Napsal: ned 13.01.2013 23:11
tu riesis take banality
to sa tych policajtov nebojite?

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jj, nad tím jsem taky přemýšlel, jenomže kde sehnat právě tyto protikusy mě nenapadá vzhledem k tomu, že konektory na kabelovém svazku auta ase přímo zapojují do světel... Ale dík za radustarynovy píše:co som zatial videl asi 3 sady, pouziva to takmer totozny konektor, hodne podobny fiatackemu, s gumickami.. takze sa to mu strihaniu asi nevyhnes.. schodnejsie by bolo zohnat si BMW konektory, odtstrihat tie na sade, a prispakovat to miesto nich...
Ne ne, u E34 je tuším takový "jakoby obdélníkový" konektor - dva kulaté piny vedle sebe. Právě jsem už měl několik E34 rozebraných, ale pokud si dobře vzpomínám, tak jsem nikde neviděl podobný konektor jako protikus, takže proto jsem se na toto ptal. Jinak jak řikáš, nakonec to napojím přímo z patrony do které se zapojuje konektor ze svazku auta. Resp. jak jsi sám řekl vytáhnout ten kabel co jde na žárovku ven do ballastu a pak z ballastu nazpátek vysokonapěťovou větev k výbojce. To, že budu muset vrtat do patrony je mi jasné a to mě nějak extra netrápí, protože tyto krytky jdou jednoduše vyměnit za "nepoškozené" s dírou, když už na to přijdeLucifer píše:u e34 je shodny kulaty konektor jako u e36? Pokud jo tak konektory byvaji i jinde myslim ze napr u lambdy je kulatej ale nevim jestle bude na chlup stejnej.
Bud bych to resil sehnanim protikusu konektoru a na ten udelat vyvod do hid ale na dalkovy a obrys budes potrebovat jeste puvodni konektor do kteryho to budes muset prepojit. Takze samce i samici.
Nebo dalsi moznost bych videl napojit to na drat primo ve svetle. Napojit na ten faston co jde na zarovku a ze svetla na balast kostru bych si pritahl novou od kostriciho bodu. Asi se nevyhnes vrtani pro kabel vybojky do krytky svetla.
To je právě už celkem prasárna...Lucifer píše:Takže něco jako u compactu. Už zhruba vím jakej konektor to je.
No buď takhle a nebo naříznout izolaci před konektorem připájet kablík na balast a pořádně zaizolovat by bylo taky řešení. Ale problém je ten že na ten drát nedostaneš smršťovačku protože nemáš dostupnej konec toho drátu přes kterej by se smršťovačka vešla takže jedině izolepa
Ano, toto byl můj plán B, pokud se nenajde ballast s totožným konektorem. Nicméně i tak díky za tipbeny-maser píše:zbasti krytky světel já to mám taky tak![]()
pokud odejde trafo nebo výbojka jen přehodím krytku a strčím tam žárovku a jedu dál na origo světlo.
Jinak na 4300K policajti nep.čují,teda alespoň tady u nás na severu.