor dá se říci ještě moderní technologie je zdechlejší než 2,0d...(tedy málo pružnější)...3. už jsem to tu psal...svezl jsem se s autem které jsem chtěl koupit před tím než jsem si dovezl nynější..to jest ten samý typ tedy142kW jelo to opravdu dá se říci ještě lépe než ta zmiňovaná octa a hned odspodu....strašně pružnej motor....4. jevy typu že když ubírám lehce plyn při jizdě tak se motor jakože "silně probouzí" k tahu jsou velmi divné..nesedí mě tudíž množství/tlak vzduchu s množstvím paliva...nic víc si nad tím nedokážu vysvětlit...5. pořádná diag s člověkem motorářem co o tom skutečně něco ví (hodnoty) by to asi osvětlila...my jsme se s kolegou o to pokoušeli...ano vše v "pořádku", ale nikdo neví co a jak má mít hodnoty, prostě jen to chce motoráře. 6. a nebo už jsem si asi zvyk

..z čehož jsem silně sklamán z tohodle stroje protože nemůžu prostě zapomenout na to jak jede ta 103kW škodovka..to mě nejde pod vousy....rozumím že z toho nemůžu mít letadlo, už taky nejsem malej kluk ale aby v tom byl až takovej rozdíl to mi nějak nevoní...
..tak to jsem si jen tak postěžoval...a případně kdyby jste někdo věděl o skutečně mechanikovi co rozumí diagu a tomudle motoru )co a jak má mít hodnoty) tak rád to ocením a zaplatím..klidně ze sebe udělám pokusnýho králíka....tak ať se někdo najde a opraví to..pak sem hodím kompletní info...
Napsal: úte 02.04.2013 15:18
od Velvetek
jiriik píše:Velvetek píše:
... a namazal ovladaní turba ...
Co používáte na promazaní, případně nějaký návod?
Napsal: úte 02.04.2013 20:24
od milo
kubito píše:kdyz prijdes do jakehokoliv obchodu s autodily nebo do motorovky a reknes ze chces 2 metry podtlakove hadicky.
Ja si obycejne uz nekupuju pouzivam jenom silikonove Samco hadicky stoji cca 3 metry asi 350kc. ty obycejne jednou taky opet zestarnou ta silikonova ne.
http://highperformanceparts.cz/podtlako ... m-baleni.9
DÍKY! koupil jsem tu hadici (+sponky) a pustil se do kuchání.
ZÁVADA: zjištěna poměrně rychle - porušená podtlaková hadice od ventilu, co je na turbu, k silentbloku (poškozeno hned u silentbloku)
PŘÍČINA: před pár lety se mi silentblok utrhnul, asi motor na tu hadici "skočil", časem povolila. Mimochodem je ulomen i držák té plastové baňky (zásobník vzduchu)
VÝSLEDEK: po půl roce opět trhám asfalt (v rámci možnosti motoru

) auto jede neporovnatelně, rozdíl asi jako mezi 525tds a 530d...
Když se oteplí, preventivně vyměním i ty další hadice.
Napsal: stř 03.04.2013 19:55
od cmelak
milo: A kde všude jsou ty ostatní podtlakový hadičky? Taky je asi preventivně vyměním..
Napsal: stř 03.04.2013 21:00
od kubito
ty hlavni uvidis kdyz odkrytujes motor a oddelas sani:
pri pohledu zepredu na motor:
leva strana turbo+podtlakovy zasobnik
od turba to jde vsrchem pod sani do te hlavni podtlakove hadice
tam jde dalsi vyvod na EGR
dalsi vyvod na silentbloky
a ty uz zkontrolujes ze spodu auta nejlepe
cca odhadem si myslim ze tak 3 metry podtlakove hadicky se pouzije na vymenu
Napsal: stř 03.04.2013 22:15
od hadice
napadá me teda jestli se dá nejak normálne odskoušet jestli ty silentbloky tesní...jestli treba jen pusou nasát a nebo nejakým pochystávákem....
Napsal: čtv 04.04.2013 08:20
od milo
vyzkousis to tak, ze jestli to nejede jak ma, zablindujes vystup podtlaku od regulatoru na turbu k tomu silentbloku a projedes to
Napsal: čtv 04.04.2013 09:17
od hadice
..jako ani bych se tomu nedivil že je to vyhulený....mám to totiž všechno původní z 2002/1...akorát jsem dal hadičky k turbu a egru..jinak ty ostatní nic....
..čekám fakt na teplo ..sundám nárazník a omrknu i trubky +hadice od turba....
..co si vzpomínám když jsem před rokem měnil ty hadičky u turba/zásobníku tak byli dost ztvrdlé až zuhelnatělé..to samý by mohlo bejt i s těma přívodama k silentbloku.....
Napsal: stř 24.07.2013 11:44
od KamilAC
Jsem na tom asi stejně, teprv včera jsem si všimnul že motor je na pravé straně trošku utopený, pořádně jsem kouknul na silentblok a je utržený. Je teda možný, že když je utrženej, tak že tím pádem se tudy ztrácí podtlak z celýho systému? Odshora jsem hadičky všechny procházel, vypadají OK, ale zespodu nebyl přístup a až teď sem si všimnul toho silentbloku. Auto nad 3000ot/min jede, ale do tý doby je to šílenej lenoch a docela dost kouří proti tomu, na co jsem byl do tý doby zvyklej..
Napsal: čtv 25.07.2013 22:46
od milo
ja mel KO hadicku k silentbloku a byl to velky problem...
a pred par lety mi ten silentblok odesel - roztrhnul se. na pohled vypadal ok (kdyz byl zatizen), ale nedrzel
Napsal: pát 26.07.2013 12:02
od KamilAC
Hadičku jsemvčera aspon provizorně zaslepil, je to trochu lepší ale pořád to není ono. Říkám si jestli kvůli tomu není načnutej i ten druhej a nepodfukuje to i tam, asi jí zaslepím taky
Napsal: stř 28.05.2014 15:41
od Zama
Neví náhodou někdo kdo to už dělal, co všechno musím koupit na kompletní výměnu hadiček?(tj.turbo, silentbloky, EGR atd?Taky jsem na ně nahlížel a drobí se mě mezi prsty.Potřeboval bych vědět rozměry hadiček a množství.Neví někdo?Pro mě není reálné rozdělat a podle toho kupovat.Díky moc