Stránka 4 z 69
Napsal: sob 17.11.2007 19:39
od klanuk
paveld píše:Nevite nekdo jestli na netu neni neco jako vyhledavac LPG stanic? Docela by se mi to hodilo... znam v mistech kde jezdim jen par stanic a obcas kdyz vyjedu do neznama tak netusim... Ma to na strankach Shell, jinak jsem na nic nenarazil..
stačí tohle?
http://www.poi.cz/index.php?poi=mapa1&c_idkat=80
Napsal: sob 17.11.2007 19:46
od Atila
paveld píše:Nevite nekdo jestli na netu neni neco jako vyhledavac LPG stanic? Docela by se mi to hodilo... znam v mistech kde jezdim jen par stanic a obcas kdyz vyjedu do neznama tak netusim... Ma to na strankach Shell, jinak jsem na nic nenarazil..
Neco je na
http://www.lpg.cz.
Napsal: ned 18.11.2007 06:21
od paveld
dik...to bohate staci

Napsal: ned 18.11.2007 18:16
od klanuk
paveld píše:Ja zjistil ze me tohle chovani ovlivnuje to, kde beru... ted jsem cca 7x za sebou bral plyn u osvedceny pumpy a problemy uplne vymyzeli, mohl jsem ten motor tocit jak jsem chtel a ok... vypinal az kdyz opravdu plyn dochazel.. ted jsem nabral jednou u jiny a lehce se mi to zase vratilo. V pristim tydnu jedu k nim na kontrolu, poptam se...
me to dela taky. Mam teprve natankovano podruhe. Ale i na ten prvni plyn co mi tam dali pri montazi "flaga plyn" .Kdyz na to slapnu a okolo 4,5tis otacek se prepne na benzin a hned zpet. No mam tam jet po najeti 1500km a prej doladej softwer v rj. Jinak to jede uplne stejne na lpg jako na benzin. Mam tam elpigaz.
Napsal: ned 18.11.2007 19:27
od Bohhy
Lidi doufam ze nevadi ze sem pisu, ale potreboval bych (ocenit)ohodnotit jednu zastavbu co mam v aute.Za kolik by se nechala prodat
Jedna se o E36 320i M52 a je tam udelana zastavba LPG. Takhle sem auto uz koupil, ale nikdy na to jezdit nechci, nebudu a prosim nevymlouvejte mi to nebo podobne, proto sem nepisu.Nemam rad plyn v BMW a proto ho chci dat pryc.Sem uplnej lajk, takze vubec neznam co to je za druh a tak
Tak jedna se o zastavbu v italii. Ma to nadrz misto rezervy(tlakova zkouska do 09-2010). Vlastni ridici jednotku, je to napojeny na vodni hadice. Podle papiru Smesovac, regulacni prvek a ridici jednotka je od firmy Landi Renzo a cele to vypada takto:

Napsal: ned 18.11.2007 22:12
od Atila
Bohhy píše:Tak jedna se o zastavbu v italii. Ma to nadrz misto rezervy(tlakova zkouska do 09-2010). Vlastni ridici jednotku, je to napojeny na vodni hadice. Podle papiru Smesovac, regulacni prvek a ridici jednotka je od firmy Landi Renzo
Osm let starou LPG vestavbu budes prodavat jen velmi obtizne a za minimum penez. Rekl bych, ze se to ani nevyplati vyndavat. Nech to tam a jezdi na benzin, kdyz ti to tak vadi.
Napsal: ned 18.11.2007 22:20
od Bohhy
Atila píše:Bohhy píše:Tak jedna se o zastavbu v italii. Ma to nadrz misto rezervy(tlakova zkouska do 09-2010). Vlastni ridici jednotku, je to napojeny na vodni hadice. Podle papiru Smesovac, regulacni prvek a ridici jednotka je od firmy Landi Renzo
Osm let starou LPG vestavbu budes prodavat jen velmi obtizne a za minimum penez. Rekl bych, ze se to ani nevyplati vyndavat. Nech to tam a jezdi na benzin, kdyz ti to tak vadi.
A co je minimum penez, ja ji proste vyndam a vyhodim, nebo prodam......

Chci mit v aute rezervu a hlavne tam prijde jinej motor, ale to je vedlejsi. V aute to nezustane.
Napsal: pát 23.11.2007 13:52
od miloshm
Kolik najedete km než vám to přepne z benzínu na LPG v chladným počasí (kolem nuly)? Je přede mnou první zima, co mám vstřikování LPG. Než se ochladilo, tak mě to přepínalo tak po cca 3 km a teď najedu běžně i 7 km než to přepne. Jen pro upřesnění - auto parkuju venku a prvních cca 5 km je to převážně z kopce a tak se motor moc nezahřeje. Vody mám v chlazení dost a odvzdušněný to mám taky.
Napsal: pát 23.11.2007 13:57
od Radim046
Mám 2 auta se sekvencí. Vectra B..v chladnem období jako ted přepíná když je přes noc v garáži asi po 3km a když nejni tak taky asi 5km
Báwo se sekvenci je na tom uplně stejně..Taky těch 5-7km.Na Harfě mi trvdil že to nejde ošefovat aby tio přepínalo dřiv.Že jediný co mohu udělat a že to někomu udělaly že ten reduktor zabalily do nějaký izolace a že s eto tim trochu zlepšilo.
Zas na druhou stranu aspon to auto ucejtí taky troc hu benzinu.To mu asi neškodí.

