Stránka 4 z 6

Napsal: pon 13.02.2012 19:00
od Vlasta
U Common Railu bych to rozhodně nedělal

Napsal: čtv 23.02.2012 23:04
od Libas77
Koupil jsem novou x3 a v návodu jsou aditiva zakázána. Do ostatních aut dávám VIF. Tak nevím, přidávat aditivum, nebo se držet návodu a lejt jen českou šizenou naftu?

Napsal: pát 24.02.2012 08:35
od clay
Libas77 píše:Koupil jsem novou x3 a v návodu jsou aditiva zakázána. Do ostatních aut dávám VIF. Tak nevím, přidávat aditivum, nebo se držet návodu a lejt jen českou šizenou naftu?

tohle řeším taky... ale zase když ti všichni říkají, že sami bezínky aditivují... jak se tomu vyhnout? Podle mě jde o filtr pevných částic, na nic jiného by to negativní vliv mít nemělo. zatím ho mám ok, až nebude v pořádku, nechám ho dát pryč...

Napsal: pát 24.02.2012 11:29
od PITAK
Už i u e39 je taky napsáno, že se nemají dávat aditiva. Ja bych to do český nafty radši dával...

Napsal: pát 24.02.2012 12:31
od Vlasta
clay píše:... zatím ho mám ok, až nebude v pořádku, nechám ho dát pryč...

Až začnou stanice ME měřit i jiný hodnoty, než kouřivost, a že to k tomu spěje, budeš ho rychle dávat zpátky

Napsal: pát 24.02.2012 14:11
od clay
Vlasta píše:
clay píše:... zatím ho mám ok, až nebude v pořádku, nechám ho dát pryč...

Až začnou stanice ME měřit i jiný hodnoty, než kouřivost, a že to k tomu spěje, budeš ho rychle dávat zpátky


a sakra.... zatim vrni a pise 110k km... tak snad vydrzi alespon jeste chvili :-D

Napsal: pát 24.02.2012 14:29
od Vlasta
U E60 má nastavenej interval výměny 200 tis. km. Taky doufám, že se technologie jeho čištění vylepší a zjednoduší nebo že jeho cena klesne, stejně jako kdysi u katalyzátorů

Napsal: pát 24.02.2012 20:03
od vlastnemec
Ahoj, já jsem četl v nějakém diesel magazínu, že zákaz aditivu je na všech těchto autech, jelikož v zemích kde se vyrábějí, se prodává nafta která už adituvum má, ale v čechách lít aditiv při každém tankování. Rozdíl poznáte okamžitě, když natankujete v zahraničí, moje zkušenost (tím nemyslím polsko a slovensko, tam je kvalita jak u nás).

Jo ten dieselmagazín je ten co doporučil VIF

Napsal: sob 25.02.2012 21:18
od Dettektorr
Teda sem trochu naštvanej,

v týdnu jsem měl cestu do Drážďan a tak jsem si řekl, že si natankuju to jejich premiový Shell palivo, který tady kdysi v testu v novinách vyznělo jako to nej co se dá koupit. Tak sem nabral 70,55 litrů po 1,679 EUR za litr čili komplet tankování za 118,45 EUR (měl sem EURa za 25,87 Kč) takže celý tankování 3064 kč, no fakt nejdražší plná banda jakou sem v životě natankoval. No a rozdíl NULA do píči!!!! Doma beru naftu na benzínce Cobalt obyč za cca 36 - 38 kč podle aktuální ceny a auto se chová stejně a žere stejně. Takže teď babo raď buď to šiděj už i Němci anebo Cobalt prodává super naftu. Jinak cena běžný německý nafty 1,5 EUR +/-. Kdyby někdo nevěřil tomu co píšu tak klidně pošlu scan účtenky z německý Shellky. Jinak jako cena 43,43 kč za litr premiovýho paliva je fakt masakr a nejlepší je na tom to, že v těch Dresden je ta nafta fakt tak napíču drahá, že sem čuměl.

Napsal: ned 26.02.2012 14:00
od rooc
aditivuj si vifem tady tu naši naftu a neřeš ptákoviny :D

Napsal: ned 26.02.2012 19:40
od Dettektorr
No bude to jak říkáš už mám vif v kufru.

Napsal: ned 26.02.2012 19:48
od Vlasta
Neaditivuju. Jezdím na naftu od OMV, který je již aditivovaná. Přidávat do ní jiná aditiva by mohlo být kontraproduktivní

Napsal: ned 26.02.2012 21:01
od rooc
Vlasta píše:Neaditivuju. Jezdím na naftu od OMV, který je již aditivovaná. Přidávat do ní jiná aditiva by mohlo být kontraproduktivní




taky jsem jezdil na OMW..., než mi z tama odjela Impreza WRX STI na odtahovce....
¨
do všech aut jsem lil vif, nikdy jsem neměl problém se vstřikem nebo něčím podobným..., dělej jak myslíš..., :roll: ....podle mě maj aditivované leda.... :mad:

Napsal: ned 26.02.2012 21:03
od rooc
nehledě na to, že nejlepší kvalitu paliva má benzina..., jsem byl donucel tuto zimu 2x tankovat na OMW, bral jsem celej jejich slavnej maxmotion a narval jsem ho i vifem..., a hle...nou problém...moje rada aditivovat.., vlasta ať si tankuje tu kvalitu :D

Napsal: pon 27.02.2012 16:31
od Vlasta
To neřeš, letos v zimě jsem viděl zamrzlou lahvičku s VIFem. Proč myslíš, že VIF vyhrál ten test v v Diesel /Power, nebo jak se ten časák jmenuje? Zadali si inzerci přes celou stranu. Tak jim dávej nazobat

Napsal: pon 27.02.2012 18:36
od rooc
Dam a rad:-)

Napsal: pon 27.02.2012 18:38
od Vlasta
Třeba tě daj taky do časáku na celou stránku. Já mám s CommonRailama najetejch 600 tis. km, snažím se tankovat jenom u OMV a žádný problémy jsem se vstřikama neměl. A to ani u problémovýho Forda TDCi

Napsal: pon 27.02.2012 19:06
od vlastnemec
Pozor pánové, není benzinka jako benzinka, když je tam napsané OMV neznamená to že budou mít i kvalitní benzín, vždy to patří někomu kdo to provozuje a určitě to není OMV, u nás na OMV vozí čepro a těsně než začli mrazi neměli ani základní nemrznoucí naftu, musel jsem jed do Opavy, když jsem se ptal na aditiv, řekli že vůbec neví jestli tam je. Benzina co je u nás naprostá tragédie, nejhorší palivo vůbec. A moje zkušenost se SHELL v Opavě v testech vyšli nejhůř. A ještě taková perlička, celá jedna firma kde dělá kámoš v ostravě natakovala u SHELL a nenastartovali všichni, krom něho, jelikož měl od OMV.

Toliko ke značkám.

Napsal: pon 27.02.2012 19:40
od Dettektorr
Vlasto ten VIF samotnej zmrzne, po smíchání s naftou nikoli.

Napsal: pon 27.02.2012 19:48
od Vlasta
Dettektorr píše:Vlasto ten VIF samotnej zmrzne, po smíchání s naftou nikoli.

A po smíchání s MaxmottionDiesel taky zmrzne. Divný, co? Kluci v servisu takhle letos rozmrazovali 3 auta. Už jsem to psal. Míchat aditiva do už jednou aditivovaný nafty nemusí přinést daný účel. Ten VIF je jako aditivum na mazání a proti korozi, ale rozhodně nedělá z obyčejné nafty arktickou. Ať si tam leje každej, co chce. Marketingově to mají zmáklý dokonale