Stránka 4 z 6

Napsal: pát 19.03.2004 19:01
od 530DAT
skautik píše:
530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy :lol: ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to???? :?: :?:
asi se ti konecne po 30k zajeli desticky :)

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)

Napsal: čtv 08.04.2004 10:07
od JFK
E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)

Napsal: čtv 08.04.2004 20:53
od Anonymous
tohle beru zase za vtip ja tos v te e39 brzdil drevakama po dedkovi ne??!!

Napsal: čtv 08.04.2004 21:01
od 530DAT
asi tak, jsem nejakej z toho ????? 3 brzdi super... ted se ta moje 5 teda rozbrzdila ale....

Napsal: čtv 08.04.2004 21:04
od Lukas H.
Anonymous píše:tohle beru zase za vtip ja tos v te e39 brzdil drevakama po dedkovi ne??!!
Hele kemo, jestli sem chces neco psat tak se regni nebo podepis... :!:

Napsal: čtv 08.04.2004 21:23
od 530DAT
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???

Napsal: pát 09.04.2004 08:34
od skautik
530DAT píše:
skautik píše:
530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy :lol: ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to???? :?: :?:
asi se ti konecne po 30k zajeli desticky :)

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)
mno jasne :)

Napsal: pát 09.04.2004 12:18
od 530DAT
skautik píše:
530DAT píše:
skautik píše: asi se ti konecne po 30k zajeli desticky :)

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)
mno jasne :)
Ale fakt zacalo brzdit lepe!!!!
a drevaky nosim furt stejny :lol:

Napsal: pát 09.04.2004 17:39
od JFK
530DAT píše:
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
jsou to tak 3 týdny, s Lukášem H., je to možný:)

Napsal: pát 09.04.2004 18:26
od 530DAT
JFK píše:
530DAT píše:
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
jsou to tak 3 týdny, s Lukášem H., je to možný:)
pěkné.....

super kara

koukal jsem na tebe ale rikal jsem si jsi to ty nebo ne...

Napsal: sob 10.04.2004 14:17
od Mad Max
Tátova E39 540iA brzdí dost dobře, líp než moje E34 540iA.
Mít potřebnou hotovost, tak bych si nechal namontovot brzdy a kotouče E34 M5 3,8 l.

Napsal: pát 18.09.2009 14:07
od flaay
nyní na své 5630d řeším problém předních kotoučů.. Nevíte zda mám každá e39 stejné uchycení brzdových třmenů.. původně mam malý kotouč a zkoupil jsem si velké (334mm) a vše otřebné ale nepasují mi třmeny tak prosím o radu...

Napsal: pát 18.09.2009 16:11
od Regis
Eh, Mko ma tusim spolecny s 540 a ostatni maj jiny, ale bez zaruky. Snad napise nekdo kdo to vi na tuty.
Jinak se muzes podivat do ETK na cisla dilu.

Napsal: ned 20.09.2009 07:14
od pupik33
To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou :cry: :cry: :cry:

Napsal: ned 20.09.2009 16:46
od flaay
Regis píše:Eh, Mko ma tusim spolecny s 540 a ostatni maj jiny, ale bez zaruky. Snad napise nekdo kdo to vi na tuty.
Jinak se muzes podivat do ETK na cisla dilu.
nejak moc neumim s etk pracovyt spis by mi mpomohl zda vite nekdo jestli kazda e39 ma stejny predny naboj s uchycením kotouci jelikoz nevim zda mám schánět jiné třmeny a nebo jiný náboj...

Napsal: ned 20.09.2009 17:45
od Zdenal
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou :cry: :cry: :cry:
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem. :lol:
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata :lol: a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat :!: . Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau ! :wink:

Napsal: pon 21.09.2009 13:45
od brumlae34
A jak to chces podle tebe resit, kdyz je nasadi a budou hazet?

Napsal: pon 21.09.2009 13:52
od brumlae34
Ted me napada, ze me zacne vzdycky taky kopat leva strana, tam mam stare rameno a mozna ma vytahanej silentblock. Na praves trane mam cely ramenonovy a tam je kotouc vydycky OK... To je na zamysleni :?:

Napsal: pon 21.09.2009 16:14
od Vlasta
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou :cry: :cry: :cry:
Stejnej problém jsem kdysi řešil s Mondeem V6, kotouče a desky Ferodo, po cca 5k km začaly kopat. Pokaždý daný nový kotouče + desky, kotouče 2x úspěšně vyreklamovaný, desky bohužel ne. Potom jsem dal origo (Motorcrafty) a naprosto v pohodě. Na E39 jsem dával pouze origo a naprosto bez problémů.

Napsal: pon 21.09.2009 19:05
od pupik33
Zdenal píše:
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou :cry: :cry: :cry:
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem. :lol:
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata :lol: a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat :!: . Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau ! :wink:
kotouče jsem si dělal sám je pravda že v práci mám hodinky na měření házivosti ale to jsem nedělal:dělám v autor.servise a musím se tedy přiznat že za celých 10 let jsem neměl reklamaci na házivost kotoučů po koupi a jak na potvoru já je mám samozřejmě házivost jsem neměřil přisuzuji to silentbloku a něco při záběru bouchne v l části do podlahy jakoby urv sil.motoru