Stránka 4 z 9
Napsal: čtv 06.09.2012 15:03
od rooc
Napsal: čtv 06.09.2012 16:51
od Teddy
Možná, že máš pravdu.
Já mam v současný době totálně v pr.... vlnovec. Výfukový plyny tedy odchází nejkratší cestou ven tim vlnovcem. kdyby tam byly nějaký čidla minimálního tlaku tak už mi to řve, že je něco špatně s vejfukem.
Jinak si taky myslim, že když prostě nepřeroste tlak přes nějakou mez (plnej DPF) tak se procedura čištění prostě nepustí a hotovo.
Motor si prostě myslí, že DPF je čistej jak novej.

Napsal: čtv 06.09.2012 16:58
od rooc
souhlas
Napsal: čtv 06.09.2012 21:31
od mari
Jestli je to tak jak říkáte tak to jednoho dne praskne a i bych tomu věřil, ale málokdo nemá pud sebezáchovy a na to přeprogramování se vyflákne. Kdyby to bylo závislý jen na tom čidle co je před filtrem tak by to mělo být ok, možná by se dalo i odpojit, ale nejsem si jist jestli se nespouští regenerace i v závislosti na jiných věcech.
Napsal: pát 07.09.2012 13:40
od Teddy
Jediný čeho bych se bál je to, že řídící jednotka může vyhodnotit jako chybu to, že už se dlouho nespustila regenerace (i když není potřeba).
jednotka si řekne: "pozor, už jsem najela 20 tis. a pořád neproběhla regenerace. raději to odstavim ať se majitel trochu potrápí.

)))"
Napsal: pát 07.09.2012 19:25
od Misanek
jn, třeba u stavebních strojů to funguje hlavně na počtu natočených mth co jsem četl, nějak to nezávisí na hlídání aktuálního stavu zanešení dpf.
Napsal: pát 07.09.2012 19:29
od rooc
stavební stroj bude asi něco jiného
Napsal: pát 07.09.2012 19:35
od Misanek
To máš asi fakt pravdu no

Nicméně si stejně myslím, že to možná bude jištěno i stavem ujetých km. Jsou to ale všechno doměnky, to je jasné

Napsal: pát 07.09.2012 20:55
od Teddy
Je tu někdo kdo ho má vymontovanej bez úpravy ŘJ?
Napsal: sob 08.09.2012 16:27
od speedfred
ja to mám ,cca od 4 mesiaca 2012
Napsal: sob 08.09.2012 16:30
od Teddy
Spíš napiš kolik km jsi zatím najel a co to dělá.
Napsal: ned 09.09.2012 20:21
od speedfred
no ,jasné blblo som odpovedal.za ten čas som namotal cca 35.000km a zatial to vypadá OK.
spotreba podla BC od min.6,6L priemerná 7,2-7,6L realita troška viac.
kontrolky zatial nevyskakujú žiadne,koncovka výfucku trochu čierna
Napsal: stř 12.09.2012 10:49
od Jendix
speedfred píše:no ,jasné blblo som odpovedal.za ten čas som namotal cca 35.000km a zatial to vypadá OK.
spotreba podla BC od min.6,6L priemerná 7,2-7,6L realita troška viac.
kontrolky zatial nevyskakujú žiadne,koncovka výfucku trochu čierna
Jakou spotřebu jsi měl před tím? Jinak 35tkm je podle mě dostatečný na to aby se dalo říct že to je bez problému. Předpokládám že máš starší motor, kdy je dpf ještě pod autem. Jestli se nepletu, novější motory pak měli i čidlo za a to si myslím že už se tak ojebat nedá.
Napsal: stř 12.09.2012 20:06
od speedfred
ja som kuchnul DPF skoro hned po kúpe,lebo to nechcelo íst (mal som,ale preskočené rozvody) ,preto neviem kolko to bralo predtým.
spotreba je ale myslím podobná ako majú ostatný užívatelia.
teraz mám posledných 4.000km 6,8L taká normal jazda.
525d /2004
Napsal: čtv 13.09.2012 00:11
od danny17
premyslim nad vykuchanim dpf, jeste nekdo nejake zkusenosti s kuchlym dpf bez soft upravy?
Napsal: čtv 13.09.2012 08:19
od matiz
Ja bych byl s tim DPF pomerne opatrny, hlavne z toho duvodu ze je mozne poznat ze tri metru zda tam filtr je a nebo neni a na technickych to budou za chvili resit jako folie na oknech. Taky to nikomu nevadilo az nekdo zjistil ze se z toho daji vytriskat nejake ty prachy. Jak je dneska moda DPF OFF, za chvili budou vsude inzeraty shanim DPF... Cistit, cistit, cistit, ale nekuchat.
Napsal: čtv 13.09.2012 09:59
od drfting
http://www.dpfe.cz/
Má s touto firmou někdo praktickou zkušenost ?
Napsal: čtv 13.09.2012 11:56
od rooc
Velkou picu, priznam se, taky jsem to neupravoval na rj, akorat jsem nechtel poslouchat ze jsem magor, najeto cca 3000km, rychloujizdou dlouhodobe 7,1.....a velky hovno budou resit, pro info, mame stk...proto jsem psal, ze jsem to hned rano strcil na emise, psal jsem ze s filtrem ma limit, 1,5...ja 0,63 a to jsem klukum rekl at to potyraj poradne tahali to snad do 5200 ot...a tento vysledek, a zadne takove kontroly se nechystaj snazili jsme se prosadit nove merici stanice ve stylu D. At se na technicke muzou delat auta se 4x4 a cerne skrinky(centralni system at se technicka neomrdava) vubec o tom na ministerstvu nechcou slyset a zadne takove kontroly se nechystaj tak nepiste picoviny

ja to dal do ......protoze s e61 bude jezdit zena, ted budem mit male a ona bude jezdit kadla kadla odmitam to furt cistit. Navic zkuste jak to jede bez a pak mluvte, pokud tu ma nekdo manual tak si zkuste jak vam to vystreli od 1500 ot treba na 5tku, pak vam sem dam video. KdZ tam nekdo vyvrta dirku tak by bylo tak zle. Ja mel dpf pod autem je v tom jen kus debilniho tvrzeneho plastu a cislo pred....= odstraneni zadara
Napsal: čtv 13.09.2012 11:58
od rooc
drfting píše:http://www.dpfe.cz/
Má s touto firmou někdo praktickou zkušenost ?
Vycistit filtr za 10???

))) jed tam a toho debila rovnou strel pistoli na prasata!!!!
Napsal: čtv 13.09.2012 12:44
od danny17
zitra do toho pujdu, taky si myslim ze konkretne u meho modelu problem nebude, to cidlo reaguje pouze na zvyseny tlak kdyz ucpany filtr a hromadi se pred nim splodiny vyfuku pod vetsim tlakem nez obvykle. na emise kaslu nikdy nebyly problem a popravde ani nevim co tam vlastne meri kdyz projdes i bez katu vlastni zkusenost s vectrou b 2.0 16v a 1,3mpi felda. takze dpf off bych se na emisich nebal to je to posledni.