Napsal: čtv 07.08.2008 17:45
Takova skoda...snad me to nepotka, ja preventivne po nakupu menil olej, ten puvodni byl jeste ciry a vsechno ciste...Ale i tak muzu byt trochu napnuty, zda me neco nepotka... 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Kdy to bude hotový??Tashiro píše:To si nemyslím, že se vyplatí ... žádná záruka a stojí to stejně, navíc vy se na vinohradech asi divili co se to děje, že tady za bílýho dne rozkrádaj auta ))))
Jde o to, že bys měl převodovku a za 50 klacků bys ten zbytek rozprodal určitě...Tashiro píše:To si nemyslím, že se vyplatí ... žádná záruka a stojí to stejně, navíc vy se na vinohradech asi divili co se to děje, že tady za bílýho dne rozkrádaj auta ))))
Hansen píše:Deset roků mám auta jenom s automatickými převodovkami a nikdy jsem v nich olej neměnil. Pokud jim něco bylo (začaly cukat, blbě řadit, kopat), tak bylo pčíčinou přehřátí. U jednoho auta mně odešla jedna ze dvou sahar. Vodu ta jedna sahara uchladila, ale automat ne, takže jednou na křižovätce pořádně kopla a bylo po ní. Zlikvidovat automat dokáže už jenom chladič ucpaný mouchama a bordelem. Automat také zlikviduje poměrně krátká jízda s voličem na neutrálu, protože při neutrálu se převodovka nemaže. Auto s automatem se také nesmí táhnout na laně i když je zařazený neutrál, protože převodovka se opět nemaže. V USA je v každém autě cedule s nápisem "táhnout na laně max. 6 mil". Příčin poškození může být hromada a pokud předchozí majitel převodovku načal, tak její cestu do háje výměna oleje nezachrání. Proto bych do jeté převodovky raději nešel. U repase je alespoň záruka, že ji měl někdo rozebranou a vyměnil to, co bylo v háji.
pri zaradeni D/R , stojim na brzde, jemne to autom cukne, za jazdy nic necitit, len lieta rucicka hore dole otackomera jak si radi/podraduje... tesne pred zastavenim (krizovatka), to jemno cukne ... je to v poriadku?Hansen píše:
Zatím nevím, v Po se jdu s nima dohodnout. Do tý doby si musím rozmyslet zda to neudělám jinde, lidi říkaj, že v Ostravě se to vyplatí jak fin. tak technicky. Tak nevím ...Marten píše:Kdy to bude hotový??Tashiro píše:To si nemyslím, že se vyplatí ... žádná záruka a stojí to stejně, navíc vy se na vinohradech asi divili co se to děje, že tady za bílýho dne rozkrádaj auta ))))
Právě že mám podobný pocit ...Susi píše:Hansen píše:Deset roků mám auta jenom s automatickými převodovkami a nikdy jsem v nich olej neměnil. Pokud jim něco bylo (začaly cukat, blbě řadit, kopat), tak bylo pčíčinou přehřátí. U jednoho auta mně odešla jedna ze dvou sahar. Vodu ta jedna sahara uchladila, ale automat ne, takže jednou na křižovätce pořádně kopla a bylo po ní. Zlikvidovat automat dokáže už jenom chladič ucpaný mouchama a bordelem. Automat také zlikviduje poměrně krátká jízda s voličem na neutrálu, protože při neutrálu se převodovka nemaže. Auto s automatem se také nesmí táhnout na laně i když je zařazený neutrál, protože převodovka se opět nemaže. V USA je v každém autě cedule s nápisem "táhnout na laně max. 6 mil". Příčin poškození může být hromada a pokud předchozí majitel převodovku načal, tak její cestu do háje výměna oleje nezachrání. Proto bych do jeté převodovky raději nešel. U repase je alespoň záruka, že ji měl někdo rozebranou a vyměnil to, co bylo v háji.
Asi jo...
Raději si to nech udělat od někoho, kdo tomu rozumí a hlavně na nic nesahej. Když vidím některý dotazy ...fredy píše:tak já mám na svém taky automat jedná se o 530d E61 a vím, že do kopce mě to nedrží, prý pomůže výměna oleje, nevíte za kolik se dá koupit olej a prý je tam i nějaký filtr?
Olej asi 330 korun litr, ale musí se to propláchnout. Pak prý preventivně vyměnit ještě po 5000 km pokud byla repase, pak už po 40000 km.fredy píše:tak já mám na svém taky automat jedná se o 530d E61 a vím, že do kopce mě to nedrží, prý pomůže výměna oleje, nevíte za kolik se dá koupit olej a prý je tam i nějaký filtr?
Jo kámo, dokážu se vžít do tvý kůže,Tashiro píše:Tak jsem přišel ze servisu ... prý to výjde na 55K bez daně max. záleží za kolik zrepasují měnič.![]()
![]()
Přes příští týden by to mělo být hotové a jasná cena.
Já se z toho po*eru ... a to v Listopadu čekám dítě...
Chci aby auto bylo OK, ale je to děs běs s financema, co mělo jít na dítě pude do auta.
A vo tom to jeSusi píše: Nejdůležitější je, že budeš prcka vozit v bezpečný káře!!!!
Filtr stojí asi 1000,- (jak vypadá, kde je nevím) bacha na olej je to dle skříně, na mý e39 rv 97 je skříň evropská (sem zapoměl jak se jmenuje ZM, ZN, nebo tak nějak) (nikoli GM americká, taje sice na repas levnější, ale celkem je horší) a může tam jen jeden typ oleje, DEXTRON III. Mě říkali, že dávají od Mobil 1 a nesmí být červený, to je jediný, který se tam smí dávat, nesmí být červený. Jinak je mraky výrobců na tyto oleje Esso, Texaco (to dává BMW) ...fredy píše:díky za info, všal já nepsal že si to chci měnit sám, jen se ptám abych měl přectavu na kolik to asi vyjde zlaťáků.
nechápu jaké otázky máš namysli.
a je tam nějaký filtr??? koukal jsem na Elite nebo do Kelly a nenabízí ho, tak nevím jestli tam vůbec je.