Stránka 4 z 15
Napsal: čtv 22.02.2007 03:27
od Dani34el
[quote="milonovo] Když v tom máš takhle jasno tak nechápu co se tady řeší.Nebo máš v úmyslu přesvědčit ty který dieslem spokojeně jezdí,že jsou paka?

[/quote]
Paka nejsou. Ale podlehaj iluzi že se diesel vyplatí. Protože podlehaj psychologickýmu bludu, že tankujou jednou za xxx-km a u benzínu se tankuje daleko častějc........ Tohle výrobci dnešních komlikovaných dieselů dobře vědí a v reklamách klamou spotřebitele a zvýrazňujou tradičná´í hodnoty dieslů - totiž dlouhá životnost annízký náklady - což už dávno neplatí...
Jediný co je důležitý je TCO = total coasts of ownership tzn. to, co Tě auto skutečně stojí sakum prdum se všim všudy, včetně váh vźduchu, včetně vstřiků za 70.000 Kč a nebo včetně vyšší pořizovačky dieselu.... pak zjistíš že se Ti benzíňák vyplatí daleko víc, pokud fakt nenajezdíš ročně třeba 60.000 km, ale i tak jezdíš furt s otevřenou kudlou v zádech, páč riskuješ že se vydáš za drahý cstřikovače a vysolíš 70.000 Kč 
Napsal: čtv 22.02.2007 09:01
od zet
Koukám že cena vstřikovačů je skutečně univerzální strašák a jasný důvod proč ne dízla.No jestli je to teda jediné možný díl který se opotřebuje(nikoliv porouchá) no tak sláva.Jinak celej motor 530d stojí u Bychla 230t. to je zase lepší než jenom ty CR za 70 ne?
Napsal: čtv 22.02.2007 09:07
od zet
Dani34el píše:[quote="milonovo] Když v tom máš takhle jasno tak nechápu co se tady řeší.Nebo máš v úmyslu přesvědčit ty který dieslem spokojeně jezdí,že jsou paka?

[/quote]
Paka nejsou. Ale podlehaj iluzi že se diesel vyplatí. Protože podlehaj psychologickýmu bludu, že tankujou jednou za xxx-km a u benzínu se tankuje daleko častějc........ Tohle výrobci dnešních komlikovaných dieselů dobře vědí a v reklamách klamou spotřebitele a zvýrazňujou tradičná´í hodnoty dieslů - totiž dlouhá životnost annízký náklady - což už dávno neplatí...
Jediný co je důležitý je TCO = total coasts of ownership tzn. to, co Tě auto skutečně stojí sakum prdum se všim všudy, včetně váh vźduchu, včetně vstřiků za 70.000 Kč a nebo včetně vyšší pořizovačky dieselu.... pak zjistíš že se Ti benzíňák vyplatí daleko víc, pokud fakt nenajezdíš ročně třeba 60.000 km, ale i tak jezdíš furt s otevřenou kudlou v zádech, páč riskuješ že se vydáš za drahý cstřikovače a vysolíš 70.000 Kč 
[/quote][/quote]
P.S.Proč pořád dokola řešíte jestli se vyplatí BMW benzín nebo dízl,provozně se přece nvyplatí ani jeden.Na to jsou tady auta s motorem do 1.2l a pc. do 50t ne?
Napsal: čtv 22.02.2007 10:47
od gyrous
Dani34el píše:[quote="milonovo] Když v tom máš takhle jasno tak nechápu co se tady řeší.Nebo máš v úmyslu přesvědčit ty který dieslem spokojeně jezdí,že jsou paka?

[/quote]
Paka nejsou. Ale podlehaj iluzi že se diesel vyplatí. Protože podlehaj psychologickýmu bludu, že tankujou jednou za xxx-km a u benzínu se tankuje daleko častějc........ Tohle výrobci dnešních komlikovaných dieselů dobře vědí a v reklamách klamou spotřebitele a zvýrazňujou tradičná´í hodnoty dieslů - totiž dlouhá životnost annízký náklady - což už dávno neplatí...
Jediný co je důležitý je TCO = total coasts of ownership tzn. to, co Tě auto skutečně stojí sakum prdum se všim všudy, včetně váh vźduchu, včetně vstřiků za 70.000 Kč a nebo včetně vyšší pořizovačky dieselu.... pak zjistíš že se Ti benzíňák vyplatí daleko víc, pokud fakt nenajezdíš ročně třeba 60.000 km, ale i tak jezdíš furt s otevřenou kudlou v zádech, páč riskuješ že se vydáš za drahý cstřikovače a vysolíš 70.000 Kč 
[/quote][/quote]
Když někdo vybírá BMW diesel oproti benzínu tak nejde především o úsporu spotřeby, ale o životnost motoru. To že jsou ty vstřiky dražší, je přizpůsobení se výkonu benzínu. Někdo se dívá na počet najetých km, to jde poznat, že odrostl na benzínu, má to vrozené tu otázku

