
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
1.8 nebo 1.9IS???
ironpipi píše:Je to tak, ač je to k nevíře...Asi člověk musí vědět, kdy přidat, kdy brzdit motorem, kdy řadit...tohle všechno si myslím spotřebu ovlivňuje a samo i spousta dalších věcí...
jes


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Kontaktovat uživatele:
a to delas jen kvuli nam? dobreeeSpajky píše:ironpipi píše:Je to tak, ač je to k nevíře...Asi člověk musí vědět, kdy přidat, kdy brzdit motorem, kdy řadit...tohle všechno si myslím spotřebu ovlivňuje a samo i spousta dalších věcí...
jesJá kvůli vám shválně nuloval spotřebu a už tejden lítám po městě a po okolí města +- 5km se spotřebou od 7,7 do 8,6, je to cca na 250 kilometrech, nějak to nešetřim, občas to odpálim, ale snažim se co nejmíň brzdit
320i M52 , 210k km najeto

pazda píše:a to delas jen kvuli nam? dobreeeSpajky píše:ironpipi píše:Je to tak, ač je to k nevíře...Asi člověk musí vědět, kdy přidat, kdy brzdit motorem, kdy řadit...tohle všechno si myslím spotřebu ovlivňuje a samo i spousta dalších věcí...
jesJá kvůli vám shválně nuloval spotřebu a už tejden lítám po městě a po okolí města +- 5km se spotřebou od 7,7 do 8,6, je to cca na 250 kilometrech, nějak to nešetřim, občas to odpálim, ale snažim se co nejmíň brzdit
320i M52 , 210k km najeto
jaj, vyznělo to blbě když sem to po sobě čet, já vim


Spajky píše:ironpipi píše:Je to tak, ač je to k nevíře...Asi člověk musí vědět, kdy přidat, kdy brzdit motorem, kdy řadit...tohle všechno si myslím spotřebu ovlivňuje a samo i spousta dalších věcí...
jesJá kvůli vám shválně nuloval spotřebu a už tejden lítám po městě a po okolí města +- 5km se spotřebou od 7,7 do 8,6, je to cca na 250 kilometrech, nějak to nešetřim, občas to odpálim, ale snažim se co nejmíň brzdit
320i M52 , 210k km najeto
Nj, pojď lítat do Prahy...táborské kolony hadr

jarda píše:a nemáte ňákej tip čim to muže bejt? Třeba mi občas kolísaj otáčky, což by znamenalo že neni něco v pořádku se směsí, to muže mít vliv i na spotřebu ne?
jo tohle muze bejt lambda sonda jestli spotreba a kolisani zacalo nejak nastejno
jinak ja to mam taky nejak v haji, po okreskach v klidu s nejakym predjetim se pod 7,5 nedostanu a kdyz tu okresku drtim tak kolem 160 +- predjizdeni kolony aut tak sem na 12ti, nejak to zere, chce to 323 uz, ty isa sou mr*ky pomaly,slaby a jeste zerou
vlevo je matal
a vpravo Killca 


ale ano... výkon mi docela stačí (ne že bych nesnesl větší
). Oni mi ty otáčky vždycky blbnou jen po dlouhé cestě po dálnici, po cca hodině ježdění po městě se pak ustálí a už drží. Myslíš že to sedí na tu lambda sondu? Já marně přemejšlim kterou součástku by ta dálnice mohla rozhodit..

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Killca píše:jinak ja to mam taky nejak v haji, po okreskach v klidu s nejakym predjetim se pod 7,5 nedostanu a kdyz tu okresku drtim tak kolem 160 +- predjizdeni kolony aut tak sem na 12ti, nejak to zere, chce to 323 uz, ty isa sou mr*ky pomaly,slaby a jeste zerou
Nauc se na to slapat


