Stránka 4 z 5
Napsal: pát 30.01.2009 20:40
od eric
Player1 píše:Toho bastlení něčeho za něco už mám plny zuby...o to víc se musím snažit koupit co nejlepší kousek. Až bude něco doma, tak už na to nesmím chytat. Jo, vyměnit lišty v interiéru atd., to je pohoda, ale větší bastly už seru, pak už to nikdy není ono. Moje auto bylo ještě panna, než jsem dobastlil navi, která funguje jenom tak z půlky, takže jsem akorát nasranej

A tak je to se vším...
To ti věřím,taky bych do toho nešel,většinou to výjde stejně na hromadu peněz a kolikrát to nefunguje na stopro a to je to,co by mně na tom sr...lo nejvíc!

Napsal: pát 30.01.2009 20:44
od Kail
Tak to je jasný že to není jen o převodovce - nejlepší je sehnat nějakýho "dárce orgánů",pak to prostě jen přehazuješ,vezmeš si co potřebuješ...Mít zázemí,šel bych do toho...
Napsal: pát 30.01.2009 21:08
od eric
Kail píše:Tak to je jasný že to není jen o převodovce - nejlepší je sehnat nějakýho "dárce orgánů",pak to prostě jen přehazuješ,vezmeš si co potřebuješ...Mít zázemí,šel bych do toho...
No právě,ten z toho odkazu to tak udělal,to je asi nejlepší.Tak to jseš docela dobrodruh,no já to už nějak dobojuju s automatem,není to tak špatný

Napsal: sob 31.01.2009 15:54
od Frogger
K TDS... já ho měl a krom toho že se mi podařilo prorazit vanu (bylo to moc nízko a co následovalo si každý domyslí) jsem byl naprosto spokojenej..
Napsal: úte 10.03.2009 10:45
od PetacekBE
no jako fakt čumim. Stačilo mi si přečíst dvě stránky této podivné diskuse a dál jsem smíchy nemoh. TDS není ani dobrý a ani pšatný. Já mám tachometrově nějakých 230 000 ale skutečnost určitě není taková - počítám tak 350 000. Motor taky už klepe a není to žádnej frajer ale spotřeba,zvuk,kultivovanost... Prostě plynulý a sametový chod. Mne spotřeba vychází v průměru na 8.3 ltr. A s tím zahříváním - každý auto potřebuje zahřát.. TDS je dlouhej motor a má dlouhou hlavu která je náchylná k prasknutí za studena. Vím že nejsem nějakej zazobanec ale vždy ráno auto nastatruji - pokaždé co je studené a zatím si dám pás. Připravím se k jízdě a pomalu vyrážím z lehoučkou nohou na plynu. Až se začne ručička teploměru zvedat tak teprve potom mu začnu zlehounka nakládat. Už jenom kvůli turbu které taky nemám v dobré kondici. To auto má duši a srdce a pro mne má velkou cenu a já si jej nemíním zničit tím že se mi pokurví motor. To že TDS je mrdka není pravda. Motor je to už koncepčně starý ale myslím že v té době neměl konkurrenci než přišli ty pokurvený common raily který se serou jak můžou.... TDS - pro milovníky nafťáků,kteří nejezděj jak prasata a uměj se k autům a k motorům chovat. Myslete si o tomto co chcete... Honza.
Napsal: úte 10.03.2009 11:29
od PetacekBE
no jako fakt čumim. Stačilo mi si přečíst dvě stránky této podivné diskuse a dál jsem smíchy nemoh. TDS není ani dobrý a ani pšatný. Já mám tachometrově nějakých 230 000 ale skutečnost určitě není taková - počítám tak 350 000. Motor taky už klepe a není to žádnej frajer ale spotřeba,zvuk,kultivovanost... Prostě plynulý a sametový chod. Mne spotřeba vychází v průměru na 8.3 ltr. A s tím zahříváním - každý auto potřebuje zahřát.. TDS je dlouhej motor a má dlouhou hlavu která je náchylná k prasknutí za studena. Vím že nejsem nějakej zazobanec ale vždy ráno auto nastatruji - pokaždé co je studené a zatím si dám pás. Připravím se k jízdě a pomalu vyrážím z lehoučkou nohou na plynu. Až se začne ručička teploměru zvedat tak teprve potom mu začnu zlehounka nakládat. Už jenom kvůli turbu které taky nemám v dobré kondici. To auto má duši a srdce a pro mne má velkou cenu a já si jej nemíním zničit tím že se mi pokurví motor. To že TDS je mrdka není pravda. Motor je to už koncepčně starý ale myslím že v té době neměl konkurrenci než přišli ty pokurvený common raily který se serou jak můžou.... TDS - pro milovníky nafťáků,kteří nejezděj jak prasata a uměj se k autům a k motorům chovat. Nevím taky neč si zbytečně kupujete tam motory V8 když stejně je max rychlost v ČR dána na 130 km/h. To ten výkon využijete jen při zrychlení.. Myslete si o tomto co chcete... Honza.
Napsal: úte 10.03.2009 12:23
od Burosh
taky jsem vlastnil jedno TDS a problémů bylo stejně jako s kterým koli jiným naftákem. Čím víc má nafták najeto tím větší je pokladnička- je uplně jedno jestli je to TDS nebo comon rail 3,0. Bude docela prdel až se začnou srát filtry pevných částic apod.
Napsal: úte 10.03.2009 12:27
od Burosh
PetacekBE píše: Motor je to už koncepčně starý ale myslím že v té době neměl konkurrenci než přišli ty pokurvený common raily který se serou jak můžou.... TDS - pro milovníky nafťáků,kteří nejezděj jak prasata a uměj se k autům a k motorům chovat. Nevím taky neč si zbytečně kupujete tam motory V8 když stejně je max rychlost v ČR dána na 130 km/h. To ten výkon využijete jen při zrychlení.. Myslete si o tomto co chcete... Honza.
V8 má menší provozní náklady.