) Diesly tady byly a budou ještě chvilku pokud se na nich něco dá vymyslet. Nebudou tu stále prodávat staré modely motorů, to bychom byly pořád na starých dieslech, nebyly by peníze na výzkum nového zboží a kdyby to tak bylo všude, tak jsme ještě opice...
Připadá mi to jako např. za komunistů to tady bývávalo super...už to takové nikdy nebude...
Napsal: čtv 22.02.2007 11:40
od Kuba
gyrous píše: Připadá mi to jako např. za komunistů to tady bývávalo super...už to takové nikdy nebude... [...
Co je to za logiku ? Nikdo netvrdí co bylo nebo nebylo za komunistů nebo co je a neni super. Jde prostě o to se podělit o zkušenosti a taky o náklady dieselu vs. benzin. Bohužel se ukazuje, že ńový BMW-diesel prostě neni ekonomickej. Tečka. Snažit se tvrdit, že "žádný auto neni ekonomický" je demagogie. Diesela si lidi kupujou aby ušetřily a ne aby na ně přišla sprcha 70 litrů za vstrřiky. To je nezodpovědnost výrobce. U auta za 1,5 mega se tohle stát nesmí. Bohužel se to, jak vidíme děje. U auta za 1,5 mega se po 100.000km pravidelně vymlátí přední osa a v BMW-servisu to stojí přeś 40.000 Kč. To je realita.
Já jen tvrdim, že dneska jsou technologie, jak tomu zabránit. Trochu míň výkonu, nemontovat do toho tak choulostivý díly, neávat tam čepy jako do Mosviče ale navrhnout kvalitní, předimenzovaný čepy s tvrzenym pouzdrem a tak.... Jenže výrobce na to kašle......všude samej plast...... ale my to platíme pánové !!!!!!
Napsal: čtv 22.02.2007 12:46
od gyrous
Co je to za logiku ? Nikdo netvrdí co bylo nebo nebylo za komunistů nebo co je a neni super. Jde prostě o to se podělit o zkušenosti a taky o náklady dieselu vs. benzin. Bohužel se ukazuje, že ńový BMW-diesel prostě neni ekonomickej. Tečka. Snažit se tvrdit, že "žádný auto neni ekonomický" je demagogie. Diesela si lidi kupujou aby ušetřily a ne aby na ně přišla sprcha 70 litrů za vstrřiky. To je nezodpovědnost výrobce. U auta za 1,5 mega se tohle stát nesmí. Bohužel se to, jak vidíme děje. U auta za 1,5 mega se po 100.000km pravidelně vymlátí přední osa a v BMW-servisu to stojí přeś 40.000 Kč. To je realita.
Máš baworáka? koukám že tu házíš takové km jako 100tisíc, to se ani spojka nemění natož montování se do spodku auta, to by musela být fakt smůla a to ne pravidelně. Jestli to náhodou není v rámci záruky. To spíš brzdy odcházejí po takových km, u bawora, který má zadní náhon, není auto natolik zatížené krom té váhy, proto ty brzdy nejdříve... 530D nemám ale vím o někom, a nic takového neřešil zatím. A 200tkm přetahuje, jestli se to měnilo předtím to je nepravděpodobné...
Napsal: čtv 22.02.2007 13:21
od pepus
Kuba píše: Bohužel se ukazuje, že ńový BMW-diesel prostě neni ekonomickej. Tečka. Snažit se tvrdit, že "žádný auto neni ekonomický" je demagogie. Diesela si lidi kupujou aby ušetřily a ne aby na ně přišla sprcha 70 litrů za vstrřiky. To je nezodpovědnost výrobce. U auta za 1,5 mega se tohle stát nesmí. Bohužel se to, jak vidíme děje. U auta za 1,5 mega se po 100.000km pravidelně vymlátí přední osa a v BMW-servisu to stojí přeś 40.000 Kč. To je realita.
ja znam dost lidi, co maji novy bmw diesel, a nikdo z nich takove problemy nema. ono je mozna spis problem, ze auto z 2-3. ruky s 200 000km na tachu stocenych na 80 u nas nekdo povazuje za "nove". ale to neni auto za 1.5 mega, to je auto za 10 000 euro a to se to mozna opravdu nevyplati kdyz koupis blbe.
Napsal: čtv 22.02.2007 15:24
od zet
To Kuba: hele nejsou na tom hůř lidi co mají např P307 HDi,kde jsou stejné vstřiky ale celé auto stojí čtvrtinu co BMW - to je snad ještě horší poměr ne?Navíc technologii CR dnes používají prakticky všechny diesely takže se s tím asi moc nenadělá. A argument že v Mnichovej dělaj nekvalitní díly potažmo auta,bych nebral,protože bych řekl že se holt nepočítá s tím že se jejich auta budou prohánět po silnicích balkánského typu a charakteru.Odhaduju už podle dovezených aut že BMW a nakonec i jiné značky provozované v západní Evropě,jsou na tom zcela zásadně jinak - co se technického stavu týče.
Napsal: čtv 22.02.2007 15:47
od M3maniac
Kuba píše:gyrous píše: Připadá mi to jako např. za komunistů to tady bývávalo super...už to takové nikdy nebude... [...
Co je to za logiku ? Nikdo netvrdí co bylo nebo nebylo za komunistů nebo co je a neni super. Jde prostě o to se podělit o zkušenosti a taky o náklady dieselu vs. benzin. Bohužel se ukazuje, že ńový BMW-diesel prostě neni ekonomickej. Tečka. Snažit se tvrdit, že "žádný auto neni ekonomický" je demagogie. Diesela si lidi kupujou aby ušetřily a ne aby na ně přišla sprcha 70 litrů za vstrřiky. To je nezodpovědnost výrobce. U auta za 1,5 mega se tohle stát nesmí. Bohužel se to, jak vidíme děje. U auta za 1,5 mega se po 100.000km pravidelně vymlátí přední osa a v BMW-servisu to stojí přeś 40.000 Kč. To je realita.
Já jen tvrdim, že dneska jsou technologie, jak tomu zabránit. Trochu míň výkonu, nemontovat do toho tak choulostivý díly, neávat tam čepy jako do Mosviče ale navrhnout kvalitní, předimenzovaný čepy s tvrzenym pouzdrem a tak.... Jenže výrobce na to kašle......všude samej plast...... ale my to platíme pánové !!!!!!
U passata se přední náprava vymrdala po 60tkm

