Napsal: pon 16.02.2004 00:27
byla moc velka tma .. nic nemamLukas H. píše:Lopolo uz makas na tom videjku co jsi dneska natocil?Chci to videt!
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
byla moc velka tma .. nic nemamLukas H. píše:Lopolo uz makas na tom videjku co jsi dneska natocil?Chci to videt!
ani omylemJawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta?![]()
no do pice...LOPOLO píše:byla moc velka tma .. nic nemamLukas H. píše:Lopolo uz makas na tom videjku co jsi dneska natocil?Chci to videt!
To je moc pekny ale tech penez...LOPOLO píše:ani omylemJawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta?![]()
http://www.mosselmanturbo.com/index2.htm
Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.darmon píše:jedina cesta kde se v cr da jet souvisle pres 200 je dalnice praha plzen, fakt to potrebujes a nedas si radsi tocak do nizsich rychlosti ?)LOPOLO píše:Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.Bubi píše: A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
je to drahy jako svine .. kdyby to stalo pulku, tak bych do toho selLukas H. píše:To je moc pekny ale tech penez...LOPOLO píše:ani omylemJawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta?![]()
http://www.mosselmanturbo.com/index2.htmA ani to neni moc daleko...
Ve Zline je centrum drogove vyroby, protoze to tam je same Mko:) Jedno jsem tam uz kupoval:o) Tohle je rok 1999, hrabe na trojku ve 2500ot. i bez tlačitka Sport. Dneska ve trech lidech to s vypnutym DSC hrabalo na trojku porad:) Max speed je omezen na 270 za coz opravdu dekuji, protoze je to tam tak o 1/4 rychleji nez u M3... coz neni zdrave na nervy:o)psena píše:To auto je Zlina?Jedna M5 E 39 tam byla na prodej asi tak pred rokem.Byl to tam projet muj kamos(ja jsem bohuzel nemohl,do ted me to mrzi...) a kdyt se vratil tak tri dny s nikym nemluvil az pak z neho vypadlo
"To je v prd.li"!
Potom kdyz se konecne rozpovidal,tak barvite licil jak mu prodejce ukazoval co to auto umi.Rikal" jak jde nahoru dvojka,tak stejne rychle se vytoci trojka i ctyrka".
Tam to auto bylo r.v 2001 a bylo s cipem udelanym v nemecku.A jezdil s tim kluk asi 27 let.Rikal prej ze mu gumy vydrzi asi tak tri mesice.
Prachy prej neresi,ze papinek vse v klidu sponzoruje.
Ukazoval mu ze kdyz se zapne SPORT tak to na trojku v 2000ot/min hrabe......
A jeste ze s tim jel neco mirne pres 300 km/hod.![]()
Muze to byt stejne auto???
Nejsem moc zavistivy,ale tudle karu Ti fakt zavidim.
Vis pro me je to sen se v tom jen treba jednou svezt a ty to mas v garazi!
No,zavidim,ale soucasne i preju!!
Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39.HEERY píše:K te debate o vrazeni chechtaku do standartnich modelu - pokud jde cloveku skutecne prevazne o vykon - tak jedine M a pak muze koneckoncu tunit dale.Ja tez zvazoval treba 535/540 a pak cip atd,ale jsem rad , ze jsem vzal rovnou M (i kdyz "pouze"E34).
A to ,ze si clovek na auto zvykne a pak jakoby nejede je pravda,ale az poprve usednu po zime do Mka... Uz se nemuzu dockat![]()
![]()
No nemohu posoudit - nejel jsem M E39 , ale tech 85 PS navic bych bral...JFK píše:Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39.HEERY píše:K te debate o vrazeni chechtaku do standartnich modelu - pokud jde cloveku skutecne prevazne o vykon - tak jedine M a pak muze koneckoncu tunit dale.Ja tez zvazoval treba 535/540 a pak cip atd,ale jsem rad , ze jsem vzal rovnou M (i kdyz "pouze"E34).
A to ,ze si clovek na auto zvykne a pak jakoby nejede je pravda,ale az poprve usednu po zime do Mka... Uz se nemuzu dockat![]()
![]()
I kdyz se mi Herryho kara libi tak bych urcite nerek ze bude mit lepsi podvozek. To je to samy jak se rika ze M3 E30 je lepsi nez M3 E36. Ja bych rek ze je to uplne jinde a z myhho pohledu dal.JFK píše: Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39.
jo, tohle mi jeden typek nabizelpsena píše:To auto je Zlina?Jedna M5 E 39 tam byla na prodej asi tak pred rokem.Byl to tam projet muj kamos(ja jsem bohuzel nemohl,do ted me to mrzi...) a kdyt se vratil tak tri dny s nikym nemluvil az pak z neho vypadlo
"To je v prd.li"!
Potom kdyz se konecne rozpovidal,tak barvite licil jak mu prodejce ukazoval co to auto umi.Rikal" jak jde nahoru dvojka,tak stejne rychle se vytoci trojka i ctyrka".
Tam to auto bylo r.v 2001 a bylo s cipem udelanym v nemecku.A jezdil s tim kluk asi 27 let.Rikal prej ze mu gumy vydrzi asi tak tri mesice.
Prachy prej neresi,ze papinek vse v klidu sponzoruje.
Ukazoval mu ze kdyz se zapne SPORT tak to na trojku v 2000ot/min hrabe......
A jeste ze s tim jel neco mirne pres 300 km/hod.![]()
Muze to byt stejne auto???
Nejsem moc zavistivy,ale tudle karu Ti fakt zavidim.
Vis pro me je to sen se v tom jen treba jednou svezt a ty to mas v garazi!
No,zavidim,ale soucasne i preju!!
hmm zakladni problem jsou komprese, proste paklize nevis roupama co delat, nema smysl vyhazovat desetitisice za par usmrdlanej koni. A predelavat motor se financne nevyplati. To uz je proste pro maniaky CO TO PROSTE CHTEJ. na scoobydoo.net je najdesLOPOLO píše:Mno jo .. vzdyt ja vim ze je to hovadina a za pul roku bych se bil do hlavy. Ten proces samotnej by me ale jistym zpusobem bavil. :)Kompresor ... hmm ...to se mi z myho laickyho hlediska zda jeste brutalnejsi zasah ( i kdyz celkove cistsi) .. pocitam ze vsechny casti motoru kterejch se to tyka nejsou na tak "velkej" vykon staveny a asi to taky nebude zadna prdel.
postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho coklaJFK píše: Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.
No ja bych to chtel videt, mozna tak nekde na satoline... Urcite ne ze 100-270...darmon píše:postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho coklaJFK píše: Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.ne nechtel, uz mne to nudi
ale moh by sis udelat clanek do pudingmagazinu o jedny dobry kare