Stránka 4 z 19
Napsal: čtv 02.02.2012 20:11
od Blahis
pokud máš známou sestřičku tak jí řekni ať ti dotáhne žanetu oni už budou vědět co to je a je fakt maxi
Napsal: čtv 02.02.2012 20:12
od Carpadian
Tohle jsem prováděl na Marei 2.4TD, tam je radiální čerpadlo. Na obrázku je zakroužkovaný místo, odkud jsem tahal.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:15
od Blahis
zítra hnedle zkusím. Ještě se zeptám jak zkusit žhavky jestli jsou nejsou opravdu špatné ? já to zatím zkoušel dle návodu Alla
Napsal: čtv 02.02.2012 20:16
od Carpadian
I kdyby byly špatný, tak by to hulilo - nespálená nafta. To bych vyloučil. Když to neudělá ani obláček, tak to nic nespaluje, protože do toho nic nejde.

Chlapi, nejsem automechanik, jen popisuji, jak jsem kdy kde improvizoval. Snad vám to pomůže.
PS. Ať žijí vyhřívaný filtry.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:18
od Blahis
Takže je velká šance že by mohla být špatná nafta mám tedˇv nádrži tak 25 lítrů mám tam dát jěště naftu nebo jen bezín a tahat a tahat

Napsal: čtv 02.02.2012 20:18
od Blahis
Takže je velká šance že by mohla být špatná nafta mám tedˇv nádrži tak 25 lítrů mám tam dát jěště naftu nebo jen bezín a tahat a tahat

Napsal: čtv 02.02.2012 20:22
od Carpadian
Nali tam 2 litry benzínu (pro jistotu

) nebo mix nafty a VIFu z kanystru, zatřep autem, ať se to promísí a tahej.

Počítej, že to bude voprus. Nebo to zavři na několik hodin do vytápěný garáže nebo haly.

To je úplně nějideálnější. Parafín se rozpustí.
Napsal: čtv 02.02.2012 20:23
od Lucifer
Jo na vyhřívaných filtrech se již pracuje ale spíš jak tak koukám tak bude potřeba mít vyhřívaný komplet vedení až k vstřikům
No já taky přišel na to dneska že tam fakt žádná nafta nejde. Ale ségra je mudr tak mi snad zejtra něco dotáhne už jsem se jí ptal tak budu taky tahat tahat a tahat

Napsal: čtv 02.02.2012 20:25
od Blahis
já bych to rád dal někde do tepla ale když to nejede a ještě je to automat.
Zítra to hnd zkusím musím to zprovoznit
Napsal: čtv 02.02.2012 20:27
od Carpadian
Jak se ti to prohřeje ve filtu, tak ten problém odpadne. Takový mrazy nejsou často. Já tam budu po koupi vozu dávat ten domeček z L200 s pumpou a motýlem + vyhřívání.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:29
od Lucifer
Já sháněl jak blbej garáž ale sehnal jsem jí ale je to asi 20km od baráku ale když nepomůže vycucnout tu naftu tak holt nezbyde nic jinýho. Jinak automat taky můžeš táhnout ale odmontuj kardan od difu

Napsal: čtv 02.02.2012 20:29
od Carpadian
Blahis píše:já bych to rád dal někde do tepla ale když to nejede a ještě je to automat.
Zítra to hnd zkusím musím to zprovoznit
Když to dáš na N, tak to táhnout můžeš. Plaťák asi lepší. No hele, co to vedení prohřát na chvíli fénem

Třeba to chytne. Ale to jsem nikdy nezkoušel.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:30
od Blahis
mě je divný že se mi to stalo v úterý to ještě nebyla taková hrůza ale je pravda že to jem měl prd v nárži chystal jsem se ráno na pumpu. Jinak ten motýlek dole mám ten jsem povolil a teklo z toho studený jako blázen a takový málo mazlavý na naftu
Napsal: čtv 02.02.2012 20:32
od Misanek
Carpadian píše:
Lucifer píše:Tak tohle v bmw nenajdeš
No uvidim až s tou baterkou tak jako řekni mi, že když dávám do nafty vif a ještě asi 6ti násobek tak to někde ztuhne

Tak to je jediný, co si dodělám - tohle je domeček z Mitsubishi L200 2.5TD, ale ta má jen 73Kw. Případně koupím domeček na Navaru, ta má 125kw. Asi budu první, co bude kupovat palivový filtr do BMW na L200.