a stálo to stejně těch 40k

Napsal: čtv 22.02.2007 15:55
od pepus
M3maniac píše:Kuba píše:gyrous píše: Připadá mi to jako např. za komunistů to tady bývávalo super...už to takové nikdy nebude... [...
Co je to za logiku ? Nikdo netvrdí co bylo nebo nebylo za komunistů nebo co je a neni super. Jde prostě o to se podělit o zkušenosti a taky o náklady dieselu vs. benzin. Bohužel se ukazuje, že ńový BMW-diesel prostě neni ekonomickej. Tečka. Snažit se tvrdit, že "žádný auto neni ekonomický" je demagogie. Diesela si lidi kupujou aby ušetřily a ne aby na ně přišla sprcha 70 litrů za vstrřiky. To je nezodpovědnost výrobce. U auta za 1,5 mega se tohle stát nesmí. Bohužel se to, jak vidíme děje. U auta za 1,5 mega se po 100.000km pravidelně vymlátí přední osa a v BMW-servisu to stojí přeś 40.000 Kč. To je realita.
Já jen tvrdim, že dneska jsou technologie, jak tomu zabránit. Trochu míň výkonu, nemontovat do toho tak choulostivý díly, neávat tam čepy jako do Mosviče ale navrhnout kvalitní, předimenzovaný čepy s tvrzenym pouzdrem a tak.... Jenže výrobce na to kašle......všude samej plast...... ale my to platíme pánové !!!!!!
U passata se přední náprava vymrdala po 60tkm

