Stránka 4 z 6
Napsal: pát 19.03.2004 19:01
od 530DAT
skautik píše:530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy

ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????

asi se ti konecne po 30k zajeli desticky

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)
Napsal: čtv 08.04.2004 10:07
od JFK
E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Napsal: čtv 08.04.2004 20:53
od Anonymous
tohle beru zase za vtip ja tos v te e39 brzdil drevakama po dedkovi ne??!!
Napsal: čtv 08.04.2004 21:01
od 530DAT
asi tak, jsem nejakej z toho ????? 3 brzdi super... ted se ta moje 5 teda rozbrzdila ale....
Napsal: čtv 08.04.2004 21:04
od Lukas H.
Anonymous píše:tohle beru zase za vtip ja tos v te e39 brzdil drevakama po dedkovi ne??!!
Hele kemo, jestli sem chces neco psat tak se regni nebo podepis...

Napsal: čtv 08.04.2004 21:23
od 530DAT
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
Napsal: pát 09.04.2004 08:34
od skautik
530DAT píše:skautik píše:530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy

ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????

asi se ti konecne po 30k zajeli desticky

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)
mno jasne

Napsal: pát 09.04.2004 12:18
od 530DAT
skautik píše:530DAT píše:skautik píše:
asi se ti konecne po 30k zajeli desticky

to beru jako ftip:::::))))))) (snad)
mno jasne

Ale fakt zacalo brzdit lepe!!!!
a drevaky nosim furt stejny

Napsal: pát 09.04.2004 17:39
od JFK
530DAT píše:JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
jsou to tak 3 týdny, s Lukášem H., je to možný:)
Napsal: pát 09.04.2004 18:26
od 530DAT
JFK píše:530DAT píše:JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
jsou to tak 3 týdny, s Lukášem H., je to možný:)
pěkné.....
super kara
koukal jsem na tebe ale rikal jsem si jsi to ty nebo ne...
Napsal: sob 10.04.2004 14:17
od Mad Max
Tátova E39 540iA brzdí dost dobře, líp než moje E34 540iA.
Mít potřebnou hotovost, tak bych si nechal namontovot brzdy a kotouče E34 M5 3,8 l.
Napsal: pát 18.09.2009 14:07
od flaay
nyní na své 5630d řeším problém předních kotoučů.. Nevíte zda mám každá e39 stejné uchycení brzdových třmenů.. původně mam malý kotouč a zkoupil jsem si velké (334mm) a vše otřebné ale nepasují mi třmeny tak prosím o radu...
Napsal: pát 18.09.2009 16:11
od Regis
Eh, Mko ma tusim spolecny s 540 a ostatni maj jiny, ale bez zaruky. Snad napise nekdo kdo to vi na tuty.
Jinak se muzes podivat do ETK na cisla dilu.
Napsal: ned 20.09.2009 07:14
od pupik33
Napsal: ned 20.09.2009 16:46
od flaay
Regis píše:Eh, Mko ma tusim spolecny s 540 a ostatni maj jiny, ale bez zaruky. Snad napise nekdo kdo to vi na tuty.
Jinak se muzes podivat do ETK na cisla dilu.
nejak moc neumim s etk pracovyt spis by mi mpomohl zda vite nekdo jestli kazda e39 ma stejny predny naboj s uchycením kotouci jelikoz nevim zda mám schánět jiné třmeny a nebo jiný náboj...
Napsal: ned 20.09.2009 17:45
od Zdenal
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem.
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata

a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat

. Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau !

Napsal: pon 21.09.2009 13:45
od brumlae34
A jak to chces podle tebe resit, kdyz je nasadi a budou hazet?
Napsal: pon 21.09.2009 13:52
od brumlae34
Ted me napada, ze me zacne vzdycky taky kopat leva strana, tam mam stare rameno a mozna ma vytahanej silentblock. Na praves trane mam cely ramenonovy a tam je kotouc vydycky OK... To je na zamysleni

Napsal: pon 21.09.2009 16:14
od Vlasta
Stejnej problém jsem kdysi řešil s Mondeem V6, kotouče a desky Ferodo, po cca 5k km začaly kopat. Pokaždý daný nový kotouče + desky, kotouče 2x úspěšně vyreklamovaný, desky bohužel ne. Potom jsem dal origo (Motorcrafty) a naprosto v pohodě. Na E39 jsem dával pouze origo a naprosto bez problémů.
Napsal: pon 21.09.2009 19:05
od pupik33
Zdenal píše:
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem.
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata

a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat

. Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau !

kotouče jsem si dělal sám je pravda že v práci mám hodinky na měření házivosti ale to jsem nedělal:dělám v autor.servise a musím se tedy přiznat že za celých 10 let jsem neměl reklamaci na házivost kotoučů po koupi a jak na potvoru já je mám samozřejmě házivost jsem neměřil přisuzuji to silentbloku a něco při záběru bouchne v l části do podlahy jakoby urv sil.motoru