Stránka 4 z 5
Napsal: ned 19.12.2010 19:49
od aristoloser
nech jí v tom projet na parkovišti s vypnutou elektronikou,at vůbec pozná,kdy se co děje,aby nezmatkovala dopředu ,kdy se jedná o smyk ,jak to brzdí ,atd...ty ženský z toho bejvaj vyděšený ,jen o tom začnem mluvit....
Napsal: ned 19.12.2010 22:18
od Dandy33
Filozof píše:Holce kup BMW 118d co jezdí za 5litru. (Bohužel ale stojí 200-250tis.)
5ka každá pojede alespon za 10-13litru po městě
At je to 523i nebo 530d.
BMW 5 a zároveň mít ekonomické auto do města si trošku protiřečí.

Přesně je to tak

Napsal: pon 20.12.2010 10:49
od DirtyHarry
Co má carisma za gumy? kolik má vzorku a jaký je rok výroby?
Sava Eskimo,cca 6 mm,jsou po bývalém autě,staré 4 (možná 5) let. Sice taky už žádná hitparáda,ale když podkluzuje předek na břečce v 90-ti stupnový zatáčce do kopce,tak to prostě s plynem neutočím (a bez něj ten kopec nevyjedu...). Jinak to auto sedí na sněhu dobře a - bohužel

- lépe a rychleji topí.
Napsal: pon 20.12.2010 19:46
od Vena
Nevím co máte, mladá jezdila s mojí 39kou asi čtvrt roku jen po městě a nemohla si to vynachválit.
Napsal: pon 20.12.2010 19:54
od magiccc
DirtyHarry píše:Co má carisma za gumy? kolik má vzorku a jaký je rok výroby?
Sava Eskimo,cca 6 mm,jsou po bývalém autě,staré 4 (možná 5) let. Sice taky už žádná hitparáda,ale když podkluzuje předek na břečce v 90-ti stupnový zatáčce do kopce,tak to prostě s plynem neutočím (a bez něj ten kopec nevyjedu...). Jinak to auto sedí na sněhu dobře a - bohužel

- lépe a rychleji topí.
nebo taky 5-6 let.. Je tam na pneumatice vyražený DOT a tam to píšou.. Po čtyřech letech jsou pneumatiky k ničemu. Nebo ne k ničemu, ale už nefungujou tak jak mají (obzvlášť zimní)
Napsal: úte 21.12.2010 08:48
od DirtyHarry
ale už nefungujou tak jak mají (obzvlášť zimní)
...já vím,Bohušu,já vím...
...ále,nic to nemění na faktu,že s Helmutem je na sněhu lepčejší poježdění.
Napsal: úte 21.12.2010 11:14
od Zdenal
Já mám na mojí e39 zimní Michelin Alpin nebo tak něco. Max 4 mm, už je jezdim 3. zimu a kupoval jsem je starší. Ani nevim jak jsou starý, ale určitě víc než 4 roky.
A přesto....vyjedu všechno bez problému. Zrovna včera jsem parkoval na ledovce ve který byly vyjeté koleje a zasněženo novým sněhem, který byl už trošku rozježděn, takže sajrajt největší. Couval jsem do zatáčky mezi auta a do kopce, že bych tam pěšky skoro nevylezl. A bez problémů.... Zastavil jsem potom schválně v půlce kopce a zkusil se rozjet a bez problémů jsem se i rozjel a při couvání!!!
Tady není problém jestli pro ženu do města ano nebo ne, ale tady je problém, že e39 žere víc než Octavia.
Pro všechny co by se chtěli vozit v e39 (jakýkoliv motor) se spotřebou 6 litrů po městě:
ZAPOMEŇTE NA TO A KUPTE SI OKTAVII !!! PAPA LALA
Napsal: čtv 23.12.2010 21:14
od mira333
Napsal: pát 24.12.2010 15:31
od Kantry
v nakladech na servis je jenom jeden podstatny rozdil a to CR vstriky a vysokotlake cerpadlo, jinak to vyjde nastejno... takze pokud nekdo koupi 530D a ma na tyhle veci stesti, da za servis min nez za benzinaka..
Souhlasim s Mirou, oprsvdu bych chtel videt benzinovy bmw, ktery ma kombinovanou 7, to je dobra utopie
Napsal: pát 24.12.2010 15:55
od Dan td
Kantry píše:Souhlasim s Mirou, oprsvdu bych chtel videt benzinovy bmw, ktery ma kombinovanou 7, to je dobra utopie
To jste toho s Mirou asi ještě moc neviděli