a stálo to stejně těch 40k

coz passat, ten nas docela drzel, ale alfa romeo 147 JTD podovozek po 60t km uplne v riti! to bylo jediny auto, ktery slo z domu nez melo 100 000.
Napsal: čtv 22.02.2007 15:56
od M3maniac
Hoši....na všem je trocha pravdy,jenže mercedesy už nejsou to co bývalo...kde sou ty doby 124 kde 250d najela klido pído 1,5míče km! Auto které chtělo jen 6-7l nafty a olej....Co přišel MB na trh s CDI at první vita (katastrofa) nebo první eska či éčka to šlo z kopce...před třemi dny jsem jezdil v 270CDI oproti 530d neskutečnej traktor ano někteří řeknou to nemůžeš srovnávat....srovnávej to s 320CDI ,klidně ...kámoš měl novou 320cdi v esku,koupeno v MB čr...někdy v 80tkm se auto cestou do chorvatska zastavilo.....říkal že do 140tkm mu v MB jen odstraňovali závady a ted konečně jezdí bez problémů....takže vyzdvihování audi,vw či mercedesu nad bmw je totální hovadina.Třeba S400CDI je taky chlouba MB ale to bylo podobné i u 740d (e38) turba v čudu...vstřiky včudu....já měl u bmw asi vždy štěstí....nikdy mě nezrujnovalo a nelitoval jsem toho,že ho mám.Je hold průser když si člověk co vydělává 12tkč koupí vyjetou 730d.....
Napsal: čtv 22.02.2007 16:17
od David30
Lidi vy ste blázni. Nemíchejte sem Peugeoty a vw, co stojej o 40 - 60 % míň než BMW ....... u HDIček prostě ty vstřiky neodcházej tak jako u BAWů, nevim proč, ale je to tak.... třeba u VOLVA D5 neodcházej skoro vůbec, a taky je to commonrai.......... prostě že odejde podvozek u blbýho Passata nebo u ALfy po 60000 beru, ale u auta za 2 mega jako je bávo to je sviňárna.
Já měl 530d s poctivejma 130.000 km a sračka největší, přední osu sem dělal, pak váha vzhuchu, nějáká elektronika....... když odešle motorek elektrickejch oken tak to stálo v BMW snad 8 litrů a na motorku bylo, že je to vyrobený v Číně !!!! To považuju za největší prasárnu, dávat na to ceny jako v Německu a znak BMW a dělat díly v Číně !!!
Napsal: čtv 22.02.2007 16:27
od RuDoSh
David30 píše:Já měl 530d s poctivejma 130.000 km a sračka největší, přední osu sem dělal, pak váha vzhuchu, nějáká elektronika.......
jo jo

pokud s tim nekdo 130k km vymetal kanaly tak je to mozne...
Napsal: čtv 22.02.2007 17:08
od Deli
RuDoSh píše:jo jo

pokud s tim nekdo 130k km vymetal kanaly tak je to mozne...
A dalších 150tis stočil...

Napsal: čtv 22.02.2007 19:16
od David30
No tolik agrese tady na fóru to je šílený ! Já se tu podílim o svoje zkušenosti a za to jsem napadán, že sem koupil káru se stočenym tacháčem která vymetala kanály. Nemůžu se ubránit dojmu, že ti, kdo mě tu takhle napadaj, sami ty tacháče stáčej

- Prostě za to nemůžu že na tom 530d odešlo kde co a hlavně že jsou ty prkotiny drahý jako kráva. elektromotorky vyrobený v Číně za babku a BMW si účtuje třeba 8000. Sem bláhově myslel že dízl skousne všechno a že budu šetřit prašule a ono se z toho auta vyklubala choulostivka. Kluci co maj benzíny v Báwu tak maj klid. Vstřik, když odejde, což se nestává, páč dává oproti CR zanedbatelný laky, stojí 2 litry nanejvýš.
Chci tu varovat všechny naivky, který si myslej, že s Báwem dieselem ušetřej. A´t si koupěj Báwo benál a budou si chrochtat. A předělaný na LPG nemá chybu. ´Když do dieselu tak jedině VW nebo HDI Peugeot, ale zas to má dneska každej, takže image je v řiti.

