Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 a konfort jizdy - Vase osobni zkusenosti

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#61 Příspěvek od Kugy »

Já bych šel taky do toho silnějšího s dieslama sice nemám žádnou zkušenost,ale jediná správná cesta je ta nahoru :lol: (Mám 1.6 a jsem neskutečně nasranej,že jsem to kdy koupil)Takže kup to silnější,nebo tě časem stejně bude srát že si to nevzal.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Asi stejně nejlepší varianta je 530i, spotřeba podobná jako 530d a není tak náročná na údržbu jako nafta. Při rostoucích cenách PHM, zvlášť nafty by to bylo moje další rozhodnutí..
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od eric »

Jawak píše:Asi stejně nejlepší varianta je 530i, spotřeba podobná jako 530d a není tak náročná na údržbu jako nafta. Při rostoucích cenách PHM, zvlášť nafty by to bylo moje další rozhodnutí..


Hm,akorát 530i jsou trochu dražší bohužel,ale maj proč,je to fakt nejpovedenější motor vzhledem k výkonu a spotřebě! 8)
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od eric »

to Slick:
Řekl bych,že tvojí volbu nejlépe rozlouskne fakt,kolik vlastně ročně najezdíš km?!Buď 530D,ale to chce najezdit ročně aspoň tak 25- 30tis.km,anebo jednoznačně 530i.Já sám najezdím tak cca 16tis.km ročně,takže diesel nee!
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#65 Příspěvek od slick »

Jawak píše:Asi stejně nejlepší varianta je 530i, spotřeba podobná jako 530d a není tak náročná na údržbu jako nafta. Při rostoucích cenách PHM, zvlášť nafty by to bylo moje další rozhodnutí..


tak ja bych nejradsi zn@va benal, dehet me nikdy nic nerikal,bal jsem se jenom ale abych s tim trilitrem nejezdil za 12.

Proste, proc vastne menim auto:
- trica je super ale drnca, auto je to super nablbnuti, ale na pohodlny cestovani po nasich tanko-silnicich to neni
- kombinovane jsem s tricou tak odhadem na 8,5; tedka prave zkousim kolik najedu na plnou abych mel presnejsi predstavu ( rad bych se dostal niz a snizil tim naklady na PHM)

Z techto dvou duvodu je na 80% ten prvni, o to mi jde hlavne ( pokud mozno bez zvednuti nakladu na PHM)

Proto byl muj prvni napad 5er nebo 7er na LPG z Reichu. Jenze LPG se nesetkalo u "spolujezdkyne" s pochopenim. Ma z toho strach a nechce si to nechat vymluvit. Takze mi zbyva benal a dehet. Pro dehet hovori nizsi spotreba ( i kdyz vic kacek za litr ), pro benal hovor jednodussi technika motoru = levnejsi pripadna oprava; +je to proste benal, jediny rozumny palivo :twisted:

V soucasnosti, za velkeho prispeni vsech tady na forum mi vykrystalizovaly nasledujici moznosti ( vzhledem k hloubce me kapsy) :
525d - slabsi 20d jsem zavrh, 25d si myslim, ze by mohlo stacit
530d - je tam sice vyzsi ruceni, podle sloz zdejsich borcu ale spotreba srovnatelna s 25d, takze nevim, premyslim kterej z techdle dvou

525i - tohle by mohlo na muj jizdni styl si myslim mozna i stacit, ale halvne je to BENAL!
530i - je to urcite hbitejsi nez 25i, ale zase ruceni navrch , nevim no
535i - tohle uz je podle me na muj jizdni styl az dost, i kdyz jednou uz jsem se zarek ze zadnej kun navic neni zbytecnej

Secteno a podtrzeno,
- dehet mi nevonni ale mesicne si myslim ze by byly nizsi naklady na PHM
- benal to je jina, ale zase se bojim abych neprojezdil pul vyplaty
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#66 Příspěvek od Helldiver »

- benal to je jina, ale zase se bojim abych neprojezdil pul vyplaty

Nic v zlom, ale to si nevies vypocitat? sak vies kolko najazdis mesacne a na spritmonitor.de si kukens aku maju tie tatose spotrebu, moznosa to bude o litrik-dva od tvojej lisit, ale to ti velky rozdiel vo vyslednej sume nespravi a budes v tom mat jasno. Zas na druhej strane ak by realne hrozilo ze s nejakym silenjsim benzinom by som prejazdil pol vyplaty, tak nad E39 (ako stale nie lacnym autom co sa tyka hlavne priebeznych nakladov) vobec neuvazujem a radsej si dam uplne dokopy podvozok v E30, na seriovu vysku a nejake nove makke tlmice:)) Co mas vlastne za motor v E30?
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#67 Příspěvek od slick »