Napsal: pát 24.12.2010 18:03
od Marda
Kantry píše:v nakladech na servis je jenom jeden podstatny rozdil a to CR vstriky a vysokotlake cerpadlo, jinak to vyjde nastejno... takze pokud nekdo koupi 530D a ma na tyhle veci stesti, da za servis min nez za benzinaka..
Souhlasim s Mirou, oprsvdu bych chtel videt benzinovy bmw, ktery ma kombinovanou 7, to je dobra utopie
Tak jsi toho asi ještě moc neviděl, koupil jsem staré 116i a ta jezdí za 6litrů
Moje 530i jezdí cca za jednou tolik

ale to svezení

Napsal: sob 25.12.2010 17:24
od mira333
hehe... takze jeste jednou... to co jsme videli nebo nevideline vyjadřuji se z pozice cloveka ktery nema 5 nebo 10 auto... moje vlastni zkusenost je mnohem vyssi. verim ze nekdo jede s benzinem okolo 7-8 litru coz nepopiram jenom tvrdim ze takovahle jizda je vyslovene ekorally a při tomhle zachazeni pojede diesel za 4-5 litru (manual samozrejme) to je 3 litry rozdil na 100km (90kč) ikdyz nekdo jezdi minimum tak najede 2000km mesicne coz dela 1800kč mesicne tj 21600kč za rok. to znamena ze si kazdy rok muzete koupit nove cerpadlo a co se trysek tyka prave jsem to resil na 320d coz jsou stejne trysky jak na 530d a v bosch servisu stoji uz 4200kč kus (kolik stoji vstřik na benzin? hm?) repas turba 8500 (turbiny.cz).... kdo umi pocitat jednoduchou matematiku tak vi ze kdyby mu na tom dieselu kleklo uplne vsecko (coz se pri neunahlene koupe auta nestane!) tak je za 3 roky financne uplne stejne jakoby provozoval benzinovy vuz (a to by musel jezdit be poruchy).... samozrejme skalni zastanci benzinu budou oponovat ale jestli jsem dobre cetl ma to byt vuz pro zenu s ditetem a kocarkem takze argumenty o zvuku motoru vykonu atd.... no ja to beru takhle protoze jsem pochopil ze se chce ekonomicky a bezpecne prepravit z bodu A do bodu B
Napsal: sob 25.12.2010 17:30
od mira333
Marda píše:Kantry píše:v nakladech na servis je jenom jeden podstatny rozdil a to CR vstriky a vysokotlake cerpadlo, jinak to vyjde nastejno... takze pokud nekdo koupi 530D a ma na tyhle veci stesti, da za servis min nez za benzinaka..
Souhlasim s Mirou, oprsvdu bych chtel videt benzinovy bmw, ktery ma kombinovanou 7, to je dobra utopie
Tak jsi toho asi ještě moc neviděl, koupil jsem staré 116i a ta jezdí za 6litrů
Moje 530i jezdí cca za jednou tolik

ale to svezení

ano spravne jsi to rekl 116 jezdi za 6 tu sem ale neplet.. srovnavame diesel a benzin z 5ky. jak pises 530 i 12 litru a to je svezeni.. jeste jednou opakuji 12 neboli DVANACT litru.... na moji ex 530d AUTOMAT dlouhodoba spotreba 9,5 litru 70000km/rocne hodne hodne hodne rychlou jizdou a nutno podotknout bez jedninneho problemu.. mimo veci jako desticky kotouce a dalsi spotrebni veci jsem nebyl nucen do servisu investovat jedinnou korunu. kdyz jsem ji prodal mela najeto 295000km coz mluvi za vse!
Napsal: ned 26.12.2010 15:54
od Marda
mira333 píše:Marda píše:Kantry píše:v nakladech na servis je jenom jeden podstatny rozdil a to CR vstriky a vysokotlake cerpadlo, jinak to vyjde nastejno... takze pokud nekdo koupi 530D a ma na tyhle veci stesti, da za servis min nez za benzinaka..
Souhlasim s Mirou, oprsvdu bych chtel videt benzinovy bmw, ktery ma kombinovanou 7, to je dobra utopie
Tak jsi toho asi ještě moc neviděl, koupil jsem staré 116i a ta jezdí za 6litrů
Moje 530i jezdí cca za jednou tolik

