Stránka 4 z 4

Napsal: čtv 22.11.2007 11:12
od JIP
AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:

Napsal: čtv 22.11.2007 12:10
od Klakson
JIP píše:
AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:


přesně tak upravovat jednotku se vyplatí pouze pokud měníš i něco jiného( vačku, laď výfuk, sání, ............) a to jenom na brzdě, zaleží na co kupuješ a od koho

Napsal: čtv 22.11.2007 12:18
od castro
simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!


plasty mu ale asi moc koní nepřidaj, o těch je tu řeč. Jestli pak naplácá na auto kraviny, bude pro smích ale to už je asi jeho problem.

Ja se taky chystam ladit BMW, podvozek a sání, protože to seriove stoji za prd... :-) jsem teď špatnej? :)

nechci nikoho posuzovat podle avataru, snad to neni ten blb co má čiplý tdi a každýho pojíždí a mastí čelní sklo briketama... uvidíme co se z něj vyklube.. ;-)

Napsal: čtv 22.11.2007 12:22
od Klakson
obecně je nejlevnější tuning na kterým se dá ještě vydělat, je vyházet vše nepotřeboný :lol: ale s tím se pak nedá normálně jezdit :lol:

Napsal: čtv 22.11.2007 12:32
od castro
Klakson píše:obecně je nejlevnější tuning na kterým se dá ještě vydělat, je vyházet vše nepotřeboný :lol: ale s tím se pak nedá normálně jezdit :lol:


tim z toho ale uděláš japonce a ne bmw... :lol:

Napsal: čtv 22.11.2007 19:52
od AlesShi
simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!


nez plasty spis vyznavam lepsi seriovej vzhled a silnejsi vnitrnosti :lol:

no, nevim jestli jsem tuzingar, a jestli jo, tak mi to teda vubec nevadi
po vymene motoru a jeho poladeni jsem se dostal z 17s na 9s z 0-100, takze uz docela pekny svezeni
jestli tuzingari rozebiraj motor a menej vnitrnosti tak asi jsem :o

holt nejsem takovej mastr jako vy v brne

Napsal: čtv 22.11.2007 20:01
od AlesShi
JIP píše:
AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:


a kam si dal ten filtr? misto airboxu, do nej asi ne co?
kdyz lepsi zvuk tak dobry :wink:

nemam ani potrebu nikomu tlacit do hlavy ze to mam votuneny, ale spis pro ten pocit, ze jsem tomu autu Ja pridal co mu nedali v tovarne a mit "jiny auto" nez co si muze koupit tamhle narohu kdejakej hejsek co se me ted smeje

cip by byl jedine na miru, stejne jako vejfuk, ne zadny bastliri


jinak obcas mi saze vylitnout, nedaval jsem jednotku, takze to muzu nakrmit hned, jenze kdyz jeste netlaci turbo, tak to neshori

Napsal: čtv 22.11.2007 20:07
od AlesShi

Napsal: čtv 22.11.2007 21:48
od radekc
Nevím proč chceš obyčejnou atmosféru benzín, když tady ukazuješ co se dá dostat z turbo diesela a sám maš v autě vyladěnej diesel, tak nechápu proč clověk kterýmu nevadí traktorovej zvuk motoru a omezovač někde kolem 5 tis ot. chce obyčejnej benzín - tam neucejtíš pořádnej zátah od 1700 ot. a proto to budeš muset točít a tím pádem bude vysoká spotřeba. Z toho všeho vyplívá jediný - kup si WV s nějakým hustým TDi a netuň BMW :wink:

Napsal: čtv 22.11.2007 23:19
od AlesShi
kdyz kluci, chci zmenu, chci tocit

snad ten 2,5l neni zas uplne obycejnej, zatlaci doufam do sedacky

Napsal: pát 23.11.2007 07:22
od Fugo
jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h

Napsal: pát 23.11.2007 08:37
od AlesShi
Fugo píše:jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h


nn, A14 Dresden Leipzig

Napsal: pát 23.11.2007 08:42
od Fugo
z kopce

Napsal: pát 23.11.2007 12:48
od Speedy
Heh, 1,9tdi jede jako M3 :-) To mi ho vyndej :lol:

Napsal: sob 24.11.2007 14:33
od AlesShi
to nevim jestli to bylo z kopce, ale na dvojku golfa je to neskutecej masakr :D

podle sprintu na 400m ma Ten golf lepsi zrychleni nez M3 :lol: neuveritelny

http://sweb.cz/AlesShi/mimon07b.pdf


jinak koukam z 325 maj cas kolem 15s, to uz je hezky, urcit dobry svezeni

Napsal: sob 24.11.2007 21:56
od Lukys318is
Kdyz se tu tak bavite u upravovaní výkonu aut... podle mě je snad největší masáž 2000 Volkswagen Golf by Dahlback Racing .....

http://www.rsportscars.com/eng/cars/golf_dahlback.asp

az budu zitra doma u kompu tak hodim odkaz na video :wink:

Napsal: sob 24.11.2007 22:06
od Lukys318is
ale kupte to od nich nekdo za tech 280tis EUR :D

Napsal: ned 25.11.2007 14:25
od AlesShi
masakr
musi to bejt dobrej boj o prilnavost


myslite ze ten motor da aspon 1000km ostrejsiho letu :D