Stránka 4 z 45

Napsal: pon 29.10.2012 18:44
od mari
:-) po kilometru už se po prázdný gumě nejede, protože tam už žádná nebude. Ale bombarďáci jezděj 30 km jen po ráfku, pak ho srovnaj a pohoda.

Napsal: pon 29.10.2012 19:22
od starynovy
stale vacsi ako frajerit tym, ze nevie na ceste vymenit rezervu :D

Napsal: pon 29.10.2012 22:48
od JaraX
pro mě není problem si na cestě vyměnit motor, natož rezervu, jednou jsem měnil kolo na dalnici a to riziko že mě nekdo sejme už nechcu nikdy zažit, lidi sou kokoti a pokud se mi něco stane na cestě tak jedu okamžitě doprdele. rafku se tehdy skoro nic nestalo krom par škrabancu, klidně bych do toho šel znova než někde stat na cestě a měnit kolo směrem do cesty, byt to kolo směrem ke krajnici tak to vyměnim, ale kolo do cesty mrdam, aby mě někdo sejmul kvuli par tisicum. někdo holt miluje auto na tolik že se kvuli tomu necha radši přejet, ja si radši rozmdam disk a koupim si druhej.

Napsal: úte 30.10.2012 01:17
od matiz
Naprosty souhlas. Ja si platim pro tyto pripady asistenci, kdyz nekde provalim kolo, tak at panove prijedou. Nikdo by mne nedonutil menit kolo na dalnici, zaprve proto ze nejsem sebevrah a zadruhe proto, ze zadnou rezervu nemam -))

Napsal: úte 30.10.2012 10:41
od mari
Samozřejmě nebudu měnit kolo tam kde mi prdel trčí do silnice :-)

Napsal: úte 30.10.2012 11:10
od Vlasta
Než se nechat přejet nebo zkurwit disk a gumu za 20 tis., tak je si raděj zavolat odtahovku nebo asistenci

Napsal: úte 30.10.2012 22:28
od JaraX
tak ja zkurvil jen gumu, takže škoda nic moc, stejně bych to už nelepil, to neuznávám.

Napsal: stř 31.10.2012 08:07
od TOMI
chlapi chci odstranit DPF a chtel bych vedet nejake postrehy po delsi dobe u cloveka,ktery to jen vymlatil bez upravy softu.
Tohle tema se nazyva filtr pevnych castic a myslim si ze je zbytecne tady cist uz 2 stranky o tom jestli je LPG lepsi nebo horsi a kdo jep po praznem kole.Tohle sem prece vubec nepatri,clovek se pak musi prokousavat spoustou textu,ktere nejsou vubec k tematu.Diky

Napsal: stř 31.10.2012 08:45
od JaraX
měl jsem tu na diagnostiku pana s e60 a vymlacenym filtrem bez upravy SW a hazelo to jednu chybu za druhou, nemyslím si že když to auto nebude mít upraveny SW že se stane něco hroznyho, ale radši bych to upravit nechal. každopadně jsem proti rušení DPF

Napsal: stř 31.10.2012 10:04
od speedfred
čo také hrozné by sa mohlo stať? ja ho mám von bez úpravy SW cca 35-40.000km a zatial to šlape.Rozmýšlam ho do budúcna keby bol za nejakú normálnu cenu namontovať spet.

Napsal: stř 31.10.2012 13:04
od Snejk
to se divim ja nedavno na e60 jeden dpf vyndal ale nejak se poopomely ulozit upravene mapy takze nedoslo k sw uprave a pan s tim pres vikend jezdil a behem toho se sputila asi 2x regenerace a byl to celkem hukot.. nejak moc neverim ze to bez te upravy jezdi nebo je to jen otazka casu.. s upravou sw uz neni zadny problem, v disu je pekne ulozene ze particle filter neni, status regenerace neaktivni a status pozadavku regenerace take...