ale to svezení

ano spravne jsi to rekl 116 jezdi za 6 tu sem ale neplet.. srovnavame diesel a benzin z 5ky. jak pises 530 i 12 litru a to je svezeni.. jeste jednou opakuji 12 neboli DVANACT litru.... na moji ex 530d AUTOMAT dlouhodoba spotreba 9,5 litru 70000km/rocne hodne hodne hodne rychlou jizdou a nutno podotknout bez jedninneho problemu.. mimo veci jako desticky kotouce a dalsi spotrebni veci jsem nebyl nucen do servisu investovat jedinnou korunu. kdyz jsem ji prodal mela najeto 295000km coz mluvi za vse!
Hele, psal jsi, že by jsi chtěl vidět BMW, který má kombinovanou spotřebu 7/100km, tak jsem reagoval. Pokud chceš šetřit a předhazovat výhody nafty, pak neřeš BMW a jezdi v Oktávce za 4,5l
Nikdo mě ale nikdy nepřesvědčí, že jakýkoliv sebelepší diesel, bude na tom lépe z pohledu vyrovnaných jízdních vlastností, než benzín v obdobné třídě/kategorii. POZOR! nemám nic proti dieselům, právě naopak a R6 nafta v BMW je famózní motor, který nemá obdoby (spotřeba, krouťák). Ale pokud se neřeší provozní náklady, pak nemůže diesel nahradit benzín....
Sám jsem koupil 530i z důvodu koupě jetého auta i když jsem moc chtěl 530d, ale větší pravděpodobnost závad mě odradila. Hledám teď ke koupi předváděčku, nebo skladovku X6 (na novou se čeká min. 4měsíce) a zásadní podmínka je 30d, nebo 35d ALE PROTOŽE JE TO NOVÉ AUTO SE ZÁRUKOU!!!
Takže můj názor: pokud ojeté a co nejméně problémů do budoucna, tak zásadně benzín. Pokud nové, pak má smysl benzín pro fajnšmejkra, nebo "závodníka", který si kupuje BMW ne kvůli prestiži

Napsal: ned 26.12.2010 17:49
od mira333
......