1Prosim tě jenom nevymýšlej zbytečné 3,14čoviny. S pár takovýmato autama jsem se setkal, kde byly v motoru naprasené věci, které tam neměly nikdy co dělat a pokaždé jsem odb toho dával ruce pryč - může se to zdá sebevíc praktičtější, nicméně taková to inovace krokem do neznáma je fakt nesmyslná a leccos to vypovídá o majiteli.
Navíc u TD(S) je to zbytečnost jelikož je v nádrži podávací čerpadlo, které toto samozřejmě nahrazuje a navíc filtr je vyhříván.
To dycky jenom žasnu, co kdo vymýšlí za zlepšováky a přitom systém jako takový, pokud vše funguje, je bezproblémový a plně funkční v drtivé většině povětrnostních podmínek ale nemůže za to, že do toho někdo natankuje buďto nějakou hodně vodnatou naftu nebo sere v zimě na aditiva... Jsem se málem posral když jsem se jel podívat na jedno auto s tím, že bych jej dojezdil a pak měl na díly, ovšem po otevření kapoty jsem jenom vyvalil oči a žasl s otevřenou hubou - filtr tam byl snad z favorita nebo z čeho. Strašné...
Jinak přirubu na palivák s ruční pumpičkou u BMW existovala - dávala se do E28 524td a co se rozteče týče, tak pasuje do E30 i do E34
Napsal: čtv 02.02.2012 20:32
od Carpadian
Napsal: čtv 02.02.2012 20:35
od Carpadian
Misanek píše:
Jinak přirubu na palivák s ruční pumpičkou u BMW existovala - dávala se do E28 524td a co se rozteče týče, tak pasuje do E30 i do E34
To je hodně zásadní informace. Nevím, že tato možnost existuje, proto improvizace z L200.

Díky za info.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:36
od Blahis
jestli je filtr vyhříván tak asi málo:-) ber to s rezervou

Napsal: čtv 02.02.2012 20:36
od Lucifer
Carpadian píše:Když to dáš na N, tak to táhnout můžeš. Plaťák asi lepší. No hele, co to vedení prohřát na chvíli fénem

Třeba to chytne. Ale to jsem nikdy nezkoušel.

No stojím před barákem bydlím v "paneláku" to bych musel sehnat trošku delší prodlužovák ale taky mě to docela napadá jako řešení než rozebírat začít ohřejvat
Člověk se u toho víc zahřeje než když bude vytahovat naftu stříkačkou

Napsal: čtv 02.02.2012 20:38
od Misanek
Carpadian píše:No to je ten sliz - zparafínovaná nafta.
Spíš voda, jelikož ten spodní výpušťák slouží přesně na toto - palivový filtr zároveň funguje jako odlučovač vody.. To spíš nasvědčuje tomu, že to jezdilo na nekvalitní vodnatou naftu a to bude ten problém dle mého
Napsal: čtv 02.02.2012 20:38
od Carpadian
50m prodlužka na bubnu to řeší.
Misanek píše:Carpadian píše:No to je ten sliz - zparafínovaná nafta.
Spíš voda, jelikož ten spodní výpušťák slouží přesně na toto - palivový filtr zároveň funguje jako odlučovač vody.. To spíš nasvědčuje tomu, že to jezdilo na nekvalitní vodnatou naftu a to bude ten problém dle mého
Lucifer má na filtru 3.000km, tak jsem na tím nepřemýšlel.