Napsal: stř 31.10.2012 14:08
od rooc
JaraX píše:měl jsem tu na diagnostiku pana s e60 a vymlacenym filtrem bez upravy SW a hazelo to jednu chybu za druhou, nemyslím si že když to auto nebude mít upraveny SW že se stane něco hroznyho, ale radši bych to upravit nechal. každopadně jsem proti rušení DPF


Klidne jmenuj, ten pan jsem byl ja, a co jsem postrehl mezitim, co jsme se bavili tak nebylo more chyb ale 2 a to ze je ucpanej takze to bylo pred tim nez jsem to vymlatil a pak tam skocilo nejake cidlo tlaku ne... Zas takove porno to nebylo kazdopadne jak bude cas necham to radka odstranit psal ze to umi stejne asi jako snejk a rovnou ho necham dokodovat ty svetla. Nicme co si pamatuju tak ta chyba kdyz byl ucpanej, byla, ze na jednom cidle bylo 759 stupnu... Proc asi praskaj svody kdyz to cidlo je mert od nich a u nej jsou takove bomby. Nikomu to necpu. Precte si special sveta motoru diesel 3/2012 kde mimo jine napsali, ze filtr pc bmw po tom co odjede 200tis a nema vubec cenu ho cistit. U me to nic nedela. 3 chyby ucpanej, 759 stupnu a tlak. Nikomu to necpu a ani me toto tema neba. Ta e 60 si ted jezdi stejnym tempem za7,2 oproti 8,9 kdyz tam byl...:-)

Napsal: stř 31.10.2012 14:11
od JaraX
rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.

Napsal: stř 31.10.2012 14:17
od rooc
Takze vycistit to nema cenu a cpat do toho desitku jak tu nekdo psal, z vlastni zkusenosti ten filtr vymlatite za 30 minut i s nasazenim z5 staci jen kladivo a tyc. Cili fy co se tim specializuji na tom krasne bacujou... Snejk a jini diagnostici urcite potvrdi ze pokud clovek vi jak na to, ma to ze sw odstraneno za 10 minut i s prestavkou na dloubani se v nose. Tim padem ja jsem takovej rumun ze za takovouto praci bych zadne firme nedal 8-12 tis za hodinu prace....filtrum zdar:-)

Napsal: stř 31.10.2012 14:20
od rooc
JaraX píše:rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.



Vsak ja to nemyslel spatne:-) ja si myslim ze jsme uplne normlane pokecali atd, jen ciste nahodou kdyby ti fungovalo to kodovani mohl bys mi zprovoznit ty svetla. Na tom podvozku ta chyba taky sem tam skace tak nevim, nekde jsem cetl ze se to musi kalibrovat na uplne rovnem povrchu:-/

Napsal: stř 31.10.2012 14:23
od rooc
JaraX píše:rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.



Taky otazka, jestli tam dal z5 puvodni dil nebo trubku, uz jsem slysel zvuk auta co tam ma misto toho trubku a dost mozna to ovlivni i jine veci, nevim...

Napsal: stř 31.10.2012 15:19
od mari
Trubka místo DPF, magnaflow vejfuk a má i diesel velice pěknej zvuk.

http://www.youtube.com/watch?v=_dwoMdZTbyE

Napsal: stř 31.10.2012 15:25
od scooter_x
A ani to moc nekouří... :)

Napsal: stř 31.10.2012 16:02
od speedfred
keby sa dpf odstránil aj SW ,dá to časom hodiť naspať do pôvodného stavu? alebo to už je nevratný zásah do RJ ?

Napsal: stř 31.10.2012 17:41
od mario42
speedfred píše:keby sa dpf odstránil aj SW ,dá to časom hodiť naspať do pôvodného stavu? alebo to už je nevratný zásah do RJ ?


Dá. V případě emulátoru (napodobuje přítomnost DPF bez zásahu do SW) je to věc jen jeho odpojení, no a v případě přepisovaného SW se také dá nahrát zase původní (někdy ti to udělají v servisu i nechtě, když v souvislosti s nějakým úkonem aktualizují SW- který s DPF automaticky vždy počítá). V obou případech samozřejmě musíš instalovat nový DPF i fyzicky.