ja ti to preju ....... rad bych zopakoval jednu vec moje zkusenost je nekolikanasobne vyssi nez 5-10 aut (vlastnich) takze mohu porovnat treba 3,0i a 3,0 d protoze jsem mel obe 3,0i 2x 3,0d 3x... rocne najedu 70000km. to co pisu neni halda domenek ale osobnich zkusenosti. rad bych podotkl ze hlavni problem je v tom ze se bud k autu chova nekdo jak prase nebo vozidla kdyz prekracuji hranice do cech tak jim ubude 200000km!!!
Napsal: ned 26.12.2010 21:32
od Marda
To s tebou souhlasím - při přechodu hranic se motá tachec neskutečným způsobem. A hlavně u BMW to člověk přecházející z "běžného" auta vůbec nepozná.
Už jsem to na fóru psal několikrát: když jsem kupoval E60, tak jsem vyzkoušel několik kusů 530d. Všechny měly +- magických 150tis. km. Měly běžné opotřebení, které jsem přisuzoval udávaným km. Když jsem pak sedl do 530i s cca 210tis. km, které vypadalo jako nové!!!!!kožený interiér v super stavu,atd... pak mně došlo, že ty 530d co měly na tacho 150tis., měly ve skutečnosti minimálně dvojnásobek
Proto bych nekoupil jetou naftu, vyjma premium selection!!!
Napsal: úte 28.12.2010 14:58
od mira333
ach jo... reknu ti takovou pohadku... byly jednou takovy bmw co jezdily v itali pak byly na slovensku a pak byly v brne v rxxxxru... ne nebudu sem psat vic... doufam ze to pochopis. vis jaky je pouceni z pohadky? par razitek ti vyhrajim z brambory na pocitaci taky umim a nevim jak je to u bmw ale ve skodovce se da objdnat servisni knizka za 38kč!!!!!
a jak to vim? mel jsem 535d ktera jela taky z it ze stejneho mista stejne jak ty bmw z pohadky staci??
Napsal: úte 28.12.2010 15:58
od mario42
messiah píše:Ahoj, můžete mi prosím poradit jaké zvolit 5kové BMW.
Jednalo by se o druhý vůz do rodiny.
Pro přítelkyni. A chceme určitě kombi.
Potřebuji poradit hlavně s ohledem na provozní náklady a spolehlivost.
Jezdíme hodně po městě. Kratší trasy.
Výbava mne ani moc nezajímá, protože 5ka má v základu snad všechno
co v Octavie v plné výbavě.
Chceme investovat max 150 tisíc.
Děkuji za radu.
Vlád´a
Nejlepší „rozumný“ motor do e39 byl 528i 2xVanos, teda motor řady M52TU (98-2000). S těma motorama bylo vůbec nejmíň problémů, litinové vložky válců, velice slušný výkon a akceptovatelná spotřeba. Slabší 520i a 523i z té řady taky nejsou špatné, ale nežerou o moc míň- jenom za stejné peníze míň jedou.
Předchozí M52 (šestiválce do r. 98) byly komplet celohliníkové (teda bez vložek), to jak se trochu uhřálo (což při zdejším chlazení na heslo nebyl zas takový problém) tak byl konec, hlava i blok do vrtule, v těch dnešních kilometerch tam už odcházejí i ty jednoduché vanosy.
M54 od roku 2000 (520i 2.2, 525i a 530i) zase už z výroby dostaly „ekologické“ pístní kroužky pro velmi nízké tření a teď nám v kilometrech vesele berou olej a jejich komprese se pomaličku, ale jistě ztrácí.
Napsal: stř 29.12.2010 11:35
od Marda
mira333 píše:ach jo... reknu ti takovou pohadku... byly jednou takovy bmw co jezdily v itali pak byly na slovensku a pak byly v brne v rxxxxru... ne nebudu sem psat vic... doufam ze to pochopis. vis jaky je pouceni z pohadky? par razitek ti vyhrajim z brambory na pocitaci taky umim a nevim jak je to u bmw ale ve skodovce se da objdnat servisni knizka za 38kč!!!!!
a jak to vim? mel jsem 535d ktera jela taky z it ze stejneho mista stejne jak ty bmw z pohadky staci??
Nevidím důvod, proč by třeby i Renocar nemohl protiúčtem vykoupit staré BMW s milionem km a stočeným tachometrem. Toto ovšem neprodává se zárukou a už vůbec ne jako PremiumjSelection.
K té servisní knížce a razítku z brambory: Včera!!!!jsem byl v Renocaru a ptal se na založení nové servisní knížky (kamarád koupil takřka novou 335i coupe ze zabaveného leasingu) - samozřejmě hned založí novou, ale od současných km. Doporučil nechat udělat duplikát ze servisu BMW, kam dosavad původní majitel jezdil. Takže všechno jde. Samozřejmě nejsem naivní a je mně jasný, že za peníze se dá pořídit serviska i s vypsanou historií a razítky nikoliv z brambory, ale nedá se dodatečně doplnit historie do databáze servisu BMW!!! Pak je na kupci, zda bude věřit jen papírové servisce, nebo si nechá vyjet servisní úkony
Já jsem ale psal, že bych koupil naftu jedině novou, nebo premium selection, kde mám automaticky 2 roky záruku!!!
Napsal: stř 29.12.2010 17:35
od Zdenal
Když se ti po 2 letech něco posere na X6, tak stejně zaplatíš násobky toho co na ojetině bez záruky....