Napsal: úte 10.03.2009 12:42
od PetacekBE
to bych se hádal milej zlatej.
Napsal: úte 10.03.2009 21:21
od Burosh
PetacekBE píše:to bych se hádal milej zlatej.
no tak se hádej
Každej koho znám dělal čerpadlo, skoro každej hlavu, občas nějaký to turbo, prochcávající vstřiky atd atd......... + práce, shánění dílů a neustálé přemýšlení proč to zase nejede.
No na svojí V8 jsem měnil snímač polohy vačky-během 40000km-dlouhodobá prům spotřeba 10,5. ExTDSo jezdilo prum 9 l/100.
Napsal: úte 10.03.2009 22:01
od eric
Chlapi,už se nahádejte,já myslím,že tady k tomu už bylo napsáno vyčerpávající kvantum komentářů a ta debata je už out...

Napsal: úte 10.03.2009 22:09
od eric
PetacekBE píše: Motor je to už koncepčně starý ale myslím že v té době neměl konkurrenci než přišli ty pokurvený common raily který se serou jak můžou.... TDS - pro milovníky nafťáků,kteří nejezděj jak prasata a uměj se k autům a k motorům chovat. Nevím taky neč si zbytečně kupujete tam motory V8 když stejně je max rychlost v ČR dána na 130 km/h. To ten výkon využijete jen při zrychlení.. Myslete si o tomto co chcete... Honza.
A todle je nejlepší hláška na konec,to už může napsat fakt jen... :tutuk:
Napsal: čtv 28.05.2009 05:52
od dzonnek
Tak ja td mam. Tedy tds ale vzadu mam td. Jinak pokud ta V8 jezdi za 10.5 tak to neresim uhli hazim to ze skaly a jdu do beneli protoze k tomu mam proste blize. Nafta mi nevoni a tohle auto mam jen proto ze to byl dobry kup a auto po technicke strance velice v dobrem stavu a od kamarada. No zatim slouzi dobre ale uz sem tam vymenil preventivne cerpadlo bo obcas houpaly otacky. Jinak snad uz je to vse a bude se jezdit. Ale ted tam budu mit 300tis a asi fakt poctivejch a tak si rikam ze bych k tomu prihodil vstriky a zhavice. At mam klid v dusi. Ale estli je to s tou spotrebou tak jak tu pistete do dalsiho jdu s 3l benzinem.
Napsal: čtv 28.05.2009 08:49
od VlastikS
Tak hodně rád bych slyšel, jak vyjdou provozní náklady teda toho TDS vs 4.0l, včetně spotřeby a výměny oleje atd. na 1km. Motor 4.0l v LPG by mohl vyjít lépe. Ale stále pochybuju, že se s TDSkem obyčejný benzín nad 2.5l dá rovnat i přes ty problémy bez LPG. Spotřeba je vskutku někde jinde, už podle TP. Vždyť stačí najet nějakých 15-20tkm a to čerpadlo se v těch km zaplatí samo...Motor teda šetřím, a dlouhodobě 7,4l a ruku na srdce, jak se jezdí s TDSkem při spotřebě 9-10l a jak se jezdí se 4.0l aby se dosáhlo té samé spotřeby.
Napsal: pát 29.05.2009 07:45
od gyrous
