Stránka 4 z 4

Napsal: stř 08.05.2013 21:00
od Fx
S převodníkem to nefunguje, resp. funguje jen právě OBD režim na novější auta.

Napsal: čtv 09.05.2013 10:02
od RomanM3
tak dneska rano uz start v pohode normalni. motor si pekne prede, volnobeh nehoupe. vsechno se zda byt ok. akorat jak jsem se byl projet, tak jsem zjistil ze prestal fungovat tempomat. tak nevim, jestli jsem zapomel nekde neco pripojit. zapnu tempomat, kontrolka se rozne. zmacknu plusko at mi drzi rychlost a nic. a po par vterinach kontrolka zhasne...
odpo prijdou svice, tak je vymenim a pri tom to zdiagnostikuju a zkouknu, jestli jsem nekde neco nerozpojil, nebo nezapomel zapojit. mel jsem toho rozebraneho vice
a taky jsem byl naplnit klimu a mam poznatek ze pri stojicim aute pri zapnute klime se mi netoci sahara. nevite nekdo jak je to u tohodle auta?jsem zvykly na to, ze kdyz stojim a zapnu klimu sahara by mela automaticky naskocit na prvni rychlost. stal jsem jen venku ve stinu pri 19 stupnich a motor byl ohrat jen zlehka, ale stejne si myslim ze pri zapnute klime by mela ta sahara bezet...
neverending story toto
odpo vyzkousim tu saharu jestli jede naprimo...

Napsal: ned 03.08.2014 22:16
od Lion-
RomanM3 píše:tak panove novinky:
dorazilo mi cidlo vacky a jiz je vymeneno. jeste jsem to nestih projet, jen trikrat nastartovat smazat chyby a pokazde zkontrolovat....
vypis z chyb je dole
prede jak kote a chyta na drc.
zitra bude rano projizdka a pak zase diag. no doufam ze uz to poslape.
svice budou az ve ctvrtek nejdriv
pridam se k tematu nestartuje, dnes mi po ceste domu zhasnul motor, neslo nastartovat, musel jsem se nechat odtahnout :)
Tak doufam, ze to bdue tento problem, podle diag to vypada na cidlo vacky vstup, nejlepsi je, ze pred par tydny jsem zjistil na diag, ze mam chybu na cidle vacky vystup, auto fungovalo ok, tak ted uz to mam naraz
motor M54 u 520i tour poFL, zhasnul s chybou 65 NW_E Fehler
65 Snímač polohy vačkového hřídele (vstupní MS43)

Napsal: stř 06.08.2014 21:56
od Lion-
ahojte, tak jsem poridil nova cidla, obe dve a vymenil jsem, auto nenastartovalo. tak jsem sli dale a zjistili jsme, ze motor nedostava benzin, tak jsem sli tedy po palivovem cerpadle, vytahli jsme ho a zkusili napojit zvlast a normalne jelo. tak to pak vypadalo, ze to neutlaci - domnenka a po zapojeni do auta jsem normalne nastartoval.
chci se ale mimo to zeptat.
Kdyz jsem mel problem s tim [palivovym cerpadlem, mohla ridici jednotka vyhodnotit, ze mam chyby čidla vačkového hřídele 18 NW_A Fehler, 65 NW_E Fehler. nebo to nema vliv a proste jsem mel vice problemu najednou a tim padem jsem cidla spravne vymenil?
behem toho, co neslo nastartovat nam diagnostika po vymazani chyb nic nehlasila. po zprovozneni a projeti auta uz chyby 18 a 65 nemam. pouze mi zbyva termostat.
dalsi dotaz: mohlo to cerpadlo byt jen zasekle anebo je to znamka toho, ze odchazi a mel bych okamzite vymenit? v blizke budoucnosti urcite vymenim, trebas nikde nezustanu viset :) diky za komentare.
vymenovat cidla zpet za puvodni asi uz nebudu

Napsal: čtv 07.08.2014 07:24
od Birkoff
Ty čidla s tím nesouvisí, prostě více chyb najednou (u E39 normální jev). To čerpadlo okamžitě!!! vyměň, pokud nechceš zažít adrenalin s odtahem odněkud z tramtárie. Tohle přesně dělalo moje. Několikrát (2x myslím) auto nechtělo po přidání plynu zrychlovat a dusilo se, pak se zase rozjelo. Odpoledne jsem už z práce neodjel (nešlo nastartovat). Další den rozborka, nešlo palivo, poklepem se čerpadlo rozběhlo, já odjel a vše se zdálo být OK, ale !!! asi týden na to jedu zase do práce a najednou nic, auto chcíplo, nešlo nastartovat (poklep nezabral) a nezbylo nic než odtáhnout (535i v automatu). Super se to řeší v -10°C, potmě, někde uprostřed ničeho. Navíc další den napadlo 40cm sněhu, takže jsem měl ještě docela kliku. Takže za mně, okamžitě vyměnit, než někde nadobro zůstaneš.

Napsal: pát 08.08.2014 17:23
od Lion-
I přesto, že se povedlo čerpadlo rozchodit, tak jsem tedy vyměnil za nové Bosch.