Jawak píše:Asi stejně nejlepší varianta je 530i, spotřeba podobná jako 530d a není tak náročná na údržbu jako nafta. Při rostoucích cenách PHM, zvlášť nafty by to bylo moje další rozhodnutí..
tak ja bych nejradsi zn@va benal, dehet me nikdy nic nerikal,bal jsem se jenom ale abych s tim trilitrem nejezdil za 12.
Proste, proc vastne menim auto:
- trica je super ale drnca, auto je to super nablbnuti, ale na pohodlny cestovani po nasich tanko-silnicich to neni
- kombinovane jsem s tricou tak odhadem na 8,5; tedka prave zkousim kolik najedu na plnou abych mel presnejsi predstavu ( rad bych se dostal niz a snizil tim naklady na PHM)
Z techto dvou duvodu je na 80% ten prvni, o to mi jde hlavne ( pokud mozno bez zvednuti nakladu na PHM)
Proto byl muj prvni napad 5er nebo 7er na LPG z Reichu. Jenze LPG se nesetkalo u "spolujezdkyne" s pochopenim. Ma z toho strach a nechce si to nechat vymluvit. Takze mi zbyva benal a dehet. Pro dehet hovori nizsi spotreba ( i kdyz vic kacek za litr ), pro benal hovor jednodussi technika motoru = levnejsi pripadna oprava; +je to proste benal, jediny rozumny palivo
V soucasnosti, za velkeho prispeni vsech tady na forum mi vykrystalizovaly nasledujici moznosti ( vzhledem k hloubce me kapsy) :
525d - slabsi 20d jsem zavrh, 25d si myslim, ze by mohlo stacit
530d - je tam sice vyzsi ruceni, podle sloz zdejsich borcu ale spotreba srovnatelna s 25d, takze nevim, premyslim kterej z techdle dvou
525i - tohle by mohlo na muj jizdni styl si myslim mozna i stacit, ale halvne je to BENAL!
530i - je to urcite hbitejsi nez 25i, ale zase ruceni navrch , nevim no
535i - tohle uz je podle me na muj jizdni styl az dost, i kdyz jednou uz jsem se zarek ze zadnej kun navic neni zbytecnej
Secteno a podtrzeno,
- dehet mi nevonni ale mesicne si myslim ze by byly nizsi naklady na PHM
- benal to je jina, ale zase se bojim abych neprojezdil pul vyplaty