Hodně jsem se bavil u toho jak tam někdo v tý druhý stránce urážel dotyčného kvůli vytáčení motoru a že prý, že je nejlepší ho točit do 4800ot. a víc už se prý motoru ubližuje. Tak to asi nejel v TDSku. Tak nevím jestli jsem teda blbej, ale 5000ot je červený pole a končí to 6000ot. A to je prdel dotyčný využívá TDSko přesně jak má a při dvojce nebo trojce 4800ot může minout o setinu vteřiny do 5000ot (čili červenýho pole, prakticky je to asi dva tři cenťáky v omezovači)...
Já jsem byl vždycky pro to hnát tento motor a držet ho v točkách, on se ten motor dokonce zlepší a navrátí se mu vlastnosti, pokud je o něj pečováno. Aby se s tím motorem začlo šetřit, tak od toho tam je pípátko, které ohlásí, že venku je +3°C a pozor na to, že si nepřeje v tuto dobu vytáčet ani do 4 tisíc. Praskání hlavy je jasný, stačí blbinka jako třeba nefunkční termostat a je vystáráno, proto je nutné to chlazení hlídat aby chladil jak má. A diesel, jestli se neohřeje na provozní teplotu? Couračky po městě 5 km s křižovatkama a v létě je uprostřed rafičky a v zimě je jeden z dieslů co dobře topí, narozdíl třeba od TDiček...
Napsal: pát 29.05.2009 11:06
od Jandy
Nedávno jsem řešil koupi e34 5er a místo TDesa jsem radši koupil 3,0 V8 a to z důvodu že všichni kolem co mají nebo měli TDeso, tak řešili furt dokola Hlavu, Čerpadlo a Turbo. V8 mi jezdí kombinovanou za 10 a mám svatý pokoj.
Napsal: pát 29.05.2009 11:21
od Player1
Stejně tak jsem to udělal já... Místo TDSa mám V8 4.4 a jsem spokojenej jak želva
potřebuju jezdit a né řešit furt hlavu, turbo, čerpadlo, vstřiky... pořád něco
Jezdím průměr za 12. S TDSem jsem jeden čas jezdil i za 14, když bylo nahovno čerpadlo...takže asi tak

Napsal: pát 29.05.2009 15:37
od PetacekBE
jak jsem napsal - já si na TDS nestěžuji... Jezdí mi za 9.2 ltr - počítal jsem to a to jej dosti honím... Důležité je ten motor pořádně prohřát.... Dnes jsem to schválně zkoušel - voda v hadicích byla teplá - cca 60 st. a víko ventilů studené - vlažné - po jízdě cca 2 km.... Ten motor se opravdu zahřívá pomalu.... A nerovnoměrně

Napsal: čtv 04.06.2009 14:28
od dzonnek
No tak pokud ti ta V8 3litr jezdi za 10 tak to s kloboukem ne?? Hadal bych to tak kolem 12 v kombinaci. Ja mam s tim mim uhlim spotrebu v rozmezi 7.2(kloubouk dalka) ale po dalnici se stim da jet za tech 7.5l na 100 to vite tam bych za pokuty vyplaz hodne az prumer u nas v CR to je kolem 8-8.5l na 100 km. obcas i vice ale to jen vyjmecne kdyz tomu dost slapu. No a petacku to stim jezdis jen cukance po meste ne?? SI z kromerize tam to znam tak asi zadna divocina

kdyz mas 9.2. to bych do diesla vubec nesel na takovy jezdeni ale volil bych 3 litry a vice v beneli...
Napsal: čtv 04.06.2009 22:20
od PetacekBE
Dálky 8.3 ltr - no po městě ne - mimo měste brouku