Helldiver píše:
- benal to je jina, ale zase se bojim abych neprojezdil pul vyplaty

Nic v zlom, ale to si nevies vypocitat? sak vies kolko najazdis mesacne a na spritmonitor.de si kukens aku maju tie tatose spotrebu, moznosa to bude o litrik-dva od tvojej lisit, ale to ti velky rozdiel vo vyslednej sume nespravi a budes v tom mat jasno. Zas na druhej strane ak by realne hrozilo ze s nejakym silenjsim benzinom by som prejazdil pol vyplaty, tak nad E39 (ako stale nie lacnym autom co sa tyka hlavne priebeznych nakladov) vobec neuvazujem a radsej si dam uplne dokopy podvozok v E30, na seriovu vysku a nejake nove makke tlmice:)) Co mas vlastne za motor v E30?


Na sprintmotor.de se podivam, tuhle stranku neznam, diky. Jinak, v uvodu jsem psal ze mam tovarku e30, zadny upravy. Jinak tlumice vpredu V-pRdeli ( budu teprv menit) , vzadu plynokapalina Kayaba.
"pul vyplaty" jsem uvedl hodne nadnesene, spis jako recnicky obrat, tak spatne na tom zase nejsem, ale nechci abych zbytecne projezdil rekneme o 1000CZK mesicne vic na PHM.
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#68 Příspěvek od slick »

Helldiver píše:
- benal to je jina, ale zase se bojim abych neprojezdil pul vyplaty

Nic v zlom, ale to si nevies vypocitat? sak vies kolko najazdis mesacne a na spritmonitor.de si kukens aku maju tie tatose spotrebu, moznosa to bude o litrik-dva od tvojej lisit, ale to ti velky rozdiel vo vyslednej sume nespravi a budes v tom mat jasno. Zas na druhej strane ak by realne hrozilo ze s nejakym silenjsim benzinom by som prejazdil pol vyplaty, tak nad E39 (ako stale nie lacnym autom co sa tyka hlavne priebeznych nakladov) vobec neuvazujem a radsej si dam uplne dokopy podvozok v E30, na seriovu vysku a nejake nove makke tlmice:)) Co mas vlastne za motor v E30?


Jak tak koukam tak se to dost lisi, ja jezdim klobouka takze si myslim ze 7-7,5 je stopro realnych :) Diky za tip na stranku!
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#69 Příspěvek od slick »

takze benal ( je jedno ktery z nich ) cca 8,5 /100 klobouk, dehet cca 6,5 / 100 klobouk.

Takze rozdil benal | dehet mi dela mesicne cca 700, coz neni malo ale zase to neni zadnej propastnej rozdil. Nez riskovat ze se mi podela common-rail a platit 50ku,tak to radsi benal. Heureka srdce zvitezilo tim ze presvedcilo rozum :P

Takze se nam vyber pekne zuzil. :)
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#70 Příspěvek od Helldiver »

Uberas sa spravnym smerom:))
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#71 Příspěvek od slick »

Helldiver píše:Uberas sa spravnym smerom:))


Jo jo deht patri do kamen :!: :twisted: :P

ted jeste vybrat jeden z toho trojlistku ... :?
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#72 Příspěvek od Helldiver »

535i je v E39 V8, na to by som sa vykaslal, lebo to uz mozes rovno kupit 540i a si na tom rovnako jak so spotrebou tak i povinnym rucom... Oproti R6 je v dacom menej spolahlivy, v dacom viac (nema vanos, mensie riziko prasknutia hlavy... ), ale ako hovorim, to uz potom radsej 540i...
525i aj 530i su oba po-face motory M54, takze sa budu vyskytovat vo vseobecnosti v tych drahsich E39... Neviem aky mas budget ale aj toto je treba si uvedomit, cena poface peknej 530i bude niekde uplne inde ako napriklad 97' 525tds bo 520i...
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#73 Příspěvek od slick »

Helldiver píše:535i je v E39 V8, na to by som sa vykaslal, lebo to uz mozes rovno kupit 540i a si na tom rovnako jak so spotrebou tak i povinnym rucom... Oproti R6 je v dacom menej spolahlivy, v dacom viac (nema vanos, mensie riziko prasknutia hlavy... ), ale ako hovorim, to uz potom radsej 540i...
525i aj 530i su oba po-face motory M54, takze sa budu vyskytovat vo vseobecnosti v tych drahsich E39... Neviem aky mas budget ale aj toto je treba si uvedomit, cena poface peknej 530i bude niekde uplne inde ako napriklad 97' 525tds bo 520i...


jj , ja beztak chci po-face takze to je v pohode. S tou 535/540 - top uz je pro me podle me zbytecnej luxus co se vykonu tyce.

