Stránka 4 z 5
Napsal: pát 20.09.2002 13:25
od Klakson
Originál zaslal LOPOLO [B]Bah .. tsssssss... na tebe mam vzdycky.

Navic prej existuje moznost pouzit pro M43 jednotku z IS, a precipovat, a vyleze z toho udajne pomerne slusnej narust vykonu. Vono to dava docela smysl. Ten motor je v podstate shodnej s IS variantou a bez tech ventilu bych to videl na narust nekde uprostred mezi 318i m43 vykonem a 318IS vykonem. Za dva tisice je to slusna nabidka. Mohlo by to bejt tak 130 koniku a snad nejakej ten kroutak.
no 130 je moc, počítej tak max. 125. is má mimo 16v ještě svody, dvě klapky, lepší sání, možná i vyšší kompresi, ale to nevím. To by se vyplatilo když už tak všechno vyměnit. Ale to za dva litry asi nepořídíš. No a Shrek by hned dodal: to by chtělo do is kompresor z Medu z 230 ". Já bych ho tam narval hned, ale ty výdaje. ALe byly by to potom jatka. :anger: :anger: :anger:
Napsal: pát 20.09.2002 13:37
od LOPOLO
Mno sani se da poladit .. svody uz hur .. komprese je dana chipem a jednotkou. Nakonec i kdyby 125hp, tak za dvojku bych nevahal ani chvilku.

Vic do toho nema smysl sypat .. to uz bude lepsi koupit jinej motor nebo rovnou jinou karu

Napsal: pát 20.09.2002 13:41
od Klakson
ne myslel jsem kompresní poměr, to by jsi musel nechat snížit hlavu.:angel:
Napsal: pát 20.09.2002 16:59
od d.aemon
Originál zaslal LOPOLO
[B]Bah .. tsssssss... na tebe mam vzdycky.
Bah .. tsssssss... to by se vidělo. Naposledy jsme to netestli

Už to asi nestihnem, ale sakra... vrtá mi to v hlavě
:gobeer:
Napsal: stř 02.10.2002 17:44
od Béďa
Originál zaslal d.aemon [B]No jo, protoře hiptůnit motorek na stěrače je zhowadilost
Teď už mám opravený bawo! Mam vyměněný ventily, zdvihátka, hlavu, rozvoďák a i s tim potenciometr a chipnutou řídící jednotku!!!
Jede to o dost líp! Fakt jsem tomu nevěřil! Takže se někde v Brně sejdem a udělame test!

Napsal: stř 02.10.2002 18:06
od d.aemon
Originál zaslal Béďa [B]Teď už mám opravený bawo! Mam vyměněný ventily, zdvihátka, hlavu, rozvoďák a i s tim potenciometr a chipnutou řídící jednotku!!!
Jede to o dost líp! Fakt jsem tomu nevěřil! Takže se někde v Brně sejdem a udělame test!
No ty fole, jsem myslel, že ho chceš prodávat a né tunit...

Napsal: stř 02.10.2002 18:15
od Béďa
Prodávám stále! Akorát ten zasranej škodovkář už asi nechce kupovat!!! A chipovanou jednotku s potenciometrem za 2tis.! Nekup to!!! A navíc to už aspoň neblbne!!!

Napsal: stř 02.10.2002 18:17
od d.aemon
Originál zaslal Béďa [B]Prodávám stále! Akorát ten zasranej škodovkář už asi nechce kupovat!!! A chipovanou jednotku s potenciometrem za 2tis.! Nekup to!!! A navíc to už aspoň neblbne!!!
No tak to je jiná

Snad už taky začnu prodávat...
Napsal: stř 02.10.2002 21:53
od LOPOLO
Beďa, kdes to nechal udelat?
Napsal: stř 02.10.2002 22:11
od Béďa
U nás jeden týpek má servis. Specializuje se na bmw! Má M3 E30 co si sám postavil. Docela pohodovej borec.
Napsal: čtv 03.10.2002 09:15
od Klakson
M3 je kvalitka, ale hovno proti tomu co mě teď utíká, BMW 320 is to jsou teprve jatka, výkon jakon první M3 E30 ale dvoulitr.

mladá chce Brouka no a já jí ho slíbil no a eště musím koupit byt

je to na pikaču :bigcry:
Napsal: čtv 03.10.2002 13:01
od mcfil
Originál zaslal Klakson [B]BMW 320 is to jsou teprve jatka, výkon jakon první M3 E30 ale dvoulitr.

mladá chce Brouka no a já jí ho slíbil no a eště musím koupit byt

je to na pikaču :bigcry:
Jo když na to máš, tak to ukaž.

Jinak 320is? To je udělaný jako jak? (převrtaná 318is??)
Napsal: čtv 03.10.2002 14:40
od Klakson
ne vyvložkovaná M3 E30 z obsahu 2,3 na 2,0, je to úplně stejnej motor, ale jinej obsah, dělala se nějaká speciální série do Itálie, pokuď mám dobrý informace. Ale z 318is se dělaly tak 2,0 pro STW Cup v Německu, tak asi 200PS. Myslim že to upravoval AC Schnitzer.
Napsal: čtv 03.10.2002 14:49
od Kriznik
4 valec???
Napsal: čtv 03.10.2002 14:52
od Klakson
jo jo čtyři hrnky a točil myslim přez 7000, prostě skvělá věc na sprinty pro Integrám a CRX.
Napsal: čtv 03.10.2002 15:20
od mcfil
Originál zaslal Klakson
[B]jo jo čtyři hrnky a točil myslim přez 7000, prostě skvělá věc na sprinty pro Integrám a CRX.
Tak to je pěkná práce. Hele než Ti to úplně uteče. ZA kolik?!?!?
Napsal: čtv 03.10.2002 15:22
od Klakson
60.000 kč není to moc ale nesnáším dluhy
Napsal: čtv 03.10.2002 16:04
od LOPOLO
mno jo M3 E30 je ctyrvalec

Napsal: čtv 03.10.2002 16:53
od mcfil
Originál zaslal Klakson
[B]60.000 kč není to moc ale nesnáším dluhy
Eriku dej mi prosím tě víc informací nebo mi brnkni nebo něco. Uvažuju, že bych do toho šel. V jakým je to stavu?
Napsal: čtv 03.10.2002 16:55
od LOPOLO
Originál zaslal Klakson
[B]60.000 kč není to moc ale nesnáším dluhy
Copak se da bez dluhu zit????