Stránka 4 z 7

Napsal: úte 02.10.2012 20:03
od ThatsMe
Studenému motoru to pomůže určitě! :)

Napsal: úte 02.10.2012 21:27
od Kugelig
ThatsMe píše:Studenému motoru to pomůže určitě! :)
Tak aby bylo jasno, vyjíždím zásadně až s ohřátým motorem na provozní teplotu. A i tak do ohřátí oleje otáčky nejdou přes 2000. Snad i díky tomu motor pořád tiká jak hodinky.

Napsal: úte 02.10.2012 21:30
od starynovy
snad necakas na mieste kym sa zohreje voda na 90°C :? to tomu motoru praveze neprospeje, a tvojej penazenke tiez nie..

Napsal: úte 02.10.2012 21:35
od Kugelig
5 minut mě nezdrží a držím se rad svého dvorního servicemana který 20 let servisoval BMW v rajchu a na starý kolena si otevřel v Praze STK se servisem. TDS chce svoje a odmění se svými dobrými stránkami a neuvěřitelnou životností.

Napsal: úte 02.10.2012 22:28
od starynovy
je to zbytocne, najviac tomu motoru prospeje pockat max minutu kym sa dokladne premaze a potom pomaly ist, ako hovoris do 2000, opatrne.. je to stary motor s horsou ucinnostou tak sa zahreje aj na volno, ale nechcel by si zahrievat moderne TDIcko na volnobehu :D

Napsal: úte 02.10.2012 22:34
od Kugelig
Já už mám taky stočenej tachák :lol: takže už nikam nechvátám. V tom si s autem vyjdeme vstříc. TDi? V tom bych asi neuměl ani sedět. Mám rád klasiku. I gramofon mám na petrolej :lol:

Napsal: úte 02.10.2012 22:42
od starynovy
jo jo, zlaty komorkovy diesel s rotackou a jednoduchymi tryskami.. v novej ponuke BMW nevidim nic co by ma oslovilo :D

Napsal: úte 02.10.2012 23:03
od Misanek
starynovy píše:snad necakas na mieste kym sa zohreje voda na 90°C :? to tomu motoru praveze neprospeje, a tvojej penazenke tiez nie..
Nikdo mi nikdy nebyl schopný říct, proč by toto motoru nemělo prosípvat. Můžeš mi to vysvětlit aspoň ty prosím? Když pominu fakt, že tds je v normálních povětrnostních podmínkách během 10 - 15 minut na půlce s vodou a otevírá termostat... Já osobně to taky tak dělám. Jsem mnohem klidnější, když vyjíždím s autem na půlce stupnice teploty než s totál studeným motorem. proto mi třeba přes zimu auto vrčí i 20 minut před domem než vyrazím. A těch pár mililitrů nafty opravdu řešit nehodlám, nejsem TDičkař :twisted:

Co se kvality nafty týče, tak si myslím, že tu ani až tak neni potřeba řešit u traktorového motor jakým TDS bezpochyby je. Takže tankuju co nejlevněj se dá, tzn. co se sežene (samozřejmě nafta, ne vazelína) nebo tankono. Nechápu proč bych do starého dieselu, který dokáže běžně jezdit i na olej měl lít Vervu, Wpower diesel an podobné pseudosračky tahající z lidí akorát peníze :wink: U lidí s CR systémama jejich obavy chápu, nicméně u předkomůrkáčů nikoliv

Napsal: úte 02.10.2012 23:10
od starynovy
nizky tlak oleja, zanasanie ventilov +praca motora za studena je to najhorsie co moze byt, potrebujes ho dostat na prevadzkovu teplotu co najskor, za jazdy par minut, na mieste vid. 20, degradacia oleja prenikanim nafty cez kruzky za studena, opotrebenie materialu.. motory niesu robene na volnobeh ale na pracu, ja nechavam prebublat 1-2 minuty a potom idem akoby bol zo skla, nemozes to zas prehnat stylom 20minut.. to je v zime tak 0,5-0,8L nafty.. to je uz dost si myslim (tiez niesom TDIckar, ale na tom ujdem par km :D ). Ten motor v BMW nevyrobili az tak debilne aby si ho musel predohrievat, a cakat, vela ludi ani nevie aky je krehky, proste chodi, za studena nejako extra nenaklada, a motor ide v pohode, ten prah jeho bolesti je ovela dalej nez si myslis, harcovnici udavaju ze obcas znesie aj vytocenie do obmedzovaca za studena 8O O tej nafte ta nebudem presviedcat, ale ocividne si este nerozobral VE cerpadlo ktore jazdilo na podobne sracky.. tu regulacnu objimku som pohol len kombinackami, a draha potenciometra v stellwerku nebola ani vidiet.. samozrejme ze to auto nechodilo ako ma :?

Napsal: úte 02.10.2012 23:18
od Kugelig
Nechápu proč bych do starého dieselu, který dokáže běžně jezdit i na olej měl lít Vervu, Wpower diesel an podobné pseudosračky…

Původně kontruktér počítal, že to poběží na lehký plynový olej (motorovou naftu). Ne na olej z rostlin. Ale keď už máme hentů únyju a místo žrádla se pěstuje řepka, tak by jeden měl koukat aby mu to sviňstvo totálně nezalepilo (nerozežralo) čerpadlo, trysky, hadičky etc. A drahá nafta (ta prokazatelně vylepšená) ne ŽelWí pawr, vliv těch metylesterů řepky znatelně eliminuje.

Napsal: úte 02.10.2012 23:21
od oldaf
Asi jsem jinej ale nedá mi to nezareagovat, :D s tdsem jezdím od baráku po ránu bokem s 5500otáčkama, do aut liju friťák, trafo, převoďák namíchanej s benzínem, řeznej olej, olej na mazání kompresorů, sádlo rozpuštěný v benzínu.
Ročně najezdím s tímhle motorem i okolo 70tisíc kilometrů a neřeším na tom nic, kromě žhaviček. Myslím že ještě k tomu s jakým výkonem na těch motorech disponuju bych po přečtení těhle nesmyslů chodil pěšky.

Napsal: úte 02.10.2012 23:30
od kizby
Kluci co je to ta benzinka? :lol: přidávám se k oldafovi. Tuk rozpuštěnej v benzinu jsem ale ještě nezkoušel :)

Napsal: úte 02.10.2012 23:34
od oldaf
kizby píše:Kluci co je to ta benzinka? :lol: přidávám se k oldafovi. Tuk rozpuštěnej v benzinu jsem ale ještě nezkoušel :)
To jsem dostal barely z pekáren který byly plný ztuženýho tuku, smažily se na tom koblihy, jééé jak to krásně vonělo. V létě jsem to postavil na sluníčko zalil benzínem a ono se to krásně rozteklo, tak jsem to taky vyjezdil, na pumpu jezdím jen pro něco když potřebuju něco naředit, třeba převoďáky jsou hustý a to to čerpadlo nedokáže natáhnout.

Napsal: úte 02.10.2012 23:35
od rooc
oldaf píše:Asi jsem jinej ale nedá mi to nezareagovat, :D s tdsem jezdím od baráku po ránu bokem s 5500otáčkama, do aut liju friťák, trafo, převoďák namíchanej s benzínem, řeznej olej, olej na mazání kompresorů, sádlo rozpuštěný v benzínu.
Ročně najezdím s tímhle motorem i okolo 70tisíc kilometrů a neřeším na tom nic, kromě žhaviček. Myslím že ještě k tomu s jakým výkonem na těch motorech disponuju bych po přečtení těhle nesmyslů chodil pěšky.

Po tom cos tu napsal, tipuju, ze se minimalne 2 lidi zastrelej:-)) mas bod

Napsal: úte 02.10.2012 23:37
od oldaf
A Ruda Dízl postavil první motor na olej z buráků, nafta v tý době nebyla, až pak se začal používat petrolej :D

Napsal: úte 02.10.2012 23:40
od oldaf
rooc píše:
oldaf píše:Asi jsem jinej ale nedá mi to nezareagovat, :D s tdsem jezdím od baráku po ránu bokem s 5500otáčkama, do aut liju friťák, trafo, převoďák namíchanej s benzínem, řeznej olej, olej na mazání kompresorů, sádlo rozpuštěný v benzínu.
Ročně najezdím s tímhle motorem i okolo 70tisíc kilometrů a neřeším na tom nic, kromě žhaviček. Myslím že ještě k tomu s jakým výkonem na těch motorech disponuju bych po přečtení těhle nesmyslů chodil pěšky.

Po tom cos tu napsal, tipuju, ze se minimalne 2 lidi zastrelej:-)) mas bod
Střílet se nemusej, auto je k tomu aby sloužilo a né abych byl jeho otrokem. Když tady napíšu že v jednom z aut nemám vyměněnej olej už asi 60tisíc km tak to už se pak budou věšet :D

Napsal: úte 02.10.2012 23:41
od Kugelig
Nepučil byste mi někdo pistolku? Z tohohle se musím jít picnout.
A pak rovnou voběsit.

Napsal: úte 02.10.2012 23:42
od oldaf
Kugelig píše:Nepučil byste mi někdo pistolku? Z tohohle se musím jít picnout.
V Chrastavě prej mají :D

Napsal: úte 02.10.2012 23:43
od kizby
Jeden z důvodů proč jsem příznivcem TDS, jedou na vše co je mastné :lol: Je teda fakt že před 14ti dny jsem dostal tankovací kartu na Benzinu, tak jsem zkusil tu slavnou Vervu, no a závěr?........ momentální smes v nádrži: nafta, kompresorový vyjetý olej a benzín. Výkon, řekl bych stejný :)) Minimálně další dva mrtvý :roll:

Napsal: úte 02.10.2012 23:43
od Kugelig
oldaf píše:
Kugelig píše:Nepučil byste mi někdo pistolku? Z tohohle se musím jít picnout.
V Chrastavě prej mají :D
to bych si ty kuličky musel střílet do nosu abych se zadusil. :lol: