Rám tam samozřejmě bejt musí: váha u těch nejlehčích (dostupných cenově) se bude pohybovat kolem 30 kg, takže to není až tak hrozný, protože min jednou tolik se odřeže plechů... A hlavně to auto bude mít o 100% větší pevnost kastle než měl originál. Takže tím se vyřeší i pevnost po předělání tý střechy a dveří a sloupků... Bude pevně navařen tak jak to má být... Posunutí toho motoru je taky účelové, jde o rozložení váhy... Původní záměr byl okolo 10 cm ale díky vaně by se nevešel nad nápravu takže půjde za ní... To je ještě v řešení, když bude čas a ochota tak se bude možná předělávat náprava a ten motor se posune "pouze" o 40-45 cm, ale to se momentálně řeší... Největší pakárna nastane až se bude řešit nastavení podvozku a geometrie (díky jiné váze auta a lepší rozložení váhy je potom všechno úplně jinak než u sériovky-pochopitelně) Motor uprostřed (rozuměj za nápravou), náhon na zadek...

Pokud se někomu nelíbí ta lopata vzadu tak je blázen, protože bez toho křídla letět 250 s tou váhou auta by byla sebevražda... Podle konstruktéra, který bude řešit aerodynamiku tohle křídlo funguje od 85 km/hod přítlakem 20 kg na tadek, ale ve 150 km/hod už 250 kg... Takže pokud člověk nechce létat jako Mercedesy na Le Mans tak je to nutné zlo, o designu v tomto případě nelze uvažovat... A je to podobná konstrukce co používá BMW M3 GTR na okruhu... Brzdy: v předu AP 350-370mm, vzadu AP 340... Stále v řešení, rozhoduje pouze cena... Brzdný účinek (poměr a síla na konkrétní nápravě) bude regulovatelný z vozu, takže tím je nastavení vyřešené... Ufff

Takže je jasné že barva auta a podobné maličkosti neřeším teď...