Stránka 4 z 5

Napsal: pon 31.10.2011 19:48
od beny-maser
na výfuk nevěřím, podle toho co popisuješ to vypadá na málo paliva,co naftovej filtr?nebo máš tu dávku pořád malou, případně rozhozený rozvody.

Napsal: úte 01.11.2011 06:14
od HIDEN
No když přidám dávku paliva tak zase nejdou otáčky rovnoměrně dolů.I když zase teď mám volnoběh 550, takže by to asi miniaturní poklep sneslo. Jinak lidi je možný že se pohne komplet čerpadlo když poklepama na hlavu šteluju dávku?

Napsal: úte 01.11.2011 08:21
od fubutomas
Tyjo,nezlob se na mě,ale ty tady chceš aby to jelo,nežralo a podobný věci a točíš tady se vším od oka... to je trošku na hlavu né??? :roll: zajeď si k někomu na diagnostiku,kdo se tím zabejvá a seřídí ti jak dávku,tak předvstřik... vyplázneš mu tam max dvojku a víš že to máš na 100% dobře!!! A pak nemusíš řešit že to nejede,žere a podobný věci..... :roll:

Napsal: úte 01.11.2011 17:55
od HIDEN
No nikde jsem nepsal že to žere spíš že to žere nějak míň. No a tak jak jsi psal to bych to taky takhle rád vyřešil jenže kdo to umí? Tu dvojku s radostí vysolím když to někdo udělá dobře. Už jsem tady psal požadavek bohužel není nikdo kdo by napsal ať dojedu. :cry:

Napsal: úte 01.11.2011 20:36
od fubutomas
A odkud jsi?To mi neříkej že se tam u vas nenajde nikdo kdo dělá Bmw???

Napsal: úte 01.11.2011 21:20
od beny-maser
BMW dělá každej blb, ale kdo to dělá dobře a rozumí tomu, tak ty lidi spočítáš na prstech jedné ruky, já mám dobré zkušenosti s Bosch diesel servisem v Mostě, jinak je to na severu čech katastrofa,všichni se tváří jako když sežrali šalamounovo h... a ve finále katastrofa.

Jinak Hiden podle těch otáček máš malou dávku a dobře to jede když ti otáčky rychle padnou na cca1tis otáček a pak pomalu klesnou na 800, takhle to tady mají naštelovaný většina lidí co se v tom šťouraj a jsou spokojený.

Napsal: stř 02.11.2011 00:47
od radokrno
čau..
ty jsi říkal ,že jsi od Ždáru,,,mám v plánu nějakou delší trasu,jakože trochu to projet po tý výměně hlavy a přetěsněním čerpadla,tak bychse třeba stavil aspo njen tak na diskuzy a zkouknutí,dokud mám něco málo v paměti z tý svý rozborky...
ale zatim ..nevim ale mě když přetěsnoval to čerpadlo tak mi měnil veškerý tíska a eště jeden váleček a mám dojem že to má taky něco společnýho z určováním dávky paliva.
možná by bylo fajn zkouknout ty rozvody.zkusit to peostě zajistit na setrváku,sundat to víko a změřit to šuplerou,teda dvěma,a kouknout i na pozici toho klínku na ozubeným kole čerpadla.
zajisti 100% přísun paliva do čerpadla.
a možná by to vážně chtělo někoho kdo ti trochu pomůže,aspon slovně.
hele číslo na toho Dvořáka z Humpolce ti posílám soukromě.Ale věc se má tak ,že ví že z tebe žádná velká koruna nebude a moc se tím nebude chtít zabývat,tudíž si zkus zajistit s nim osobní konzultaci,diagnostikuje všechno.
Ale zatim bych se s nim nedomlouval na nějakým tom vyměnování dílůnebo nastavování čerpadla.čistě konzultaci.

Napsal: stř 02.11.2011 10:11
od fubutomas
Hele... at ti aspon nekdo seridi predvstrik na hodinky a pak zkousej tu davku,ale aspon ten predvstrik aby jsi mel tak jak ma bejt.... a proc jsi si pred tim pretesnenim neudelal znacku kde byla ta hlava?

Napsal: stř 02.11.2011 11:49
od radokrno
fubutomas píše:Hele... at ti aspon nekdo seridi predvstrik na hodinky a pak zkousej tu davku,ale aspon ten predvstrik aby jsi mel tak jak ma bejt.... a proc jsi si pred tim pretesnenim neudelal znacku kde byla ta hlava?

ani tak by se podle mne netrefil na původní místo.chce to bud fakt podle sebe a tak jak to píše beny....nebo profi práci.
každopádně to chce zjistit zda li je to opravdu tou dávkou a ne něčim jiným...
zjištovat...