Napsal: čtv 22.02.2007 19:36
od pepus
David30 píše:No tolik agrese tady na fóru to je šílený ! Já se tu podílim o svoje zkušenosti a za to jsem napadán, že sem koupil káru se stočenym tacháčem která vymetala kanály. Nemůžu se ubránit dojmu, že ti, kdo mě tu takhle napadaj, sami ty tacháče stáčej

- Prostě za to nemůžu že na tom 530d odešlo kde co a hlavně že jsou ty prkotiny drahý jako kráva. elektromotorky vyrobený v Číně za babku a BMW si účtuje třeba 8000. Sem bláhově myslel že dízl skousne všechno a že budu šetřit prašule a ono se z toho auta vyklubala choulostivka. Kluci co maj benzíny v Báwu tak maj klid. Vstřik, když odejde, což se nestává, páč dává oproti CR zanedbatelný laky, stojí 2 litry nanejvýš.
Chci tu varovat všechny naivky, který si myslej, že s Báwem dieselem ušetřej. A´t si koupěj Báwo benál a budou si chrochtat. A předělaný na LPG nemá chybu. ´Když do dieselu tak jedině VW nebo HDI Peugeot, ale zas to má dneska každej, takže image je v řiti.

no ocividne to neses dost tezce

Napsal: čtv 22.02.2007 20:30
od Vlasta
Já si na 530d nemůžu stěžovat. Auto kupované nové v ČR, v současné době najeto něco málo přes 140k km. Asi ve 110k km jsem měnil LP spodní rameno, ve 125k km PZ horní rameno + tlumiče a pružiny. Tlumiče tekly jen přední, zadním nic nebylo, pružiny se měnily spíš převentivně, když už to bylo rozdělaný, ale to beru jako daň za to, že to mám na 18". Holt to není na naše silnice. Nedávno jsem měnil jeden vstřik (byla v hajzlu elektrika) + ostatní jsem preventivně nechal zrepasovat, když už byly venku. Jelikož si auto hodlám ještě chvilku nechat, už nechci automat a 535d se bohužel v manuálu nedělá, tak jsem to do toho auta vrazil. Kdybych nedělal ty "zbytečný" úkony, vešel bych se v pohodě do 40k Kč., což za 5 let každodenního ježdění není až tak moc. A destičky, kotouče, olej, atd. se musí měnit u každýho auta.
Napsal: pát 23.02.2007 08:27
od alesjungmann
moje zkušenost se spolehlivostí bmw (e34 525tds touring r.v.1991) je výborná, najeto 415000 od 48000
za celou dobu kromě spotřebních destiček,oleje a tak....se podělala jenom klimatizace( dalo se bez ní žít), termostat, aut. převodovka (generálka 35000), alternátor, no a nakonec zase automat - to je asi konečná
s 525D mám najeto zatím asi jen 100km, zatím super

Napsal: pát 23.02.2007 10:27
od Atila
Vlasta píše:Já si na 530d nemůžu stěžovat. Auto kupované nové v ČR, v současné době najeto něco málo přes 140k km. Asi ve 110k km jsem měnil LP spodní rameno, ve 125k km PZ horní rameno + tlumiče a pružiny. Tlumiče tekly jen přední, zadním nic nebylo, pružiny se měnily spíš převentivně, když už to bylo rozdělaný, ale to beru jako daň za to, že to mám na 18". Holt to není na naše silnice. Nedávno jsem měnil jeden vstřik (byla v hajzlu elektrika) + ostatní jsem preventivně nechal zrepasovat, když už byly venku. Jelikož si auto hodlám ještě chvilku nechat, už nechci automat a 535d se bohužel v manuálu nedělá, tak jsem to do toho auta vrazil. Kdybych nedělal ty "zbytečný" úkony, vešel bych se v pohodě do 40k Kč., což za 5 let každodenního ježdění není až tak moc. A destičky, kotouče, olej, atd. se musí měnit u každýho auta.
No nevim, ale 140.000km neni zadny najezd, takze posuzovat spolehlivost a naklady je ponekud predcasne, chleba se u aut povetsinou lame az ponekud pozdeji. Novou E39 uz si dneska nikdo nekoupi a ojete maji najeto kolem 200.000km, takze ty cisla na opravach pro noveho majitele budou kapanek jinde.
Napsal: pát 23.02.2007 10:30
od Atila
M3maniac píše:U passata se přední náprava vymrdala po 60tkm

a stálo to stejně těch 40k

Pro presnost by bylo ovsem potreba dodat, ze si VW samo uvedomilo, ze tohle kapanek prepisklo a od poloviny roku meli Passaty a odvozena vozidla (A6, Superb) upravene predni napravy, ktere uz vydrzi vcelku standardni najezd, tj. rekneme dvojnasobek.