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
TeskMaster píše:Tak hoši je to jasny!Sehnal sem pěknou 323 v sedanu
Ve středu pro ni jedu
Tak doufam že ste mě tu nekrmili a že to bude fakt paráda!vyjde mě na stejný prachy co to iso a je v lepší výbavě!
jako urcite nejlepsi volba v pomeru spotreby, povinnyho a vykonu s jizdnima a interierovyma vlastnostma
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Este k teme 1.8 vs. 1.9 som nasiel na internete toto: (moj preklad pripajam)
BMW had been busy developing a new version of the engine and the new power plant, codenamed M44, was introduced at the beginning of 1996. By increasing both bore and stroke, the new engine displaces an extra 99 cc, taking the capacity to 1.9 litres. Many other changes were made, most were in the interests of reducing friction and improving NVH (noise, vibration, harshness) but some were obviously to reduce the cost of manufacture. The results didn’t appear significant as the new engine produces the same maximum power and only 5 Nm of extra maximum torque, but throttle response is considerably quicker and the power band is easier to access. BMW also claimed an improvement in fuel economy.
BMW bolo velmi "zanepradnene" vyvojom novej verize motora s kodom M44 ktory bol predstaveny zaciatkom 1996. Zvysenim vrtu a zdvyhu novy motor dostal extra 99cm3 cize 1895cm3. Vela inych zmien bolo spravenych napr. znizenie trenia a vylepsenie NVH (hluk, vibracie atd)
Inovacie sa nejak extremne nepremietli do vykonu ktory ostal pri 103kw ale maximum krutaku islo o 5Nm vyssie. ( zrejme aj priebeh krutiaceho momentu je pri M44 lepsi). Inovacie priniesli hlavne lepsiu odozvu na plyn a dostupnejsi vykon. BMW tvrdi ze sa v m44 zlepsila aj spotreba benzinu
BMW had been busy developing a new version of the engine and the new power plant, codenamed M44, was introduced at the beginning of 1996. By increasing both bore and stroke, the new engine displaces an extra 99 cc, taking the capacity to 1.9 litres. Many other changes were made, most were in the interests of reducing friction and improving NVH (noise, vibration, harshness) but some were obviously to reduce the cost of manufacture. The results didn’t appear significant as the new engine produces the same maximum power and only 5 Nm of extra maximum torque, but throttle response is considerably quicker and the power band is easier to access. BMW also claimed an improvement in fuel economy.
BMW bolo velmi "zanepradnene" vyvojom novej verize motora s kodom M44 ktory bol predstaveny zaciatkom 1996. Zvysenim vrtu a zdvyhu novy motor dostal extra 99cm3 cize 1895cm3. Vela inych zmien bolo spravenych napr. znizenie trenia a vylepsenie NVH (hluk, vibracie atd)
Inovacie sa nejak extremne nepremietli do vykonu ktory ostal pri 103kw ale maximum krutaku islo o 5Nm vyssie. ( zrejme aj priebeh krutiaceho momentu je pri M44 lepsi). Inovacie priniesli hlavne lepsiu odozvu na plyn a dostupnejsi vykon. BMW tvrdi ze sa v m44 zlepsila aj spotreba benzinu
Killca píše:jarda píše:a nemáte ňákej tip čim to muže bejt? Třeba mi občas kolísaj otáčky, což by znamenalo že neni něco v pořádku se směsí, to muže mít vliv i na spotřebu ne?
jo tohle muze bejt lambda sonda jestli spotreba a kolisani zacalo nejak nastejno
jinak ja to mam taky nejak v haji, po okreskach v klidu s nejakym predjetim se pod 7,5 nedostanu a kdyz tu okresku drtim tak kolem 160 +- predjizdeni kolony aut tak sem na 12ti, nejak to zere, chce to 323 uz, ty isa sou mr*ky pomaly,slaby a jeste zerou
na spotrebu nejak nejezdim. ale uz ty cisla co tu pises me pridou naky divny. kdyz sem tenkrat nevychazel jednou do vyplaty jezdil sem pijanko 100km h..naky mesto.. a spotreba na sto me vychazela lehce pod 7 litru. Ono to bud chce umet jezdit nebo mit v kupe auto