Napsal: stř 02.11.2011 18:54
od ViktorDDD
na začiatok treba nastaviť vačku podľa prípravku a predvstrek presne, potom keď sú tieto veci na 100% sa môžeš hrať s dávkou, tú potom už nastavíš aj podľa otáčok, výkonu, štartov, ale darmo sa budeš hrať s dávkou keď máš zlý predvstrek nebude to nikdy 100%

Napsal: stř 02.11.2011 20:09
od fubutomas
Nemusel by se trefit uplne na presny misto,ale aspon priblizne vedet kde to bylo,to samy ten predvstrik,kdyz nemas nikoho kdo to seridi... tak pred povolenim cerpadla oznacit a snazit se dat priblizne jak to bylo.... takhle se s tim drbat je k nicemu :?

Napsal: pon 07.11.2011 21:51
od Tompo
Mám jednu otázku k TDS, sice trochu odbočím, ale nebudu kvůli tomu zakládat nové vlákno. Jde o to, že jsem si všiml, že když mi běží na volnoběh, tak pod koncovkou výfuku jsou malý kousky sazí... Je to normál, nebo je něco špatně? Díky za reakce

Napsal: úte 08.11.2011 06:59
od beny-maser
je to problém! potřebuješ vymést saze, pozvi si komeníka :D
je to normál jde to vidět hlavně když napadne sních,dokud nemáš filtr pevných částic tak to tam bude, taky pomáhá občas auto pořádně ohřát a vejfuk vyvětrat :D

Napsal: úte 08.11.2011 20:40
od Tompo
:D , no, právě to vyvětrání chybí, teď s tím jezdí mladá a já už ani pomalu nevím, jak se v tom sedí :D

Napsal: čtv 08.12.2011 18:58
od HIDEN
Ahoj, tak jsem začal uvažovat o mechanickém čerpadle z 2.4 Umíte někdo to tam namontovat nebo alespoň nějaké zkušenosti?

Napsal: čtv 08.12.2011 20:28
od beny-maser
pokud můžu poradit tak oldaf na mechaniku nikoho lepšího asi ani neseženeš. Do jaké jsi se dostal fáze, že to chceš předělat?

Napsal: čtv 08.12.2011 21:26
od HIDEN
No jelikož sem měl zase malej volnoběh a motor docela rachtal tak jsem chtěl miniaturně přidat a zase to mám všelijaký. Pokud vím tak na tý mechanice se dá nastavit jak dávka paliva tak i volnoběh.

Napsal: pát 09.12.2011 07:50
od beny-maser
a jak jsi přidal? chce to jen poklepat na povolenou hlavičku čerpadla za chodu, když je to teplý.
Nebylo by lepší to odvést k někomu, kdo tomu rozumí, než to začít bastit. Pokud ti čerpadlo, myslím hlavně regulační hlava, funguje jak má, tak bych ho za mechaniku neměnil. A seřízení vyjde levněji než bastění.

Napsal: pát 09.12.2011 13:32
od ViktorDDD
keď chceš upravovať a dávať napr. väčšie turbo tak potom mechanika s 12mm hlavou to ano, ale keď to tam chceš len preto lebo elektriku nevieš poriadne nastaviť tak to nerob
inak potrebuješ mechanické čerpadlo, možno ešte vyrobiť medzikus keby bola iná príruba, prerobiť ovládanie z elektriky na mechanické čiže plynové lanko atď.
alebo: dať to tvoje elektrické čerpadlo poriadne nastaviť

Napsal: pát 09.12.2011 14:49
od HIDEN
Tak jsem to ladil povolil ty 3 šrouby a fakt sem jen malím poklepem směrem do kabiny přidával a za tepla pak pořádně utáhl ( to jsem by spokojen) a druhej den jak za studena tak za tepla docela bordel:( jinak slyšel jsem že automaty mají menší volnoběh než manuál já to mám překopaný a volnoběh mám docela malej dle mě no a když to nastavím na dobrej volnoběh třeba těch 800 ot. tak zase po vytočení motoru to dělá bordel než to padne na volnoběh. No a upravy bych se nebal minimálně ten větší IC když by tam bylo víc nafty s tím mechanickým čerpadlem.. Ale pokud by se našel někdo kdo to umí nastavit to moje tak budu jedině rád a myslím si že ho mám v dobrým stavu.