Tak se nam to pekne zuzuje ten vyber. 525i VS 530i 8)
k0be
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: úte 25.03.2008 01:00

#74 Příspěvek od k0be »

slick píše:jj , ja beztak chci po-face takze to je v pohode. S tou 535/540 - top uz je pro me podle me zbytecnej luxus co se vykonu tyce.

Tak se nam to pekne zuzuje ten vyber. 525i VS 530i 8)



tak ked si dosiel k tomuto zaveru,tak som zvedavy,ci najdes nejake vyhody 525i voci 530i...tiez som uvazoval podobne a nakoniec vyhrala jednoznacne 530i....spotreba cca ta ista(aspon to vsetci tvrdia,nejazdil som s 525i...) akurat rozdiel vo vykone...
vela stastia pri vybere :wink: a hlavne potom pri hladani...peknych 530i za priaznivu cenu neni prilis vela :?
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#75 Příspěvek od slick »

k0be píše:
slick píše:jj , ja beztak chci po-face takze to je v pohode. S tou 535/540 - top uz je pro me podle me zbytecnej luxus co se vykonu tyce.

Tak se nam to pekne zuzuje ten vyber. 525i VS 530i 8)



tak ked si dosiel k tomuto zaveru,tak som zvedavy,ci najdes nejake vyhody 525i voci 530i...tiez som uvazoval podobne a nakoniec vyhrala jednoznacne 530i....spotreba cca ta ista(aspon to vsetci tvrdia,nejazdil som s 525i...) akurat rozdiel vo vykone...
vela stastia pri vybere :wink: a hlavne potom pri hladani...peknych 530i za priaznivu cenu neni prilis vela :?


No spoleham na autoscaut24.de a mobile.de a M3maniaka :)
S tema vyhodama, sam jsem zvedavej jak bude souboj 525i|530i vypadat. :)

Jestli mate nekdo 525i, budu vdecny za potrehy a zkusenosti, diky :wink:
Flash
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: pát 17.03.2006 01:00
Bydliště: Doubek

#76 Příspěvek od Flash »

Mám čerstvě 525i Touring/2001.
Dlouho jsem uvažoval zda 530i nebo 525i - nakonec jsem zvolil podle nabídky, stavu a výbavy. A taky z důvodu, abych hned nevyčerpal celou řadu R6 a příště nechtěl už jen V8 :)

Ještě si ji musím ošahat, aby mi klesla spotřeba :) Teď jezdím kombinace dálnice/Praha do 10l a podle mých zkušeností předtím s 323i po pár stech naježděných kilometrech klesne spotřeba o cca 1-1,5l :) Nebo že by to bylo tím, že už člověk nezkouší co to dá? :)

S výkonem je to tak akorát, na klidnou jízdu 160km/h nebo předjetí většiny aut to stačí.

Radek
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#77 Příspěvek od j3ykobim »

2slick: jestli tě tak trápý to ručení, tak ti můžu zařídit ručení na 3litr za 6518kč na rok u ČPP........... když tak pm
slick
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#78 Příspěvek od slick »

Flash píše:Mám čerstvě 525i Touring/2001.
Dlouho jsem uvažoval zda 530i nebo 525i - nakonec jsem zvolil podle nabídky, stavu a výbavy. A taky z důvodu, abych hned nevyčerpal celou řadu R6 a příště nechtěl už jen V8 :)

Ještě si ji musím ošahat, aby mi klesla spotřeba :) Teď jezdím kombinace dálnice/Praha do 10l a podle mých zkušeností předtím s 323i po pár stech naježděných kilometrech klesne spotřeba o cca 1-1,5l :) Nebo že by to bylo tím, že už člověk nezkouší co to dá? :)

S výkonem je to tak akorát, na klidnou jízdu 160km/h nebo předjetí většiny aut to stačí.

Radek


Diky. Ja bych radsi sedana, je o par kilo lehci tak predpokladam ze bych se mohl oroti tobe dostat i o litr niz ( mozna ) 8)
k0be
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: úte 25.03.2008 01:00

#79 Příspěvek od k0be »

kedze vidim,ze ta spotreba ta dost mata,tak ti hodim aj moju....za tych par dni,co s tym jazdim....
530i automat,sedan
mesto /bratislava/ zatial 14l
mimo,tak 10l
s tym,ze je to pri cca predpisovej jazde,nenahanam sa,obcas niekoho predbenem...akurat je sranda,ze ked to pri takej 60km/h zoslapnem,tak tam je 120+km/h velice rychlo :lol: na to som nebol moc zvyknuty a to si myslim,ze som nejazdil so slabymi autami
Odpovědět