Stránka 4 z 6
Napsal: pát 15.03.2013 20:46
od blinker
ok vyměnim a budu i rád já, kdyžtak stary-novy zkus prosím najít odkaz na ten návod, který jsi už psal.... ať se tu zbytečně neptám na něco co bylo napsáno... aaa ten trojúhelníkovej klíč - vyrobit svépomocí z nějakýho trupkáče asi co

) ...... jeden píšete hyd. hlava, druhý rozdělovací hlava - to je předpokládám to samé

Napsal: pát 15.03.2013 21:03
od starynovy
j je to to same.. na ten trojuholnik ide naklepat tisichranova 7čka.
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 66647.html na tej istej stranke su kdesi navody pri vymene rozvodov apod. su tam nejake fotky ak ti to pomoze.. ale vsetko uz bolo povedane.
Napsal: pát 15.03.2013 21:43
od blinker
Takže je možný, že jak jsem povolil tu el. hlavu a sundal a nandal víčko, tak jsem s ní hnul (i když jsem vyndal jen ty torxy) a změnil dávku?

Napsal: pát 15.03.2013 21:48
od starynovy
zalezi ktore sroby si oddelal, tie vrchne s tym nehnu, mimo toho pokial nepovolis ten trojuholnik nepohne sa nic, leda kladivom.
Napsal: pát 15.03.2013 22:09
od blinker
starynovy píše:zalezi ktore sroby si oddelal, tie vrchne s tym nehnu, mimo toho pokial nepovolis ten trojuholnik nepohne sa nic, leda kladivom.
tak to by mělo být oké...
Napsal: pát 15.03.2013 22:40
od blinker
ještě přidám něco

na tý rozdělovací hlavě uprostřed je tuším trojúhelníkovej šroub, nebo matka, nebo nevim co to je (viz.
http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =108&ty=59 ) kolem toho to chce taky přetěsnit ne?
Napsal: pát 15.03.2013 22:49
od starynovy
ak budes dost mocny, a povolis to sikovkami je tam O-ring, ale este som nevidel aby to tieklo.
Napsal: sob 16.03.2013 16:42
od blinker
tak to vypadá, že čerpadlo tam ani pořádně nesedlo, do tý drážky - klínek tam je a šlo až podezřele lehce ven. Nedaří se mi natočit motor na HU, otáčel jsem tim šroubem pod visco spojkou vrtule - ale zase to nechci přeskočit

tam bude asi jeden směr otáčení co? nebo to mám otočit na HU přes něco jinýho

Napsal: sob 16.03.2013 17:13
od starynovy
mas tocit po smere hod. ruciciek tou maticou (kluc 22?) na kluke. Dufam ze si stym netocil bez cerpadla, lebo si uz dotocil.
Napsal: sob 16.03.2013 17:31
od blinker
dal jsem na tvou radu a bez čerpadla jsem s tim netočil, ale ani s tim čerpadlem jsem s tim moc nepootočil... Btw. čerpadlo přetěsněný, jako nástroj na vyndání starýho těsnění výborně posloužil háček na ryby a bylo teda pekelně zpuchřený, nový těsnění tam šlo bez problémů opatrně nandat přes tu hlavu

to jsem rád. Teď než to zkusim chci zkontrolovat ty rozvody, nooo tam u tý vrtule je něco ještě většího než 27, řekl bych 32. Točit po směru hodinovejch ručiček znamená když stojím před autem a koukám na motor, tak po směru hodinovejch ručiček?

Napsal: sob 16.03.2013 17:38
od starynovy
ked sa pozeral spredu na motor, na chladic tak po smere.. na hlavnej remenici je sroba, je to vacsie ako 22 zrejme? ale nie viac ako 30, to som si isty. Je to pod vrtuslou, najvacia remenica, vo vnutri je ten velky srob, a tym tocis.. nicim inym to nepohnes.
Napsal: sob 16.03.2013 19:08
od beny-maser
blinker píše:tak to vypadá, že čerpadlo tam ani pořádně nesedlo, do tý drážky - klínek tam je a šlo až podezřele lehce ven. Nedaří se mi natočit motor na HU, otáčel jsem tim šroubem pod visco spojkou vrtule - ale zase to nechci přeskočit

tam bude asi jeden směr otáčení co? nebo to mám otočit na HU přes něco jinýho

pokud chceš točit motorem ,tak toč za šroub řemenice na klice a netoč s tím za vodní pumpu.
Napsal: sob 16.03.2013 19:51
od blinker
už mám motor krvavej, jak mám prsty orvaný

... tak vráceno do auta, chytnout nechce, nafta už nikde neteče... vačka nahoře klín do jednoho směru, vyfotil jsem to. Nejdřív chytil jak dostal první dodávku nafty, hned chcípl, potom nechtěl naskočit, při spuštěnym startéru se jakoby chytal, ale nechytil...
http://blink.rajce.idnes.cz/e34_tds_11_1995
Napsal: sob 16.03.2013 19:57
od starynovy
a tocil si dost? nezabudaj ze vsetko je zavzdusnene, to chce aspon 20s dokopy.
Napsal: sob 16.03.2013 20:05
od blinker
starynovy píše:a tocil si dost? nezabudaj ze vsetko je zavzdusnene, to chce aspon 20s dokopy.
max 10sec jsem mu dal... chtěl jsem nejdřív abyste se koukli na ten klínek čerpadla, jestli mi to náhodou nepřeskočilo... btw na tom rajčeti jak je 3. fotka - ten konektor k čemu může být? jeden je v pal. filtru, druhý tam je takhle na volno.
Napsal: sob 16.03.2013 20:09
od starynovy
j mas to nastavene dobre, ten konektor ide do snimaca teploty paliva na drziaku filtra.
Napsal: sob 16.03.2013 20:16
od blinker
takže teď ho pořádně odvzdušnit, pohrát si s předvstřikem a s dávkou a mohl bych jezdit což

.... v držáku paliváku je to zapojený, tenhle je další ze svazku

Napsal: sob 16.03.2013 21:11
od starynovy
tak to neviem, mam jeden 2-pin volny, ale je hodeny az pri ABS pumpe..
Napsal: ned 17.03.2013 12:25
od blinker
tak je to zpátky, startuju, ale nedrží volnoběh, když pustim otáčky pod 1000 tak pojde

ještě se ho pokusim líp odvzdušnit a potom to bude asi o dávce ne?

Napsal: ned 17.03.2013 12:27
od starynovy
urcite