Napsal: pát 23.11.2007 14:06
od milonovo
K tomuhle je ideální ještě webasto,pak je to ohřátý během chvíle.Nicméně tím benzinem se fakt nic nezkazí.
Napsal: pát 23.11.2007 18:13
od Skopek
Atila píše:CZAirwolf píše:cili se to vyplati az kolem 20tkm najetych...pri 10l benzinu spotrebe za 30Kc a 12l plynu za 20kc...
Zalezi co mas za motoraci a kde jezdis. Treba do takove 540tky nebo 740tky jezdene ve meste se plyn vyplati v podstate kazdemu. I pri opravdu malem najezdu neni problem usetrit 25000Kc za rok, takze do dvou let je investice doma a uz se jenom vydelava.
To jo, ale nesmí to být v zimě a do vzdálenosti 7km, jinak jezdiš stejně na benzín, jak jsem tady pochopil. Takže se to vyplatí tím víc, čím více jezdíš dálky. Je to tak?
Napsal: pát 23.11.2007 22:25
od Filozof
Záleží jak je to nastavené. Byl jsem naštvanej že to přepíná až po cca 5km v létě a na diagnostice mi to nastavili aby se to přepínalo při 25 stupních teploty vody. Předtím tam bylo tusim 45 celsia.
Pomůže ještě ted v zimě zabalit chladič aby se rychleji ohřál.
Podle mě je ideální nastartovat a nechat ho chvilku běžet na volnoběh. Jinak jezdim do 3tisic než se zahřeje at mu neubližuji.
Ted se mi přepíná v té zime po cca 2km když sednu a hned jedu a je to tady většinou rovina chladič zabalenej nemam zatim ještě.
Napsal: sob 24.11.2007 11:41
od miloshm
Radim046 píše:Mám 2 auta se sekvencí. Vectra B..v chladnem období jako ted přepíná když je přes noc v garáži asi po 3km a když nejni tak taky asi 5km
Báwo se sekvenci je na tom uplně stejně..Taky těch 5-7km.Na Harfě mi trvdil že to nejde ošefovat aby tio přepínalo dřiv.Že jediný co mohu udělat a že to někomu udělaly že ten reduktor zabalily do nějaký izolace a že s eto tim trochu zlepšilo.
Zas na druhou stranu aspon to auto ucejtí taky troc hu benzinu.To mu asi neškodí.

Zabalit reduktor nějakou izolací mě taky napadlo, ale říkal jsem si jestli to není blbost. Možná to vyzkouším jestli něco šikovnýho najdu. A když ne, tak si aspoň motor trošku užije benzínu

Napsal: sob 24.11.2007 12:09
od klanuk
a co to rovnou nastartovat na plyn?
Napsal: ned 25.11.2007 20:07
od miloshm
klanuk píše:a co to rovnou nastartovat na plyn?
Tobě to jde manuálně přepnout na LPG a taky na LPG nastartovat? Systém, co mám v autě přepíná na LPG až po dosažení určitý teploty. Startovat to jde pouze na benzín. Startovat na LPG mě šlo kdysi u žigula, ale tam jaksi nebylo vstřikování LPG

Napsal: ned 25.11.2007 20:15
od Radim046
Přesně tak.Manualně to nepřepneš abys to nastartoval na lpg.
Napsal: ned 25.11.2007 20:24
od klanuk
Ale tady u toho to jde taky. Stači zapnou zapolováni a kdyz zacnou blikat ty diody u toho prepinace tak staci stisknout tlacitko cca na 5 vterin. Prestanou blikat a rozviti se nastalo a staci startovat.
Napsal: pon 26.11.2007 08:46
od ajfel
klanuk píše:Ale tady u toho to jde taky. Stači zapnou zapolováni a kdyz zacnou blikat ty diody u toho prepinace tak staci stisknout tlacitko cca na 5 vterin. Prestanou blikat a rozviti se nastalo a staci startovat.
a je to fakt SGI? ma to vstrik pro kazdy valec zvlast?
nebo je to monovstrik? ... tam to jde.
co je to za vyrobce a typ zarizeni?
petr
Napsal: pon 26.11.2007 19:29
od klanuk
je to opravdu sekvence a vyrobce elpigaz
Napsal: pon 26.11.2007 20:31
od klanuk