Doktor1 píše:tak od kompresoru to jde na čídlo tlaku(sepnuto od 2,8 do 33bar) po černošedým a od čidla do klimapanelu po modročerným drátu..
pak je tam ještě "verdampferfuehler"-žlutočerný a hnědočerný z čidla do jednotky....
pokud přivedeš + na kompresor a vše je ok,tak bude chyba v těchto drátech nebo čidlech....
poznatek......z klima kompresoru mi vede cernej drát s červeným pruhem a žlitejma "kroužkama" do pojistkový skříně.....připojenej na relátko..... na relátku jsou 4 dráty, dva pod porudem, jeden tenhle z kompresoru a jeden černej s modrým pruhem a ten vede........ někam do pryč.
z čidla na "bance" mi vedou 4 dráty.... jeden hnědej, to je jasný, jeden černošedivej, poměrně silnej, druhej černo šedivej a ten poslední nevím

takže, kam asi vede ten černomodrej z relátka? to přístrojovky, do řídící jednotky????
je to siper zábava lést po jednotlivejch drátech
