Napsal: pon 15.11.2004 19:23
V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.
A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
To jsem běžně používal na Š120, zmenší se rozdíl v trakci mezi jednotlivými koly pro diferenciál a fakt to do jisté míry funguje.bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
Stará známá věc...bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.bpytlik píše:Nemel by spis brzdit patou a pridavat spickou?Doktor1 píše:Trochu z jinyho soudku... Budouci svara je zarputily trabantista a protoze ma lehce vyladeny motor tak ho musi neustale drzet na plynu,takze brzdi patou prave nohya spickou lechta veverky. A to ma 13ku nohu... To byste museli videt
ty budes mit podobnou postavu, jak ja, ne?RuDoSh píše:ja s moji tlapou jednou pulkou slapky brzdim a druhou pulkou slapky pridavm plyn.... nemam tolik mista u kolene abych mohl kroutit nohoubrzdit patou a pridavat spickou..... to bych musel lezet na brise....
to snad nemuze jit nikomu, neni to naopak? Nebo ma pedal brzdy uchyceny od podlahy?
hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.sa-tan666 píše:no tu je neco jak na to slapat http://www.youtube.com/watch?v=okT7NuBYc64
cca od 11minuty
U BMW to jde taky, třeba u čehokoliv od VW nebo Peugeota prostě ty pedály jsou rozestavěný tak, že to prostě nejde. Já tak řadím pořád, samozřejmě špička na brzdě a patou prohrabávám pedál.RomanSvach píše:sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
to asi nebude jen kvuli turbu, ale spis kvuli 4x4.... nevim proc presne, ale tipuju prenos vahy na predni kola kvuli trakci prednich kol a pak vyvolani rizeneho smyku.... pouzivaji to i jezdci ve WRC a ti maji anti-lag, takze nemusi drzet roztocene turbo....RomanSvach píše:hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi